מה דעתכם על הסבה של קרונות?
מה דעתכם על הסבה של קרונות?
רכבת ישראל אמורה לקבל עוד חמישים ומשהו קרונות DD. הקרונות מגיעים הרי מפורקים ובארץ מרכיבים אותם מבפנים בלוד, נכון? האם רכבת ישראל יכולה לשנות את המערך הפנימי של הקרונות הללו שאמורים להגיע ולהפוך את רכבות ה DD ליותר ידידותיות למשתמש? כלומר, במקום לשים את המערך הרגיל של הכיסאות, לקחת קרון ולהפוך אותו ליותר "אופן ספייס". לשים כיסאות מתקפלים שיהיו צמודים לקירות הקרון, ואילו בקרון עצמו לשים גם מקומות למזוודות ומקום למטען, כך גם יוכלו להסיע אופניים בתוך הרכבות, וגם יהיה הרבה יותר מקום לתיקים של חיילים ובכלל. ההסבה הזאת לא אמורה להיות יקרה מידי, ואני בטוח שאפשר לעשות אותה יחסית מהר. אם לדוגמא נצרף קרון כזה לכל מערך של DD נבטיח שיהיה הרבה יותר מקום ברכבת, ויהיה יותר נוח לכולם. גם לנוסעים שלא יצטרכו לקפץ מעל לתיקים של אנשים, וגם לא לאנשים עם התיקים שכל הזמן דורכים עליהם וכועסים עליהם בגלל חוסר המקום שהם יוצרים עם הפקלאות שלהם... מה דעתכם?
מה דעתכם על הסבה של קרונות?
רכבת ישראל אמורה לקבל עוד חמישים ומשהו קרונות DD. הקרונות מגיעים הרי מפורקים ובארץ מרכיבים אותם מבפנים בלוד, נכון? האם רכבת ישראל יכולה לשנות את המערך הפנימי של הקרונות הללו שאמורים להגיע ולהפוך את רכבות ה DD ליותר ידידותיות למשתמש? כלומר, במקום לשים את המערך הרגיל של הכיסאות, לקחת קרון ולהפוך אותו ליותר "אופן ספייס". לשים כיסאות מתקפלים שיהיו צמודים לקירות הקרון, ואילו בקרון עצמו לשים גם מקומות למזוודות ומקום למטען, כך גם יוכלו להסיע אופניים בתוך הרכבות, וגם יהיה הרבה יותר מקום לתיקים של חיילים ובכלל. ההסבה הזאת לא אמורה להיות יקרה מידי, ואני בטוח שאפשר לעשות אותה יחסית מהר. אם לדוגמא נצרף קרון כזה לכל מערך של DD נבטיח שיהיה הרבה יותר מקום ברכבת, ויהיה יותר נוח לכולם. גם לנוסעים שלא יצטרכו לקפץ מעל לתיקים של אנשים, וגם לא לאנשים עם התיקים שכל הזמן דורכים עליהם וכועסים עליהם בגלל חוסר המקום שהם יוצרים עם הפקלאות שלהם... מה דעתכם?