מה דעתכם בנושא ה...

avihal2

New member
מה דעתכם בנושא ה...

קדנס והדופק, האם צריך לראות את שניהם בשעת רכיבה, כדי לשפר, או שהקדנס לא הכרחי כשיש על הצג דופק?
 

wheel

New member
קדנס ודופק

לשמור על שניהם בטווחים הנכונים
 

avihal2

New member
לא הבנת אותי, השאלה היא

אם לחפש שעון שמסוגל להראות לי גם קדנס וגם דופק בו זמנית, או שעון כזה, שצריך להעביר בפונקציות כדי לראות כל אחד מהם. זה מספיק. זאת אומרת, אפשר לראות או קדנס או דופק. לא את שניהם יחד.
 

wheel

New member
אה, אוקיי

פה זה עניין של נוחות לדעתי. אבל לדעת מה הקדנס, לא פחות חשוב מהדופק. אם נוח לך לדפדף, לך על שעון שמראה אחד מהם, אם לא, תשקיע באחד עם תצוגה מפוצלת. לי יש 3 שעונים: אחד מראה לי מהירות וזמן רוב הזמן, השני מראה רק קאדנס והשלישי על היד מראה לי את הדופק.
 

Yarnin

New member
פולאר

סידרת ה CS 100, 200, 400 וה-600 לי אישית היה ה 200 ועכשיו ה 400 שני השעונים נוחים ואמינים מאוד. לגבי סונטו אני לא יודע וכך גם לגבי גרמין ירנין
 

avihal2

New member
השאלה היא , אם הם

מראים קדנס ודופק יחד או שצריך לדפדף לכל אחד מהם?
 

Yarnin

New member
כן

גם דופק, גם קאדנס וגם מהירות. ויש עוד תצוגות לבחירתך
 

avihal2

New member
יפה, אבל אני שואל שוב

אם היה לך לדוגמא שעון אלחוטי עם כל הפונקציות האפשריות, טמפ`, זויות, דופק עם ממוצעים, קדנס עם ממוצעים בקיצור הכל. בסביבות 600 ש``ח של Trak אבל הוא לא מציג קדנס ודופק יחד. או הפולאר 100 או 200 שאין בהם את כל הפונקציות שיש בקודם, אבל הם מציגים קדנס ודופק יחד וכמובן ב 1000 ש``ח מה הייתם לוקחים. בזה יש פלוסים אבל גם מינוסים, וכן להיפך.
 

רץ בשטח

New member
פרמטרים חשובים לצפייה - מהירות, דופק, קאדנס

ככה מכוון השעון שלי בזמן הרכיבה - לדעתי אלו הפרמטרים החשובים ביותר בזמן הרכיבה.
 

Yarnin

New member
לי היו עוד פרמטרים חשובים

לדעתי מעט יותר מטמפ', שיפוע גובה וכ"ו למשל - היכולת להוריד למחשב לתוכנה נפוצה ולתכנן אימונים. כך שאין הרבה אפשרויות. אם אתה רוצה את התצוגה האולטימטיבית (בתוסףת של XXX שקלים, והוסיף לא מנוסיון אישי) אז כנראה יש לגרמין את מה שאתה מחפש. אבל כמובן הכל עניין של עלות. אם להשקיע עוד 400 ש"ח במוצר שמתאים לי בדיוק או לחסוך אותם ולרכוש מוצר נוסף שיתן את כל מה שאני רוצה בתוספת של 150 ש"ח אני בעד התוספת של 400. אולי אני לא ממש שפוי, נורמלי ועוד מילות תואר עם נויאנס שלילי יותר או פחות, אבל גם מראה חשוב לי. ולי ממש לא מתאים כידון שנראה כמו לוח מכוונים של F16 עם כל החוטים והחישנים... לכן לי אישית פולאר נתן את התשובה הטובה ביותר. גם סך כל התכונות שלו וגם הניקיון - השעון יושב על הסטם ואני יכול להעביר אותו בין האופניים השונים שלי עם בניית מסכים שתתאים לי. ירנין
 

רץ בשטח

New member
../images/Emo45.gif

בזמן הרכיבה - מהירות, דופק וקאדנס אחריה מוריד את כל הרכיבה למחשב לניתוח מלא (כולל טמפ', עלייה מצטברת ועוד), ולפי תוכן האימון הספציפי יתרון גדול של הפולאר על נמתחרים (סואנטו וגארמין) הוא היכולת לתכנן אימונים מראש ולהוריד אותם לתוך השעון, ובסוף להשוות תיכנון מול ביצוע.
 
למעלה