מה דעתכם על הוט בתור תשתית

orange2006

New member
מה דעתכם על הוט בתור תשתית


נמאס לי מהמחירים של בזק ומהשירות שלהם עד לפני שבוע הייתי על 4 מגה והכל היה תקין (למעט ניתוקים מידי פעם שמצריכים הפעלה מחדש ולבזק לא היה מושג, מפני שהרצתי מלא בדיקות אני חושב שזה מצידם) עברתי ל5 ועוד עשו לי 'טובה' בבזק (הייתם צריכים לשמוע את הטון והיחס) והורידו לי מחיר ל69 עברו כמה ימים ללא תקלות ואז לפני שעה אני מדליק את המחשב ואין אינטרנט, נורית ה dsl מהבהבת ולא מצליח להתחבר (אותו סיפור שהיה לי לפני שנה וחצי בערך, אז, הייתי על 5 מגה במשך שנה ללא בעיות ואז התחילו אותן בעיות של עכשיו, איןספור טלפונים לשירות התמיכה, 3,4 טכנאים שהגיעו ומה לא בדקו והחליפו....והמסקנה שלהם הייתה לרדת ל4 כי אני כבר לא יכול לגלוש על 5) אני מתקשר, הנציג שירות מעביר אותי ל4 ולא עוזר מעביר ל2.5 ולא עוזר כרגע אני מצליח לגלוש רק על רבע מגה! קבעו לי תור לטכנאי אבל אני כבר צופה מה יהיה פחות או יותר ובמידה והציפיות יתממשו אני שואל: כדאי לעבור להוט, איך השירות? הביצועים? תקלות? מחירים בדקתי, וזה גם 69 לחודש ללא התחייבות, ללא בנדל נ.ב. מהספקית אני למעלה ממרוצה, השירות לקוחות ממש מעולה, בזק בינלאומי, וגם המחיר מערכת הפעלה xp מעודכנת לגמרי, בחייגן,מודם rotal-rta1320a של בזק (חדש), מחשב נקי מוירוסים וכד'...
 

orange2006

New member
נ.ב. נוסף

אין איזה שהן הגבלות על נפח ההורדה נכון
שמעתי שדיברו על זה כמה פעמים בעבר...
 

rafid1

Active member
מנהל
בזק vs כבלים

בכללי - תמצא אנשים מרוצים כאן וכאן (והפוך). כללית - תמצא גם שהשירות של בזק טוב יותר. זו עובדה. במקרה שלך - כל זה אינו חשוב. בהנחה שיז לבזק בעיה טכנית לספר מהירות גבוהה, ובהנחה שאתה שואף להתקדם במהירות, עליך לבדוק מה תוכניות בזק לגבי NGN באיזור שלך. אם אין כאלו - אין כאן שאלה כלל. הכבלים הם החלופה שלך, בתקווה לטוב. קח בחשבון: - בבזק יש לך תשלום עבור הקו שעדיין תמשיך לשלם (אלא אם תבטל את הקו ) - הכבלים עלולים לגבות דמי התקנה, ושלא כמו בבזק - תדרש לרכוש נתב קווי (אם אין לך ואתה צריך). בהצלחה!
 

orange2006

New member
מה ההבדל בין NGN לבין 5 מגה?

הקו בבזק בלאו הכי הוא גם של שיחות כך שאין בעיה... מאיזו בחינה השירות בבזק טוב יותר
מה המחיר, מוערך, על התקנה ונתב מהכבלים
ותודה לך על היחס והמענה :)
 

rafid1

Active member
מנהל
-->

1. ההבדל שNGN הוא קו אופטי עד 25M וללא הגבלת טווח למרכזת. כבלי נחושת -כמו שיש לך היום - מוגבלים בטווח למרכזת וכפי שאתה חוה - במהירות. 2. הבעיה היא כספית. יתכן וכדאי לך גם טלפון של חוט 3. שירות בזק - הטכנאי מגיע מהיום למחר. וטלפונית - מיידית. בהוט - תשכח מזה. 4. לגבי עלויות -שאל אותם או מי שיש לו הוט.. כמו DOV98 ...
 

rafid1

Active member
מנהל
נב: במצב הקיים בהעדר NGN ...

יש לך סיכוי טוב להורדת מחיר בבזק - לפחות מ49 ש"ח. ראה באתר כמזה ובפורום.
 

orange2006

New member
שוב תודה על התגובה...

לא נראה לי שיש סיכוי להורדת מחיר היחס והטון שהם נתנו לי פעם אחרונה היה ירוד ומחפיר מצד בזק בינלאומי, חברת בת... היה הרבה יותר טוב (שיחת ועידה) השאלה היא אם בכלל אצטרך שירות טכנאי מהוט בתקווה שלא... זו הרי כל המטרה, כמה שפחות תקלות שאין לחברה ולנציגים מושג מה הבעיה
 

rafid1

Active member
מנהל
זו שאלה ללא מענה. כולנו תקווה - שלא...

תוכל לברר את מצב תשתית הכבלים באיזור - מנסיון שכנים/משתמשים אחרים.
 
אתה משתמש בטורנטים?

