מה דעתכם....הגיבו

מה דעתכם....הגיבו

הרצון טומן בחובו את הטוב את כל החיים מלאי התוכן והמשמעות את התקווה והשאיפה לנשגב, לרם ולנעלה...הייאוש לעומתו מכיל את כל האלמנטים המשפילים המשתקים והממיתים , הייאוש ספוג באדישות, חוסר רצון לרוחניות, חולשה וחוסר תקווה ,אטימות ורדידות
 
מאחורי כל רצון מסתתרת כוונה....

אין רצון בלי כוונה....ולא משנה אם הרצון נחות או נעלה ... הרצון זו התעוררות של הכוונה . יש רצון חיובי ויש רצון שלילי ...הכוונה הייתה שלי הייתה לרצון החיובי. שבת שלום.
 
הרצון

לתפיסתי יש הבדל גדול בין :"רוצה להיות מליונר" ובין "מתכוון להיות מליונר" ברצון יש חלק רעיוני בסיסי, מוטיב, מניע , אך אין בו תנועה. בכוונה קיימים כבר האנרגיות של התכווננות והתקווננות. ישנה תפילה מתוך רצון וישנה שכזאת מתוך כוונה.
 
מה ההבדל בין רצון לכוונה.....

כשאתה רוצה להיות מיליונר אתה משתמש בכלים מסוימים כדי לממש את הרצון.....לדוגמא פיס לוטו וטוטו...או כל פעולה אחרת ..כשאתה מתכוון להיות מיליונר זה משהוא שקיים במחשבה ממנו את נוקט פעולותמסוימת למימוש הכוונה ...אז מה ההבדל בשניהם קיים הסיכוי הסביר למימוש הרצון. לגבי תפילה זה נכון שיש הבדל בין רצון לבין כוונה. בכול רצון יש כוונה.... אבל לא בכול כוונה יש רצון.
 

chenby

New member
אולי ההפך הוא הנכון

אינטגריטי אומר שהצהרה שמלווה בכוונה ומלווה בעשייה יוצרת תוצאות. הצהרה היא תמיד מה שאנחנו רוצים. כמו אני מפסיקה לעשן, אני מורידה במשקל, אני הולכת להיות מיליונרית, וכו'.. יש רצונות שאנשים לא עושים איתם כלום כי הם אולי חושבים שזה לא אפשרי עבורם וזה רצון שלא מלווה בכוונה.. לכן אין פה אינטגריטי והסיכוי שהרצון יתממש הוא אולי ואולי לא.. אני לומדת כל יום מחדש כמה שרצון שמלווה בכוונה ומלווה בעשייה אכן יוצר תוצאות חדשות עבורי. וכל יום זה מתעצם. ושים לב לחתימה שלי.. השנייה..
 

מדברייה

New member
ייאוש

כשהגב מופנה לקיר, אין גבול לאפשרויות.. אני לא רואה בייאוש משהו שלילי, כמו שאם הרצון נשאר רק -רצון אין בו טעם
 
למעלה