מה דעתכם על הפורום? מה טוב? מה לא?

rmoses1

New member
מה דעתכם על הפורום? מה טוב? מה לא?

Hola amigos אני פותח כאן במה לכולנו - לאורך כל סופשבוע - לכתוב מה דעתכם על הפורום, מה טוב, מה לא טוב, מה חסר, מה מיותר, מה הייתם רוצים שיהיה, מה הייתם רוצים ויכולים לתרום לפורום, האם אתם אוהבים שמתקנים אתכם בפורום או שמעדיפים שיתקנו אתכם במסר אישי, האם המילים והפתגמים שאני מביא עוזרים לכם, או הם סתם אנקדוטות ולא יותר, האם אתם מעדיפים שהתכנים שאביא יהיו יותר בקטע של אוצר מילים, דקדוק, קטעי קריאה, תרבות, מוזיקה, ספרות, אירועים שונים ועוד.. בקיצור אני רוצה שנעשה סיעור מוחות (או איך שלא תקראו לזה..) במהלך סופשבוע. אני אשתדל להתערב כמה שפחות ורק במוצאי שבת או ביום ראשון אגיב למה שכתבתם. אני רוצה קודם כל להקשיב ולהפנים את ההערות והרעיונות שלכם ולבחון אותם עם עצמי. אין "נכון לא נכון", אני רוצה שתכתבו כל מה שעולה על דעתכם שקשור לפורום, וגם אם נראה לכם שזו סתם הערה לא חשובה, אולי היא חשובה למישהו אחר ויתפתח דיון בנושא. אני מבקש מכולם לשמור על תרבות הדיון, לא להעליב או לפגוע באחרים, לא לצחוק על רעיונות ולא להשתמש בביטויים "זולים". ראובן
 

Sparker

New member
הבעייה מאוד פשוטה.

יש פה גולש אחד, שברובן המוחלט של ההודעות שלו לא עונה על מה שביקשת במשפט האחרון. כל עוד מנהל הפורום לא מונע ממנו לכתוב כך, אני (ועוד כמה גולשים כמוני) לא מתכוון לכתוב בפורום הזה.
 

maozeitan

New member
שהפתגמים יהיו יותר שימושיים

ברמה של שפת הדיבור היום יומית וכן שיהיו יותר תרגילי גרמטיקה לגושלים מתחילים ושיהיה אפשר לפתור אותם ביחד וכן... אם יש לך קטעים מהבגרויות יש כאן המון גולשים שמעוניינים לעשות בגרות 5 יח"ל אז אם לך אפשרות לעזור להם מה טוב
 

ChicoAnimado

New member
אי אפשר להתעלם מהעובדה

שאיפשהו פשוט אין נושאי שיחה. אין טעם לייחס למעוז את הסיבה שהפורום לא חי מספיק. ככה אני רואה את זה.
 

maozeitan

New member
יש פה חונטה של אנדלוסיה נגדי מה?

חחח שניכם ממש uña y carne הא?
 

rosedal

New member
אני חושב שהבעיה היא גם בהודעה שלך!!

שכל פעם מישהו מנסה לפתור את הבעיה הזאת על גבי הפורום במקום לפנות במסרים אישיים למנהל הפורום וזה מה שמוביל לדיונים שלא קשורים לפורום. אז במקום להתעסק בשטויות הייתי שמח לקרוא הודעות יותר עינייניות!
 

Sparker

New member
תשמע, עקרונית אתה צודק.

אבל אם תחקור קצת בארכיון תראה לאן הדרדרו שרשורים עניינים עם הגולש המדובר. אני כבר פניתי למנהל הפורום במסרים, והעברתי לו את רשמיי. אבל פה, דווקא הוא זה שביקש את דעתנו מעל גבי הפורום, ואני כתבתי את מה שבאמת מפריע לי פה.
 

ChicoAnimado

New member
דעתי בנושא

אני חושב שאפשר לנהל שיחות בספרדית על כל מיני דברים, לא חייב להיות נושאים שקשורים לספרדית. אם נקפיד לכתוב גם את ההודעות הפשוטות ביותר בספרדית, אולי זה יעלה את התחושה שבעצם אנחנו בפורום ספרדית.
 

chui2luna

New member
../images/Emo127.gif בהחלט מסכים

צריך להקפיד ולהשתדל לכתוב כמה שיותר ספרדית וכמה שפחות עברית. (אני עצמי היתי עושה זאת בהודעה זו ממש, אלא שאני מתחיל והדבר היה לוקח לי יותר מדי זמן)
 

helen12004

New member
דעתי

גם אני חושבת שכדאי לדבר כמה שיותר ספרדית. אני אוהבת כשמתקנים אותי, אבל לא באופן מגעיל כפי שהיה פה בזמן האחרון. אם אנשים ירגישו שלא קוטלים אותם, ושהם יכולים לדבר גם עם טעויות העניין יהיה הרבה יותר מוצלח. אני אוהבת את השירשורים עם מילים חדשות שראובן פותח כאן מדי פעם. הייתי רוצה שיהיו גם דברים שקשורים לדקדוק: כללים, תרגילים, וגם טקסטים בספרדית. יהיה נחמד אם חברי הפורום הבקיאים יותר בספרדית יסבירו מדי פעם נושא זה או אחר. טקסטים בנושא תרבות ומוסיקה פחות מעניינים אותי . הדיונים לא חייבים להיות בנושא ספרדית: אפשר לכתוב על כל נושא שבעולם, אבל בספרדית. זה גם מעניין וגם מלמד את הקוראים.
 

אנימו

New member
שבת שלום-כמי שהשפה הספרדית אינה

שפת האם שלה אלא שפה נרכשת, ברמה בינונית, אני מעוניינת לקרוא חילופי דברים ( חיוביים ומפרגנים, כמובן) וגם לקרוא בעברית, בספרדית על התרבות הספרדית והפולקלור שלה. כדאי לקחת בחשבון שלא כל מי שנכנס לפורום הוא מומחה בשפה. רבים בארצנו אוהדים את השפה והתרבות בעקבות הסדרות בטלויזיה. לראייה - המספר העולה של לומדי השפה , הן לבגרות והן בחוגים פרטיים. פורום חשוב לדעתי, אבל כדאי לתבל אותו מפעם לפעם, כמו בשאר הפורומים ובכל הנושאים.
 

אנימו

New member
התכוונתי בתיבול- שהבעיה קיימת בכל

הפורומים וכל פעם צריך איזה גימיק או נושא שיסחוף את הגולשים להכנס ולהגיב.
 
Hola!

pues, yo personalmente pienso que tengo que empezar de nuevo. La verdad es que he escribido algunos mensages aca, pero nunca me presente como debe de ser.. Yo soy Shahar (mujer) y tengo 18 años. Adoro el fútbol y el español tambien. estoy dispuesta a colaborarles y hacer todo lo posible con tal de mejorar este foro..
 

chui2luna

New member
bueno, hare asi tambien

mi bombre es Moses y hacer tres o cuatro meses que estudio espanol. Tengo 18 anos tambien, y me gustan los lenguajes, aunque se solo dos de ellos. Espero que espanol estará el tercero..​
 

maozeitan

New member
אני מתקן את הטעויות שלך

Y HACE unos tres o cuatros meses רשמת HACER וזו טעות כמובן. espero que espanol SEA el tercero כמובן שלא ESTARA
 
למעלה