מה דעתכם על אולם האירועים: "קסאנאדו" בפ"ת?

Sheli Sade

New member
את מדהימה!

אחת הכלות היפות!!!
 

מאורסת12

New member
הילה מה קורה?

החתונה בעוד שבוע בדיוק!!!! קצת קשה לי עם כל הרשמים האלה על הקסאנדו...אז אני חייבת לציין שאת מאוד מרגיעה אותי כאחת שהתחתנה שם והייתה מרוצה... אני חייבת לציין שבטעימות האוכל היה אלוהיייי אז קצת קשה לי להבין מדוע שמישהו יגיד שהאוכל לא טוב... בכל אופן בינתיים ההתנהלות של המקום מדהימה ואין לי מילה אחת רעה להגיד עליהם...
 
איפרה אותי חברה טובה שלי קרין גבע

צלם היה לנו את קונטקט ושיער עשיתי אצל עידן מורד ספיבק אבל בקטע הזה התאכזבתי מאוד. אם מעניין אותך למה את יכולה לעשות חיפוש על השם שלי כי: א. אין לי כוח לכתוב על זה עכשיו ב. אין לי כוח שיגידו לחברה שלי שאיפרה אותי שם שעוד פעם רשמתי עליהם ביקורת שלילית (כן, כן הם קוראים גם את זה).
 

ענבר 23

New member
עם מחיר כזה הם יכולים לחפש אותי....

לא נורמאלים! גם אם האוכל סופר דופר והם מביאים את ליצן החצר, האורחים לא ממש מתחשבים והרוב מביאים את אותו הסכום הידוע של ההמחאה. אנחנו עתידים להתחתן בחורף-זה יהיה יותר זול. אבל אם בקיץ הם דורשים מנה כל כך יקרה, כמה כבר הם יתגמשו בקיץ? יש לי בקרוב פגישה איתם ואם באמת המחירים בשמיים(גם אם יגיעו עוף במילוי זהב) אין מצב שאני משלמת להם כל כך יקר.... (לקרוא בחיוך קליל....)
 
אל תדאגי לא נעלבת

בחורף אני יודעת שהמחיר הוא 200 ש"ח לא כולל מע"מ ושאר התוספות, ז"א זה המחיר הרשמי שהם נותנים לך בסוף עם הכל ביחד זה יוצא 270 ש"ח כמו שאנחנו שילמנו. אנחנו התחתנו בסוף מרץ ביום חמישי וזה היה אמור להיות לפי מחיר קיץ אבל כמו שרשמתי בגלל היכרות עם אחד הבעלים סגרנו על מחיר חורף. אני לגמרי מסכימה איתך לגבי המחיר, אני חושבת שכל זוג צריך להשקיע כמה שבאמת הוא יכול כי חבל סתם להפסיד כספים. אנחנו הפסדנו בחתונה הזאת משהו בסביבות 40-35k. ההפסד היה מתוכנן, ז"א הקצבנו לעצמינו הפסד של עד 50k. אנחנו גם לקחנו יום ה' והתחייבנו על 400 אורחים למרות שהיה לנו פחות. את כל החתונה עשינו לבד בלי מימון של ההורים, יותר נכון בעלי מימן את כל החתונה לבד מהכסף שלו. אם לא היה לנו את הכסף הזה אני לא חושבת שהיינו הולכים על מקום כזה יקר, לא הייתי נכנסת למינוס בשביל זה.
 

ענבר 23

New member
נון, אז מה את אומרת...?

אני יודעת שאני לא מתכוונת לשלם מעבר ל-150 ש"ח עבור מנה בחורף (וזה ל-500 איש). האם לדעתך כדאי להיות יהירה ולבטל את הפגישה איתם? אני מבינה שהפער בין מה שאני רוצה לשלם לבין מה כמה שהם ירד הוא עצום, אולי כבר כדאי לחסוך זמן ולא לגשת בכלל לראות את האולם. עצתך.....?
 
