מה דעתכם על הוט בתור תשתית

eladts

New member
מאיפה הקרצתם את המונח VOB?

מה רע לקרוא לזה VOIP?
 
A

adorah

Guest
זה המונח המופיע ברשיונות ומסמכי משרד התקשורת

וזה מתאר את תשתיות הטלפוניה המוסדרות ברשיון על גבי האינטרנט. כנראה כדי להבדיל מVOIP שהוא שאר העולם הטלפוני הפרוע והחופשי שמתגלגל מחוץ למלתעות הרגולטור..
 

Commy

New member
דעתי

לטעמי לבזק יש את הטלפון (ולדעתי גם את תשתית האינטרנט) הכי יציב מבחינת תקלות ואיכות שמע. אחריה הוט ובמקום האחרון קו טלפון בטכנולוגיית VOB. אני מבין שאתה סובל מתקלות הולכות וחוזרות בתשתית בזק והבנתי שצריך להגיע אלייך טכנאי לפתור את התקלה. מה שאני מציע שתסביר לטכנאי שמדובר כבר בתקלות חוזרות והולכות ואתה דורש פתרון יסודי של הבעיה ועוד משהו שהייתי מציע לך לעשות הוא להחליף את דגם המודם המיושן שיש לך בדגם מודם חדש יותר שבזק מספקת (יש של חברת באודטק ודי לינק). אם אחרי כל הנסיונות האלה עדיין לא פותרים את התקלה אז אני הייתי מציע לך פשוט לעזוב אותם ולתת צ'אנס לחברת הוט. בסה"כ שווה לתת צ'אנס לבזק (מה גם שבעתיד הקרוב תשודרג לNGN) כי השירות שלהם וההשקעה שלהם בתשתיות ובציוד היא לא דומה בכלל למה שתקבל בהוט. בהצלחה.
 

dov98

New member
לא הייתי נותן להם

צ'אנס נוסף מכמה סיבות: 1. אם התקלות חוזרות והן לא טופלו אוטומטית על-ידם יש להם תקלה רצינית שעדיין לא אותרה ויכולה להימשך דורות. 2. הNGN סובל עדיין מבעיות ילדות והרשת של HOT יותר חדישה. 3. הסתכל על קופסאות התקשורת על העמודים ותראה למה אני מתכוון.
 

Commy

New member
אני לא מסכים איתך

אני לא חושב שהNGN סובל מבעיות ילדות ואני לא מבין על סמך מה אתה מבסס את הדברים האלה. אם כבר הזכרת קופסאות תקשורת אז מה עדיף את את אלו של הוט שפרוצות ופתוחות לכל מתחבר פירטי ?
 

kmmng

New member
תנסה את הוט

למרות כל הדברים הרעים ששמעתי עליהם, אני אישית כבר הרבה שנים עם הוט ואני מרוצה מהם. בדרך כלל אין תקלות ובאותם המקרים שהיו, התמיכה שלהם הייתה מצויינת. כנ"ל לגבי שירות לקוחות. אני חושב שזה משתנה מאיזור לאיזור, אבל אצלי לפחות הכל בסדר איתם. הלוואי שגם הספק שלי (012) היה מתייחס אלי ככה.
 
למעלה