מה דעתכם על אוטובוס בצבעי קופ"ח?

מצב
הנושא נעול.
מה דעתכם על אוטובוס בצבעי קופ"ח?

מה דעתכם על אוטובוס בצבעי קופ"ח?
כי יש כזה. צילמתי לכם אותו. חגי
 
צבע של דיר-אל-בלאח ! ../images/Emo6.gif

והנה עוד תמונה
צבע של דיר-אל-בלאח !
 
לא אייל. אין לי מושג.

חגי, יש לך מידע
על השיפורים המכניים שיכניסנו לנידרפלור החדש שלך?
לא אייל. אין לי מושג.
כל שאני יודע, כי אוטובוס זה מצוייד במדגש טורבו. לא נראה לי כי לצורך עבודה מסויימת זו הוכנסו שיפורים מסויימים. נראה איך היא בסוף השבוע, אחרי שנחזור מהגליל. חגי
 
../images/Emo45.gif תודה חגי, מעניין אם יפתחו אותו

לא אייל. אין לי מושג.
כל שאני יודע, כי אוטובוס זה מצוייד במדגש טורבו. לא נראה לי כי לצורך עבודה מסויימת זו הוכנסו שיפורים מסויימים. נראה איך היא בסוף השבוע, אחרי שנחזור מהגליל. חגי
תודה חגי, מעניין אם יפתחו אותו
ל- 103 קמ"ש.
 

אורי404

New member
הגבלת מהירות באוטובוס עירוני.

תודה חגי, מעניין אם יפתחו אותו
ל- 103 קמ"ש.
הגבלת מהירות באוטובוס עירוני.
{אני לא יודע אם זה נכון, אבל זה מה ששמעתי מנהג של אגד. יש פה גם משהו שנשמע הגיוני. אבל, שוב, אני לא מבטיח במאה אחוז שזה נכון}. נסענו ב-0405 סגולה. דיברנו כמה שהאוטובוס הזה טוב וכו'. ואז דיברנו על הגבלת המהירות לשמונים. כידוע, אילולא ההגבלה, האוטובוס היה מסוגל לעבור את השמונים, אם לא את המאה בלי בעיה. הנהג אמר לי, שמכיוון שבאוטובוס עירוני אין מושבים עם משענות רחבות כמו באוטובוס עירוני, חלה ההגבלה. הוא הסביר לי, שאילו, הנהג מבצע בלימת פתע, אז במושבים של אוטובוס עירוני, אין את התמיכה, שיש באוטובוס העירוני, ולכן, יש את ההגבלה. לגבי מאן NL313 - נדמה לי שהם מוגבלים לתשעים קמ"ש והגיוני מאוד שאילולא ההגבלה, הם מסוגלים ליותר, כי הם אוטובוסים חזקים. אולם, הNL263 הם חלשים במהירות שמונים קמ"ש ושומעים שהאוטובוס מתאמץ במהירות הזו לאורך זמן. אולי, זה גם בגלל שיש בהם שלושה הילוכים בלבד.
 

mister K

New member
היית צריך לראות אתמול

הגבלת מהירות באוטובוס עירוני.
{אני לא יודע אם זה נכון, אבל זה מה ששמעתי מנהג של אגד. יש פה גם משהו שנשמע הגיוני. אבל, שוב, אני לא מבטיח במאה אחוז שזה נכון}. נסענו ב-0405 סגולה. דיברנו כמה שהאוטובוס הזה טוב וכו'. ואז דיברנו על הגבלת המהירות לשמונים. כידוע, אילולא ההגבלה, האוטובוס היה מסוגל לעבור את השמונים, אם לא את המאה בלי בעיה. הנהג אמר לי, שמכיוון שבאוטובוס עירוני אין מושבים עם משענות רחבות כמו באוטובוס עירוני, חלה ההגבלה. הוא הסביר לי, שאילו, הנהג מבצע בלימת פתע, אז במושבים של אוטובוס עירוני, אין את התמיכה, שיש באוטובוס העירוני, ולכן, יש את ההגבלה. לגבי מאן NL313 - נדמה לי שהם מוגבלים לתשעים קמ"ש והגיוני מאוד שאילולא ההגבלה, הם מסוגלים ליותר, כי הם אוטובוסים חזקים. אולם, הNL263 הם חלשים במהירות שמונים קמ"ש ושומעים שהאוטובוס מתאמץ במהירות הזו לאורך זמן. אולי, זה גם בגלל שיש בהם שלושה הילוכים בלבד.
היית צריך לראות אתמול
את ה-O405 הפרברית החזרה של ירושלים. האוטו מגיע מהר מאוד להילוך חמישי והוא ממשיך מאיץ גם בעליות תלולות. האוטו הגיע ל-90 קמ"ש. פשוט מטוס על!
 

mister K

New member
מאיץ=להאיץ

היית צריך לראות אתמול
את ה-O405 הפרברית החזרה של ירושלים. האוטו מגיע מהר מאוד להילוך חמישי והוא ממשיך מאיץ גם בעליות תלולות. האוטו הגיע ל-90 קמ"ש. פשוט מטוס על!
מאיץ=להאיץ
 