לא מאמינה שהם ירדו לכזה מחיר

את יכולה להתקשר שוב ולהגיד לפקידה בטלפון שאת אהבת את המקום אבל זה התקציב שלך ואת לא רוצה לבזבז להם ולך את הזמן. תראי מה היא תגיד לך. אם זה לא מבאס אותך לנסוע סתם אז תלכי מה כבר יש לך להפסיד?? אבל שוב אני לא מאמינה שהם ירדו לכזה מחיר. אם את מחפשת פחות או יותר באיזור הזה ובמחיר הזה אז יש לך את לימון
 

ענבר 23

New member
אני אעדכן אותך מחר

נקווה לטוב.את לימון לא אהבתי. אולי אקפוץ לרויאל גרדן. הבנתי שהם יוקרתיים אך לא יקרים
 

איריסג

New member
האמת? לא נפלתי מהקסנאדו

אחותי עשתה שם את הברית של הבן השני שלה, לפני כמה חודשים. זה היה אירוע שישי בצהרים. האוכל היה , איך להגיד - לא להיט. אזור קבלת הפנים חביב. האולם עצמו הוא מז'אנר האולמות עם העיצוב התעשייתי - קר ואני לא אוהבת את זה, והאקוסטיקה בעיני היתה שם מזעזעת. להם היה אירוע ממש קטן, ולכן הם השתמשו רק בחצי אולם - והיתה גם ליצנית שהפעילה את הילדים - וברגע שהיא דיברה במיקרופון שלה - זה היה כל כך מחריש אוזניים ונוראי - שאני לא רוצה לחשוב מה קורה שם כשיש די ג'י ומוזיקה.
 

Nicki

New member
גם אנחנו לא כל כך אהבנו

היינו שם בפגישה, והאמת? המקום מאד פלצני בעינינו. מאד נובורישי. מאד הפריע לנו שהם מחייבים אותך להוסיף 5000 ש"ח על תאורה ("אי אפשר בלי כי זה כל היופי של המקום") ושהוא באמת לא גדול כמו שהוא מתיימר להיות. יש שם מין הרגשה של עיצוביות יתר, קצת פליצי לטעמי...
 
אצלינו בחתונה הייתה דין דין אביב

והיא נשמעה טוב מאוד, לא זכורה לי שהייתה בעיה עם המיקרופון. היא נשמעה ממש טוב. לגבי האוכל אני הייתי שם גם באירוע לפני שהתחתנתי שם והאוכל היה לי ממש טעים וגם כמה אנשים שהיו שם בהזדמניות אחרות ציינו זאת בפניי אבל הטענה הזאת לא חדשה לי. אחרי האירוע הרבה אנשים שיבחו את האוכל אז אני מניחה שאם יש כמה שסתם אמרו למרות שהם לא באמת אהבו הרוב כן אהבו.
 

oshris

New member
מצטער להגיד לך, אבל 150 ש"ח זה מקומות

בליגה אחרת לחלוטין. את צריכה לשנות דחוף את המקומות שאת רוצה. לא נראה לי שלימון/רויאל/קסאנדו וכד' זה מקומות שיתאימו לתקציב כזה.
 

Nicki

New member
מסכימה-

החתונה שלנו יותר גדולה, בסביבות ה700 מוזמנים, ובאמת בכל מקום שהיינו אמרו לנו שזה פקטור משמעותי במחיר, אבל אין שום מקום שמכבד את עצמו שירד כ"כ במחיר. מקסימום 10-15 אחוז, לא 50%... ו-150 ש"ח זה באמת נמוך יחסית למקומות שאמרת. לימון היחיד שאיך שהוא מתקרב, וגם הם מבקשים יותר.
 
700 איש? בובי כמה אנשים את מכירה??

או שאת מזמינה את כל מי שהיה באחד נגד 100?? סתם, זה בצחוק, אני שהיו לה 200 איש בשוק
 

Nicki

New member
תראי... תשמעי...../images/Emo12.gif

ההורים של שנינו דתיים, כבר תכפילי את כמות האנשים, ככה על המקום. וזאת חתונה ראשונה לשני הצדדים, ויש משפחה גדולה ומגוונת וה-מ-ו-ן חברים... יהיה מעניין, זה בטוח.
 
150 ש"ח זה מחיר שקשה מאוד למצוא גם בחורף

אנחנו סגרנו במאמץ על 155 לחורף. באזור כנות אני יודעת שיש כמה מקומות שניתן לסגור על 150 בגן אירועים. (אני לא מדברת בכלל על אולמות!!! רק גני אירועים). וכמובן זה לא כולל הגברה ותאורה וכל השטויות מסביב.
 
למעלה