מה המהירות הממוצעת אצלך אם כן? ולגבי הטלפון, תוכל לפרט כמה דקות? אלכס
 
A

adorah

Guest
בהמשך כמה הערות

1. אם בסביבה שלך הכבלים באינטרנט עובדים בסדר והשכנים מרוצים, אין סיבה שלא ללכת על זה. בעיקרון בשכונות חדשות יחסית היכן שתשתית הכבלים חדשה יש פחות בעיות איתם. 2. אם אתה עובר לכבלים המלצתי לבקש חיבור ללא חייגן (MPLS). מנסיוני הוא הרבה יותר יציב מאשר חיבור באמצעות חייגן L2TP שזו המצאה ישראלית בלעדית הנובעת מההפרדה בין התשתית לספק האינטרנט. 3. אם אתה עוזב את הADSL של בזק, שווה לשקול לנייד את המספר שלך לכבלים או לאחד מספקי הVOB כמו 012. במקרה כזה תחסוך גם את דמי השימוש החודשיים שאתה משלם עבור הקו של בזק. 4. אם אתה נוהג להשתמש בקו הטלפון הזה גם להוצאת/קבלת פקסים מומלץ כן להשאיר אותו אפילו כ"קו קל" (בחצי המחיר לחודש) ולהשתמש בשירותי הטלפוניה הזולים יותר כאמור בסעיף 3..מעבר הפקסים בקווי בזק האנלוגיים הוא הכי אמין.
 

dov98

New member
לגבי VOB

אני לא מסכים אתך. הדבר הזה חסר אמינות וגם יוצר בעיות במקרים רבים באינטרנט. לאדם שלא רוצה להתעסק עם זה, זה רחוק מלהיות מומלץ. טלפון של HOT יותר אמין ממנו ובתלות למקרה גם אין דמי שימוש.
 
A

adorah

Guest
אני לא יודע מה הנסיון שלך

אנחנו היינו מעורבים בשלוש השנים האחרונות בלמעלה מ250 התקנות הן של VOB בתצורה גולמית כלומר באמצעות מתאם חומרה שאליו מחובר מכשיר טלפון או מרכזיה והן בתצורה של SIP TRUNK לתוך מרכזיה/שרת IP PBX. בדרך כלל הנסיון שלנו חיובי. גם לי היה מתאם חומרה כזה בבית עוד מהתקופה ש012 היו בניסוי ובמשך כשלוש שנים, כמעט ללא שום בעיות, מאחורי נתב. לעומת זאת היו לא מעט בעיות עם הטלפונים של HOT אף כי אני שומע על פחות תלונות ואני תקווה שהמצב השתפר. ככלל השיקול לבחור בין VOB לHOT צריך להיות בעיקרו כלכלי. אין לי המלצה חד משמעית לכאן או לכאן למעט נטישת "בזק"..
 

orange2006

New member
כמה עולה הנתב ?

ותודה רבה לכולם אני כרגע מעוניין לעבור רק תשתית ללא ספק וללא טלפון חדש וכו'...
 

dov98

New member
הגיון פשוט

VOB רכוב אינטרנט ולכן ניתוק אינטרנט=ניתוק VOB ניתוק תשתית = ניתוק VOB ניתוק ISP = ניתוק VOB קו מבוסס תשתית תלוי רק בה. ולכן קו בזק נחושת, הכי אמין כי יש בו מתח עצמי, אגב אני לא יודע מה יהיה טיבו אם יעבור לתשתית אופטית. קו HOT שני לו כי אין לו מתח עצמי ותלוי בעוצמות.
 
A

adorah

Guest
מזכיר לי את הבדיחה על ההבדל בין תיאורטי ומעשי

תיאורטית אכן הקו של בזק אמין יותר, אם לא ניקח בחשבון: נתקים פיזיים, טעויות בחיבור בארונות הסעף שמצליבים קווים, קורוזיה, עכברים שאכלו את התשתית וסתם גנבי נחושת..וזה רק מקבץ קטן משלל תקלות שהיו לנו עם "בזק" בשנה האחרונה וחלק מהתירוצים...
 

dov98

New member
אבל VOB

שעליו מדובר כאן יסבול מכל חולי כזה ועוד המחלות של עצמו. וזו באמת הסיבה שאני לא מחזיק ממנו.
 

eladts

New member
מצד שני

זה ש-VOIP רוכב על האינטרנט יכול להיות גם יתרון, כי אם יש תקלה בתשתית/ספק אפשר לעבור להשתמש בתשתית/ספק אחר באופן שקוף. לדוגמא, לי אין קו טלפון בבית וגם בסלולארי אני בתוכנית עם חבילת גלישה בלבד. יש לי מספר לשיחות נכנסות ומנוי לשיחות יוצאות בסקייפ ואני משתמש במספר הזה גם כקו הביתי וגם כמספרה נייד שלי. סקייפ מותקן אצלי גם במחשבים בבית, גם בטלפונים ניידים וגם במחשב בעבודה, כך שמי שמתקשר אלי יגיע אלי ללא תלות במקום בו אני נמצא וללא תלות בתשתית ובספק החיבור שלי באינטרנט. אם האינטרנט בבית יפול, עדיין אפשר להתקשר דרך אינטרנט סלולארי. אם אין קליטה סלולאריתבבית מלון בעיירה נידחת אבל יש חיבור WI-FI עדיין ניתןלהתקשר אלי. אם אני בארץ אחרת ומשתמש ב-SIM מקומי כדי שלא אצטרך למכור כלייה - עדיין אפשר להשיג אותי באותו המספר.
 
למעלה