מה דעתכם- לספר או לא

מה דעתכם- לספר או לא

כשאתם מתחילים לצאת עם מישהו או מישהי, האם רצוי לספר ישר שיש לכם הק"ר או לחכות עם זה? נניח אם למישהו יש בעייה בריאותית, רצוי מאוד שבן הזוג ידע זאת מההתחלה, אבל מה לגבי הק"ר? הק"ר זוהי לא ממש בעייה בריאותית וגם לא ליקוי חמור של המח וגם לא מחלה נפשית
 

gypsy eye

New member
אצלי זה ישר

אני אדם ישיר ושידעו בדיוק עם איזה סחורה מתעסקים חוצ מיזה אי אפשר לפספס את היותי הק"ר עם כך השלומיאליות שלי
 

ronenscha

New member
מה זה במידה שלי?

על סמך מה זה נקבע? לפי מינון הריטלין? לפי מידת פיצול קשב?
 
זה מאוד תלוי ואינדיבידואלי

אם אדם חייב ליטול באופן קבוע ריטלין כדי לתפקד באופן נורמלי ובלי ריטלין הוא חסר שליטה, אז יש כאן בעייה גדולה ומרתיעה. אם זה מישהו שיודע לחיות עם הפרעת הקשב שלו וזקוק למנת ריטלין לצורך ריכוז למשל בלימודים או בפרוייקט כלשהו פעם ב או שבכלל מעדיף בלי- אז הסיפור הוא שונה. יכולים להיות שני אנשים עם אותה דרגת חומרה אבל לאחד זה מאוד מפריע , והשני פשוט מקבל את זה כחלק מהאופי שלו וזה לא מפריע לו בכלל. זה תלוי גם בגישה ולא רק בחומרה. השורה התחתונה היא שאותי בתור הק"רית זה מרתיע, אז מה לגבי אדם נורמלי שלא מכיר בכלל את התופעה, הוא אמור להיות מורתע כפליים, ולכן העליתי את השאלה בראש ההודעה. לאנשים בבחירת בן זוג יש נטייה לפרפקציוניזם, עד כמה שזה נשמע שטחי, אבל זה ככה ואי אפשר לשנות את זה.
 
לא מסכימה

אם יש קליק אז יש קליק וכל השאר זה חלק מההתרגשות. לבחירת בני זוג אין פרפקציוניזם - כי אחרת היית רואה את כל האנשים הלא מושלמים זאת אומרת כל האנשים בעולם מאוד מאוד בודדים וחוצמזה, זה לא פרפקציוניזם, זה למה שהם נמשכים וזה לא בהכרח מושלם
 
../images/Emo6.gifנו באמת, מינוני ריטלין?

" אם אתה נוטל יותר מ- 36 מ"ג היה שלום, אם פחות- יש סיכוי"- זה נראה לך שפוי להגיד את המשפט הזה?
 
ממש לא , את חושבת שכן ?

השטחיות הזו בבחירת בני הזוג או בנות הזוג לא מתחילה באדם שממול אלא בך בדרך כלל אם את מקבלת את הגישה הזו מי את לבא בטענות עליה ? בסופו של דבר מהמקום שלי אם בן אדם מודד בצורה זו בני אדם , מבחינתי לא הוא נמדד ונמצא לא ראוי . אייל.
 

05 מיכל

New member
רונן, "במידה ש" פרושו "אם", לא "באותה עוצמה"

ורשמית זה באמת לא תקני לנסח כך, כלומר לקריין חדשות ברדיו אסור להתנסח כך, אבל לסטודנטים ושאר גולשים זה די מקובל...
 

ronenscha

New member
אבל המורה

יש לי פטור משגיאות כתיב והמורה ללשון מסלק אותי כל פעם מהכיתה בלי שעשתי כלום. חוץ מזה התכוונתי למידה במובן של SIZE.....
 

05 מיכל

New member
נו, זהו, אתה הבנת אותה במובן של SIZE

והיא התכוונה למובן אחר, ולכן נשמעתם כמו שניים שאחד מדבר צרפתית והשני סינית. והמורה שלך ללשון, תגיד לו שייזהר ממני, כי אני מחפשת עם מי לריב (וגם תספר לו מניסיונך כמה לא כדאי לריב איתי!)
 
לי אישית זה נראה די דבילי

והאמת די משעשע (*מעלה בדמיון את עצמי מפרטת למישהו בדייט ראשון את כל ההפרעות שיש לי
*).
 
למעלה