מה דעתכם על הBMW F650GS הישן?

vmisha

New member
מה דעתכם על הBMW F650GS הישן?

הכוונה לדגם הסינגל מלפני כ10 שנים.
אני יודע שיש קומונה של ב.מ.וו, אבל מעדיף לשמוע דיעות של "לא משוחדים"

לשם השוואה, היה לי kle פעם (אני יודע שזה סינגל לעומת שני צילינדרים).
תודה לעונים.
 

gray

New member
אופנוע ישן. לא כל אחד בנוי לזה.

אם אתה יודע לתחזק לבד-אתה יכול להתמודד עם אופנוע ישן. אם זה אופנוע ראשון - תשלם שכר לימוד לא זול בכלל.
 

vmisha

New member
וחוץ מעניין האחזקה?

ה-kle שהיה לי גם לא היה מי יודע מה חדש. יש gsים שנת 04-05, כמו הkle שלי.
 

gray

New member
עדיין, לא כל אחד מסתדר עם כלי ישן.

ואחרי הTDM בכלל זאת ירידה ברמה.
 

strelok89

New member
אופנוע חמוד מאוד

אופנוע מאוד כיפי , חסכוני וחזק.
המחלות הידועות זה משאבת מים, וחיישן לחץ שמן.
את החיישן מחליפים לחיישן של פלקסוואגן פולו ב25 שקל וזהו.
המשאבה כל כמה זמן משפצים שזה כ 80 אלף .


חוץ מזה אין בעיות מיוחדות
 

strelok89

New member
עלויות משאבה

הפתרון הגרמני המקורי זה משאבה קומפלט, כלל זוג אטמים ,ציר ,אימפלר ופין.
וזה כ 600 שקל

אופציה שניה רק אטמים כ20 שקל לזוג אטמי nbr פשוטים(כמו המקורי) או 100 שקל לאטמי וויטונג שטובים בהרבהמהמקורי.

אופציה שלישית . חבר חרט שמייצר ציר חדש, הציר די פשוט לייצור , זה מוט 10ממ אם אני זוכר נכון את המידה , ו 2 קדחי 4 ממ גם פה לא בטוח לחלוטין במידה.
ואטמים חדשים וזה יעלה כ 150 שקל
 

פרארי1

New member
ככה זה נראה

אבל מהתגובה של מיכהWR, אני לא היחיד.
ניסוח בעייתי.
 

vmisha

New member
יצא לך לרכב על kle?

אם כן, תוכל להשוות ביניהם?
תודה
 

strelok89

New member
כן סיבוב התרשמות קצר

ה kle חלש בהרבה, אולאי בפועל לא אבל כשפותחים גז הבמוו דוהר קדימה , חופשי רואים 160 ומעחה חצילים על המונה.
ב kle היה הרבה יותר קשה.
בבמוו יש abs ,הזרקה.
הבמוו קליל מאוד לשליטה, הוא מאוד זריז ומצד שני נותן אופציה גם "לתת בראש"
לי אישית מאוד נוח שהגובה מושב של הבמוו נמוך .

האופנוע במוו לא ברשותי הוא בבעלות של חבר ואני מטפל בו.
ויש לי עוד 2 חברים על kle ואני רק לקחתי להם סיבוב
 

vmisha

New member
עד כמה שידוע לי, זה דגם מאוד אמין

מה קילומטראז' סביר בשביל כלי כזה, כשבאים לקנות?
 

strelok89

New member
תשמע המנוע אמין מאוד

יש דיווחים בחול על מנועים שעברו מעל 325 אלף מייל

האופנוע של חבר שלי על מעל 92 אלף ללא בעיות מיוחדות במנוע.
בגלל שהאופנוע נקנה משומש, המוסך שטיפל בו לפני פתח ראש מנוע לא לצורך והחזיר עם סיליקון.
כמובן שזה גרם לנזילה אז פתחתי להחלפת אטם ובדקתי על הדרך שחיקה בצלינדר , שחיקה בשסתומים ובגלי זיזים.
הכל בגד הנורמה לכיוון החדש
 

vmisha

New member
ועוד שאלה: מה לגבי עניין הויברציות?

בכל זאת מנוע סינגל גדול.
לא מרגישים את זה במהירויות גבוהות יותר?
 

strelok89

New member
יש וויברציות , אבל לא משהוא נוראי

בערך מעל 3,5-4 אלף סלד המנוע מרגיש חלק יחסית ומווברץ לא יותר ממנוע טוין טיפוסי

שיוט על 120 זה 3,5 אלף סלד
7 אלף זה בערך 165 קמ"ש
 
למעלה