מה דעתכם על הרעיון להגביל מהירות אוטובוסים ל-85 קמ"ש

מצב
הנושא נעול.
עוד שיטה כדי שאנשים יעברו לרכבים פרטיים.

מה דעתכם על הרעיון להגביל מהירות אוטובוסים ל-85 קמ"ש
כפי שפורסם ב YNET?
עוד שיטה כדי שאנשים יעברו לרכבים פרטיים.
חבל שלא מציעים קורסי הדרכה ואכיפה כדי להקטין את מספר התאונות.
 
הלוגיקה של מהירות גבוהה = תאונה פשטה את הרגל

מה דעתכם על הרעיון להגביל מהירות אוטובוסים ל-85 קמ"ש
כפי שפורסם ב YNET?
הלוגיקה של מהירות גבוהה = תאונה פשטה את הרגל
וזה משגע אותי שדווקא במשרד התחבורה לא מבינים את זה. הרי רק לפניי שנתיים עשו מחקר בעקבות העלאת המהירות בחלק מכבישי הארץ, וגילו שהייתה ירידה בכמות התאונות בכבישים בהם הועלתה המהירות.
במקום לחוקק תקנות בנוסח שנות ה-50 של המאה הקודמת, צריך להשקיע יותר בחינוך לנהיגה נכונה. שנהגים יילמדו לשמור מרחק גדול יותר, שיסעו במהירות שמתאימה לתנאי הדרך (לפעמים 50, לפעמים 80, וכן, גם 140 קמ"ש לפעמים) ושלא יתעסקו עם דברים שמסיחים את הדעת מהנסיעה.
 

אלון ל 2

New member
צודק במאת האחוזים.

הלוגיקה של מהירות גבוהה = תאונה פשטה את הרגל
וזה משגע אותי שדווקא במשרד התחבורה לא מבינים את זה. הרי רק לפניי שנתיים עשו מחקר בעקבות העלאת המהירות בחלק מכבישי הארץ, וגילו שהייתה ירידה בכמות התאונות בכבישים בהם הועלתה המהירות.
במקום לחוקק תקנות בנוסח שנות ה-50 של המאה הקודמת, צריך להשקיע יותר בחינוך לנהיגה נכונה. שנהגים יילמדו לשמור מרחק גדול יותר, שיסעו במהירות שמתאימה לתנאי הדרך (לפעמים 50, לפעמים 80, וכן, גם 140 קמ"ש לפעמים) ושלא יתעסקו עם דברים שמסיחים את הדעת מהנסיעה.
צודק במאת האחוזים.
הכל כפונקציה של הרכב.
אני גם נוסע 140 קמ"ש ולפעמים אף למעלה מכך. לא רואה שום בעיה.

יותר מכך, לפני שנתיים המשטרע עצרה רכב פורשה שנוהג במהירות של 196 קמ"ש בכביש הטוב ביותר בארץ - כביש 431.
הוא נסע בשעת לילה מאוחרת במהירות סבירה לתנאי הדרך ולביצועי רכבו. הנהג נלקח ישירות לתא המעצר (מה לעשות, אבל תחנת משטרע נמדדת על פי כמות המעצרים)...
 

אלון ל 2

New member
חוצזמה, אני פניתי ב 24 בפברואר 2015 בפייסבוק של השר כץ

צודק במאת האחוזים.
הכל כפונקציה של הרכב.
אני גם נוסע 140 קמ"ש ולפעמים אף למעלה מכך. לא רואה שום בעיה.

יותר מכך, לפני שנתיים המשטרע עצרה רכב פורשה שנוהג במהירות של 196 קמ"ש בכביש הטוב ביותר בארץ - כביש 431.
הוא נסע בשעת לילה מאוחרת במהירות סבירה לתנאי הדרך ולביצועי רכבו. הנהג נלקח ישירות לתא המעצר (מה לעשות, אבל תחנת משטרע נמדדת על פי כמות המעצרים)...
חוצזמה, אני פניתי ב 24 בפברואר 2015 בפייסבוק של השר כץ
ושאלתי אותו מתי הם מתכוננים לקיים את ההבטחה להעלות את המהירות ל 120 קמ"ש.
מעיין משלכת השר השיבה לי שהם עסוקים בשיפור הכביש ולמחרת היא בדקה עם חברת דרך ארץ והחזירה לי תשובה שהעלאת המהירות ל 120 קמ"ש תתרחש "בחצי השנה הקרובה" - לא שזה מספק אותי אבל לפחות לקיים את ההבטחה שלו מה 25 לדצמבר 2012 (לפני הבחירות לכנסת ה 19) והבטחה חוזרת ב 24 במרץ 2014 ("העלאת מהירות שתתבצע בחודשים הקרובים"-כלשונם).

אני ממתין עוד חודש ואני הולך לנדנד להם.
כיום האכיפה בכביש 6 מתחילה במהירות העולה על 140 קמ"ש.
אני מקווה שעם העלאת המהירות האכיפה תתחיל ב 151 קמ"ש.
 

אורי404

New member
אין רק פונקציה של הרכב, אלא גם פונקציות נוספות

צודק במאת האחוזים.
הכל כפונקציה של הרכב.
אני גם נוסע 140 קמ"ש ולפעמים אף למעלה מכך. לא רואה שום בעיה.

יותר מכך, לפני שנתיים המשטרע עצרה רכב פורשה שנוהג במהירות של 196 קמ"ש בכביש הטוב ביותר בארץ - כביש 431.
הוא נסע בשעת לילה מאוחרת במהירות סבירה לתנאי הדרך ולביצועי רכבו. הנהג נלקח ישירות לתא המעצר (מה לעשות, אבל תחנת משטרע נמדדת על פי כמות המעצרים)...
אין רק פונקציה של הרכב, אלא גם פונקציות נוספות
כמו השליטה של הנהג ובעיקר של הכבישים ושל כל התנאים מסביב.
יש דברים נוספים, כמו רוחות-צד ווכלי רכב כבדים. גם כיום מהירותם של כלי הרכב הכבדים מוגבלת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה