מה דעתכם על המכירה הבאה

The Experience

New member
מה דעתכם על המכירה הבאה

המכירה הזו אני לא הייתי קונה ממוכר כזה למרות שזה לא הפסד גדול במקרה ועוקצים אבל עדיין אבל הבחור מוכר כל 3 דקות פריט והמכרז לדעתי התחיל לפני יומיים! אני אחכה שיהיו פידבקים ראשונים (ITS NOT 128GB but a 128MB USB!) ואם באמת יהיו אחלה פידבקים לדעתי נרכוש מה אתם אומרים? הייתם קונים?
 

panayotiss

New member
ידידי, שמע לי, מחר הוא לא קיים באיביי

אני מכיר את נושא ה USB Flash Drive באיביי טוב מאוד. ענין של כמה ימים עד שמישהו שורף אותו. אין דבר כזה 128GB ב 22 דולר, לא קיים. כתבתי בעבר על זה פוסט בפורום, כיום יש מכת זיופים באיביי של USB Flash Drive . נדיר למצוא אחד אמיתי מעל 16GB , אמיתי הכוונה שאין בו תוכנה שמנפחת את הגודל האמיתי שלו. יש אתר ששם לעצמו מטרה להעיף את כל מוכרי ה USB Flash Drive המזוייפים באיביי וגם אותו הם יתפסו. קוראים לו http://sosfakeflash.wordpress.com/ עיצה שלי, אל תתקרב.
 

The Experience

New member
כמו שציינתי - אני לא הייתי קונה

אבל 550 קונים תוך יומיים והמספר רק עולה עם הדקות. ואתה רואה אנשים עם מאות ואלפי פידבקים.... אנחנו כל יום טוחנים פה בפורום על אמצעי זהירות בEBAY וכל הקונים פשוט מתעלמים מזה וזורמים. קינגסטון 128GB עולה כ500$! אני שם אותו במעקב בשביל לראות כמה זמן הוא יהנה מהרגעים האלה. 550 פריטים כפול 22$ זה 50 אלף שקל. מכה יפה תוך כמה ימים והיד עוד נטוייה אצלו מה שעוד החשיד אותי זה שהוא פירט בצורה מדוייקת את זמן המשלוח וכתב שלוקח 3-5 שבועות למדינות רחוקות כי יש בידוק חזק של המכס. זה המשפט שמבחינתי הפליל אותו סופית. כי ככה הוא מרוויח עוד זמן.
 

panayotiss

New member
אתה ראית מי קנה?

ראיתי שכתוב 562 . מי זה אני לא יודע ולא מאמין, אני רואה 562 דיספיוטים למוכר עם 3 פידבקים. זה הולך להיות המוכר עם הפידבק השלילי הכי עמוק שנראה באיביי - מינוס 560 . כיון שהוא חדש אני מתערב איתך שרוב הכספים בפייפאל מעוקבים לשלושה שבועות. זה נחמד בתור קוריוז, מבחינה עסקית זה לא מחזיק מים!!!
 

The Experience

New member
הכוונה הייתה לשתף אתכם בקונים ההזויים

יותר נכון במאות הקונים ההזויים שלא ממש חושבים לפני שרצים לרכוש משהו. לדעתי זו יכולה להיות אחלה דוגמא שלילית של "מה לא קונים" כי אני בטוח ש40% מהקונים בסה"כ ראו שהמוצר נמכר במאות העתקים וגם רצו לרכוש מתוך מחשבה "אם מאות אנשים קנו למה שאנחנו נפספס"
 

noam weissman

New member
משגע אותי עד כמה אנשים מטומטמים

בחרתי אחד מאלו הוא מכר חולצות T ב 43 דולר.. בהודעה כתוב משלוח בדואר ובערך 20 יום משלוח... איך בדיוק הוא קיבל פידבק אחרי כמה ימים... פיברקו איזה 10 פידבקים... שמו ליסט מעניין ועכשיו הטמבלים קונים !!! לא יאמן ואיפה איביי ... להוריד ליסטים הגונים לחלוטין בטענות שונות ומשונות זה בסדר אבל לשתוק כשיש כל כך הרבה שכאלו פשוט בזיון
 

The Experience

New member
מתחיל להיות משעשע

Free shipment main by China Post Airmail to worldwide, the shipping cannot be traced online derectly but you can check your shipping in your local post office in about 20 days after we shipped Delivery time for Airmailis approx.15-20 business days to most UK and USA destinations. we will need about 10 days to prepare all the order together so that we would't make any mess איזה חרטטנים!
 

panayotiss

New member
../images/Emo6.gif מה אמרתי לך שאני נותן לו יום אחד, אחד

This listing (300407261050) has been removed, or this item is not available
 
למעלה