מה דעתכם על המכשיר הזה ?

מצב
הנושא נעול.

איבגי1

New member
מה דעתכם על המכשיר הזה ?

מה דעתכם על המכשיר הזה ?
בקרוב אצלינו
קישור מצורף
 

DannyJJ

New member
אני כבר רואה אותך עומד בתור

אז?
שיהיה לו אפילו אלף מגהפיקסל. כל עוד הם לא יצליחו לשים עדשה נורמאלית במצלמה (והם לא יצליחו), אין להם מה להתלהב.
אני כבר רואה אותך עומד בתור
לקנות אחת כזאת, נכון יא איבגי ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה