מה דעתכם על המערכת שלי

agmgtt

New member
מה דעתכם על המערכת שלי

חברה מה דעתכם על המערכת שלי: Pearl master custom mmx maple שימו לב לצבע המהמם. מצילות זילדיאן K חוץ ממצילת סביאן קראש שחבר הילווה לי.
 

Tower of POWER

New member
אחי, הסתדרת!

רק הזוית של הטומים מפריעה לעין קצת... סט בנזונה! גם אצלי יש תכנונים עליו..אולי אפילו בסוף השנה..
 

agmgtt

New member
תשובה

אני מנגן שנה אבל בהתקדמות אדירה, מנגן בעיקר מזרחית ואני בן 29 וחצי. אם תרצה אשלח לך וידאו שלי וסולואים.
 

Bardug0

New member
וואו ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

בוא'נה אחי, המערכת הכי יפה שראיתי, איזה צבע חבל על הזמן. ובכלל מערכת מדהימה. וסחתיין על ההתקדמות שלך. בהצלחה.
 
למעלה