מה דעתכם? יעבוד גם אצלינו?

חנן44

Well-known member
 

Harrington

Well-known member
מנהל
ברגע שמתוך קריאת 'כתבה' כביכול אתה יכול בקלות רבה ללמוד על דעתו האישית של הכותב, אתה יודע שלא בכתבה מדובר, אלא במאמר דעה אישית.

לפיכך לא ניתן לסמוך על מאומה שהובא במאמר הזה כדי לנסות ללמוד מה הסיפור האמיתי ויש לחפש מקורות אחרים כדי לעשות כן (למעוניינים בכך בכל אופן).
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ברגע שמתוך קריאת 'כתבה' כביכול אתה יכול בקלות רבה ללמוד על דעתו האישית של הכותב, אתה יודע שלא בכתבה מדובר, אלא במאמר דעה אישית.

לפיכך לא ניתן לסמוך על מאומה שהובא במאמר הזה כדי לנסות ללמוד מה הסיפור האמיתי ויש לחפש מקורות אחרים כדי לעשות כן (למעוניינים בכך בכל אופן).
מאמר בעיתון הוא בדרך כלל טור דעה.
 

xyxy210

Well-known member
ברגע שמתוך קריאת 'כתבה' כביכול אתה יכול בקלות רבה ללמוד על דעתו האישית של הכותב, אתה יודע שלא בכתבה מדובר, אלא במאמר דעה אישית.

לפיכך לא ניתן לסמוך על מאומה שהובא במאמר הזה כדי לנסות ללמוד מה הסיפור האמיתי ויש לחפש מקורות אחרים כדי לעשות כן (למעוניינים בכך בכל אופן).
חחחחחחחחחחחחחח
פתחת את הקישור , הגעת לכלכליסט......זה שקודם כתבת שהוא קלקליסט....אבל הפעם יעני , קראת.
תשמע אתה לא רק שקרן אתה באמת מסכן.
החירטוט כל כך חזק ממך שאינך מסוגל לשלוט בו כלל.
ד"א אתה שולט ביציאות שלך ?
מאחר וזו מחלה גורפת אני מטיל ספק.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
חחחחחחחחחחחחחח
פתחת את הקישור , הגעת לכלכליסט......זה שקודם כתבת שהוא קלקליסט....אבל הפעם יעני , קראת.
תשמע אתה לא רק שקרן אתה באמת מסכן.
החירטוט כל כך חזק ממך שאינך מסוגל לשלוט בו כלל.
ד"א אתה שולט ביציאות שלך ?
מאחר וזו מחלה גורפת אני מטיל ספק.
אשריך שבאת להוסיף את התייחסותך, הללא ספק עניינית גרידא, להשבחת הדיון. הסתפקתי בצחוק ההיסטרי-חולני של המשפט הראשון.

הרבה בריאות,
מיצינו. וכרגיל, אם וכאשר...
 

jackie111

Well-known member
התאוריה הדמוגרפית באירופה שלי (ועל אחריותי בלבד) היא:

למשפחה בשוויץ יש 1.29 ילדים
בישראל בשנת 2025 3.71 ילדים במשפחה.
כשיש פחות מ2 ילדים במשפחה יש צמצום אוכלוסיה במשך
השנים. מזה נובע שאוכלוסיית שוויץ מצטמצמת ולא גדלה.

יש לשוויצרים השכלה גבוה ולכן רובם לא יעבדו בעבודת כפיים
או בעבודות שרות וטיפול. כדי להתגבר על המחסור בכח אדם
הם יהיו חייבים לאפשר הגירה ממזרח אסיה הודו תיאלנד ואפריקה.

לכן הכתבה נראית לי מוטעית. יש מפלגות שמתנגדות להגירה אבל
זה מחוייב המציאות במצב כזה.
 

חנן44

Well-known member
התאוריה הדמוגרפית באירופה שלי (ועל אחריותי בלבד) היא:

למשפחה בשוויץ יש 1.29 ילדים
בישראל בשנת 2025 3.71 ילדים במשפחה.
כשיש פחות מ2 ילדים במשפחה יש צמצום אוכלוסיה במשך
השנים. מזה נובע שאוכלוסיית שוויץ מצטמצמת ולא גדלה.

יש לשוויצרים השכלה גבוה ולכן רובם לא יעבדו בעבודת כפיים
או בעבודות שרות וטיפול. כדי להתגבר על המחסור בכח אדם
הם יהיו חייבים לאפשר הגירה ממזרח אסיה הודו תיאלנד ואפריקה.

לכן הכתבה נראית לי מוטעית. יש מפלגות שמתנגדות להגירה אבל
זה מחוייב המציאות במצב כזה.
בניגוד לרוב מדינות אירופה השווצרים מעדיפים לחנך את הילדים שלהם לעבודת כפיים ופחות למקצועות הייטק, את זה הם מיבאים מחו"ל
 

פולגאר

Well-known member
התאוריה הדמוגרפית באירופה שלי (ועל אחריותי בלבד) היא:

למשפחה בשוויץ יש 1.29 ילדים
בישראל בשנת 2025 3.71 ילדים במשפחה.
כשיש פחות מ2 ילדים במשפחה יש צמצום אוכלוסיה במשך
השנים. מזה נובע שאוכלוסיית שוויץ מצטמצמת ולא גדלה.

יש לשוויצרים השכלה גבוה ולכן רובם לא יעבדו בעבודת כפיים
או בעבודות שרות וטיפול. כדי להתגבר על המחסור בכח אדם
הם יהיו חייבים לאפשר הגירה ממזרח אסיה הודו תיאלנד ואפריקה.

לכן הכתבה נראית לי מוטעית. יש מפלגות שמתנגדות להגירה אבל
זה מחוייב המציאות במצב כזה.
מהיכן הבאת השטות הזאת שיש לשוויצרים השכלה גבוהה?
בשוויץ לומדים מקצוע לחיים ופחות שמים דגש על השכלה גבוהה.
 

דורי 1981

Well-known member
תלוי כמה גורמים. האנטישמיות בחו"ל, יוקר המחייה, זהות הממשלה ועוד. אולי, הבעיה היא שאז ישראל תהפוך למדינה פונדמנדליסטית בשל ריבוי החרדים. הפיתרון-טרנספר לסרבני שירות אזרחי או לאומי.
 
למעלה