מה דעתכם על המכשיר הזה ? מה דעתכם על המכשיר הזה ? בקרוב אצלינו קישור מצורף
א איבגי1 New member 22/10/04 #1 מה דעתכם על המכשיר הזה ? מה דעתכם על המכשיר הזה ? בקרוב אצלינו קישור מצורף
L levikon New member 22/10/04 #2 אז? נכתב ע"י איבגי1: מה דעתכם על המכשיר הזה ? בקרוב אצלינו קישור מצורף לחץ כדי להרחיב... אז? שיהיה לו אפילו אלף מגהפיקסל. כל עוד הם לא יצליחו לשים עדשה נורמאלית במצלמה (והם לא יצליחו), אין להם מה להתלהב.
אז? נכתב ע"י איבגי1: מה דעתכם על המכשיר הזה ? בקרוב אצלינו קישור מצורף לחץ כדי להרחיב... אז? שיהיה לו אפילו אלף מגהפיקסל. כל עוד הם לא יצליחו לשים עדשה נורמאלית במצלמה (והם לא יצליחו), אין להם מה להתלהב.
D DannyJJ New member 22/10/04 #3 אני כבר רואה אותך עומד בתור נכתב ע"י levikon: אז? שיהיה לו אפילו אלף מגהפיקסל. כל עוד הם לא יצליחו לשים עדשה נורמאלית במצלמה (והם לא יצליחו), אין להם מה להתלהב. לחץ כדי להרחיב... אני כבר רואה אותך עומד בתור לקנות אחת כזאת, נכון יא איבגי ?
אני כבר רואה אותך עומד בתור נכתב ע"י levikon: אז? שיהיה לו אפילו אלף מגהפיקסל. כל עוד הם לא יצליחו לשים עדשה נורמאלית במצלמה (והם לא יצליחו), אין להם מה להתלהב. לחץ כדי להרחיב... אני כבר רואה אותך עומד בתור לקנות אחת כזאת, נכון יא איבגי ?