אורי404

New member
לצערי, טרם יצא לי לנסוע ב-405

היית צריך לראות אתמול
את ה-O405 הפרברית החזרה של ירושלים. האוטו מגיע מהר מאוד להילוך חמישי והוא ממשיך מאיץ גם בעליות תלולות. האוטו הגיע ל-90 קמ"ש. פשוט מטוס על!
לצערי, טרם יצא לי לנסוע ב-405
הפרבריות. בפרברית יש מושבים, שדומים לאוטובוס בינעירוני, לכן, הם כנראה נוסעים במהירות גבוהה יותר.
 

mister K

New member
אין קשר בין המושבים למהירות

לצערי, טרם יצא לי לנסוע ב-405
הפרבריות. בפרברית יש מושבים, שדומים לאוטובוס בינעירוני, לכן, הם כנראה נוסעים במהירות גבוהה יותר.
אין קשר בין המושבים למהירות
ולא כל ה-O405 עם הכיסאות הגבוהים הן מהדגם הפרוורי. רק אלו הירוקות ממודל 2000 שנמצאות כולן בירושלים.
 
תראו, היות ועדיין לא נהגתי נהיגה...

הגבלת מהירות באוטובוס עירוני.
{אני לא יודע אם זה נכון, אבל זה מה ששמעתי מנהג של אגד. יש פה גם משהו שנשמע הגיוני. אבל, שוב, אני לא מבטיח במאה אחוז שזה נכון}. נסענו ב-0405 סגולה. דיברנו כמה שהאוטובוס הזה טוב וכו'. ואז דיברנו על הגבלת המהירות לשמונים. כידוע, אילולא ההגבלה, האוטובוס היה מסוגל לעבור את השמונים, אם לא את המאה בלי בעיה. הנהג אמר לי, שמכיוון שבאוטובוס עירוני אין מושבים עם משענות רחבות כמו באוטובוס עירוני, חלה ההגבלה. הוא הסביר לי, שאילו, הנהג מבצע בלימת פתע, אז במושבים של אוטובוס עירוני, אין את התמיכה, שיש באוטובוס העירוני, ולכן, יש את ההגבלה. לגבי מאן NL313 - נדמה לי שהם מוגבלים לתשעים קמ"ש והגיוני מאוד שאילולא ההגבלה, הם מסוגלים ליותר, כי הם אוטובוסים חזקים. אולם, הNL263 הם חלשים במהירות שמונים קמ"ש ושומעים שהאוטובוס מתאמץ במהירות הזו לאורך זמן. אולי, זה גם בגלל שיש בהם שלושה הילוכים בלבד.
תראו, היות ועדיין לא נהגתי נהיגה...
ארוכה, אלא בתוך חניון נתניה בלבד (כמובן לא כולל את האוטובוס של דרור, שהוא שונה במקצת, שגם אותו נהגתי בתוך חניון סגור - חולון), אני מניח כי אוטובוס זה מהיר קצת יותר מ 80 קמ"ש, היות ומשתמשים בו ובדומיו לקוים בינעירונים של נתניה - ת"א (601 ו 605). היות ונסיעה ראשונה, אמנם של 20 ק"מ, אעשה עם האוטובוס רק ביום שני בערב, מחניון נתניה לביתי, רק אז אוכל לתת קצת יותר אינדיקציות. מה שכן, התלהבתי מהמזגן, אלקטרה עם ווסת טמפרטורה, שאין כמוהו, בנסיעות בינעירוניות, לדעתי. אותי מדאיגה במיקצת, תצרוכת הדלק שלו, שאינה מוכרת לי. אני יודע מה מצפה לי ביום שלישי, ונראה אם האוטובוס יוכל לנסוע מרחק של 500 ק"מ בינעירוני ללא תידלוק. חגי
 
חגי, מה שונה בין שני האוטובוסים?

תראו, היות ועדיין לא נהגתי נהיגה...
ארוכה, אלא בתוך חניון נתניה בלבד (כמובן לא כולל את האוטובוס של דרור, שהוא שונה במקצת, שגם אותו נהגתי בתוך חניון סגור - חולון), אני מניח כי אוטובוס זה מהיר קצת יותר מ 80 קמ"ש, היות ומשתמשים בו ובדומיו לקוים בינעירונים של נתניה - ת"א (601 ו 605). היות ונסיעה ראשונה, אמנם של 20 ק"מ, אעשה עם האוטובוס רק ביום שני בערב, מחניון נתניה לביתי, רק אז אוכל לתת קצת יותר אינדיקציות. מה שכן, התלהבתי מהמזגן, אלקטרה עם ווסת טמפרטורה, שאין כמוהו, בנסיעות בינעירוניות, לדעתי. אותי מדאיגה במיקצת, תצרוכת הדלק שלו, שאינה מוכרת לי. אני יודע מה מצפה לי ביום שלישי, ונראה אם האוטובוס יוכל לנסוע מרחק של 500 ק"מ בינעירוני ללא תידלוק. חגי
חגי, מה שונה בין שני האוטובוסים?
ה-076 והאוטו של דרור, חוץ מההרכבה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה