מה דעתכם על זה:

Infin1ty

New member
למה לא אמין?

את יכולה לרוץ מרתון כל יום אפילו, אם תיהיה במאזן קלורי חיובי את תשמיני, לא משנה כמה פעילות גופנית תעשי. פעילות גופנית לבד לא תגרום להרזיה, התזונה זה הדבר הכי חשוב (80% לפחות)
 
לא התכוונתי לזה...

תקרא את כל מה שהוא אומר... הוא אומר שזה לא נכון שיש עלייה בקצב חילוף החומרים אחרי פעילות גופנית, והוא אומר שלפעילות הגפנית כמעט ואין השפעה על ההרזייה, גם כשהיא מלווה בדיאטה. הוא ממש לא מדבר על מאזן קלוריות חיובי, אלא על הרזייה.
 

Infin1ty

New member
הוא צודק

ההשפעה של הפעילות הגופנית ברמה שאנשים רגילים עושה היא מזערית מאוד, מוסיפה אולי 500 קלוריות, יש כאלה שזה הרבה ויש כאלה שזה פחות בשבילם. תזונה נכונה זאת הדרך היחידה להרזות, פעילות גופנית זה רק 20% מתהליך ההרזיה.
 
אבל ממש ניפחו את זה

יופי, מצאנו תירוץ לא לקום מהכיסא! שימו לב לכותרת: רק פעילות גופנית לא תגרום להרזיה. כלומר צריך לשלב גם תזונה וגם ספורט! וספורט לא עושים רק להרזיה. אתם לא מבינים אנשים שעיתונים ומדיה מחפשים רייטינג אז מנפחים דברים?!
 

Infin1ty

New member
אגב, פעילות גופנית

המאמן שמע שסיימתי את הלימודים אז החליט להרים לי קצת את האימונים. 20-24 שעות בשבוע
וזה אומר, יותר אוכל
 

Ben Zak

New member
בצער רב וביגון קודר - יאיר להב צודק

אני רואה את זה על עצמי פשוט. אני יכול להתאמן כמה שאני רוצה ולא מעט, אם אני לא אוכל כמו שצריך אני לא אזוז ממשקלי. אשאר באותו מצב או אעלה במסת שריר קצת בגלל אימוני הכוח. הספורט הוא בונוס, בונוס בשביל הגוף שיעבוד יעיל וטוב יותר, אבל זה לא משנה אם אחר כך נאכל ונחזיר לגוף את הקלוריות ששרפנו ונהיה במצב קלורי חיובי.
 
סלח לי

לומר שלא מזיז לחילוף החומרים בגלל ספורט זו בדיחה ואני אישית יכולה להעיד שספורט עוזר לייעל חילוף חומרים. בידיעות אחרונות לקחו דברים והקצינו אותם לכיוון השני. ותראה שעוד שבוע תתפרסם כתבה שיהיה כתוב בה בדיוק ההפך.
 

Ben Zak

New member
ברור שהם מקצינים

הוא לא אמר שזה לא מזיז לחילוף החומרים, אבל לדעתי הוא אמר שאם בנאדם עושה ביום 4-5 שעות ספורט וחושב שזה מה שיביא לו תוצאות, אז ללא תזונה נכונה הוא די מרמה את עצמו. מה גם שהוא פוגע בעצמו. הוא הסביר גם שככל שהזמן פעילות רב יותר, התוספת מבחינת השריפה הקלורית הוא זעום. אם שרפתי בשעה אירובי 500 קלוריות, אז בשנה השניה אני כבר לא במיטבי בכלל ואז שורף הרבה פחות וככה זה נמשך. אז שרפתי בעוד 3 שעות עוד איזה 150 קלוריות. שזה די זניח בסך הכל הכללי. עם מרבית הנקודות שהוא אמר אני מסכים. אני די בטוח שהכתבה סולפה במרביתה, כדי ליצור כותרת שתרתק קוראים כביכול.
 
לא מדויק

"אם שרפתי בשעה אירובי 500 קלוריות, אז בשנה השניה אני כבר לא במיטבי בכלל ואז שורף הרבה פחות וככה זה נמשך" לא מדויק. הגוף לומד להתייעל עם הזמן, וברגע שהוא מתייעל אתה באימון יתר. כשתתחיל פעילות גופנית כבר מראש תשרוף פחות קלוריות. דווקא אחרי פעילות גופנית (במידה) חילוף החומרים גבוה יחסית בשעה שעתיים אח"כ (עד שחילוף החומרים חוזר לקצב רגיל זו ירידה לא בבת אחת אלא הדרגתית).
 
אבל תראו מה הוא אומר...

"גם אם אתם חיים במשטר של דיאטה, קובע להב, אל תצפו לכך שהפעילות הגופנית תסייע לכם לרדת במשקל." "לפעילות גופנית, טוען להב, השפעה מינורית, אם בכלל, על תהליך ההרזיה."
 
למעלה