מה דעתכם על בחורה

Benii25

New member
ליפסול?? למה?

היא לא בן אדם? יש לה קרניים? טיפשות ליפסול על דברים פעוטים
 

דרוmי

New member
אם את תמצאי חן

בעניי הבחור.תאמיני לי שזה הדבר האחרון שיפריע לו
 
אבל זאת הבעיה

שהם לא כ``כ מעונינים לשמוע בכלל על בחורה שלא למדה בסמינר אז איך אני אמצא חן בעיניו?
 

דרוmי

New member
הבנתי..

זה חלק מהבעיות שיש אצל החרדים.סטיגמות.כמו שיש בחורות שיפסלו בחורים מישיבות מסוימות.
 

דרוmי

New member
לא פוסל.ממש לא!

יש בנות של עשו סמינר שהרבה יותר איכותיות מבנות שעשו.כל ענין לגופו
 
אני יודעת שבחורים רציניים פוסלים,

הם רוצים מישהי רצינית שהמשיכה סמינר במיוחד במגמה נחשבת כמו מורה בהתמחות בתקשורת
 
תלוי מאיזה סיבה היא לא המשיכה

בדר"כ בנות שלא ממשיכות הם בנות שבקושי שרדו את התיכון, או שהציונים שלהם נמוכים או שסתם בא להם לצאת לעבוד, לצערינו שיוצאים לעבוד בד"כ יורדים גם רוחנית, לכן יש לי המון חבירות שלא רצו להמשיך סמינר לכן הזדרזו להתחתן, ומי שלא מצאה את בעלה במשיכה סמינר רק בשביל "שם טוב"
 

סוכRיה

New member
ההפך הוא הנכון

אני אישית לא המשכתי אחרי סמינר מסיבה פשוטה שבסמינר לא היה את המקצוע שרציתי. ועבדתי אחרי תיכון במקום חילוני גמור ומשם התחזקתי ב``ה עצם זה שאת יודעת שאת צריכה להראות דוגמא לחבר`ה שאין להם שמץ של דת. וב``ה משם זכיתי לאמונה והתחזקות!
 
עדינה נשית

יש לך טעות גדולה אני מכירה אישית כמה בנות שלמדו בסמינר רציני והם מישום מה התדרדרו מבחינה רוחנית מאוד אז לזה את קוראת רציניות? אח שלי אישית גם היה קיצוני בנושא הזה עד שהוא התחתן עם גיסתי שהיא לא למדה בסמינר והיא רצינית מאוד שרוצה בעל אברך ואז הוא נוכח לדעת שהוא טעה ושהכל סטיגמות...
 

lost my self

New member
אני חושבת שבשביל הבנייה האישת של הבחורה

חשוב מאוד שתשאר ה' ו' בסמינר.. זה זמן שהוא מאוד שונה מהשנים שלפני והוא כ"כ הרבה בונה את השקפה ומה שמסביב... אני יודעת על עצמי עד כמה הזמן הזה בנה אותי, פשוט שינה אותי. יש שיגידו ששרפתי שנתיים, אני חושבת שהרווחתי את חיי.
 
לימודים בסמינר=זבל

רוב הבנות מבזבזות את זמנן שמה לגמרי. אצלי זה פחות בזבוז כי בחרתי ללמוד מקצוע רציני מאד ולא חינוך מיוחד או גננות, אבל בכ``א אם הייתי לומדת במקום אחר הייתי מקבלת תואר ובסמינר אני מסתפקת בתעודה מוזנחת... וגם המקצועות הרגילים נעשו מחרידים... אבל מה לא עושים בשביל ה-``שם``....
 

lost my self

New member
תלוי איפה את למדת..

אני ממש לא נשארתי שנתיים בשביל ה'שם' כל המושג הזה לא מזיז לי!!! נשארתי בשביל עצמי... אנשים נוסעים לחפש את עצמם במשך שנים אז למה שאני לא אקדיש שנתיים לאמת?! התעודה על הפנים,המקצוע לא רציני ונדוש, אבל הערך המוסף שווה הכל.
 
למעלה