מה בין יס ואופן אופיס?

amazone

New member
מה בין יס ואופן אופיס?

יש לי שני מחשבים [נייד ונייח] בנייח מותקן אקס פי אופיס 2003 ובנייד לינוקס ואופן אופיס. אני משתמשת בעיקר בוורד. במידה ואני פותחת קובצת באופיס הרגיל ומעבירה לאופן אופיס - האם יהיו שינויים בגרסה? עד כמה הם יהיו מהותיים והאם אצטרך להשקיע כדי לשבת ולערוך אותם באופן אופיס? יש הבדלים אם למשל אדפיס מאופן אופיס קובץ שהכנתי באופיס הרגיל? מהן ההשלכות במידה ואצור קובץ באופן אופיס ואעביר לרגיל? השאלה היא בעיקר בגלל שיש קבצים שאצטרך לשלוח למחשבים אחרים דרך האינטרנט וכן, לפעמים יקרו מצבים שאצטרך להעביר קובץ אצלי ממחשב למחשב.
 
בדרך כלל אין סיבה לדאגה

במסמך פשוט עלולים להופיע שינויים קטנים בריווח, שיביאו בתורם לשינויים בעימוד. במסמך מורכב עם טבלאות שבהן טקסט עברי עלולות להופיע גם שגיאות ביישור, ויהיה צורך ליישר מקטעים מסויימים מחדש.
 
כדאי לשקול

לפי חתימתך,אני רואה שאת עוסקת בהכנת עבודות לאנשים אחרים. לדעתי את אמורה להתקל בבעיות מעצבנות של חוסר תאימות מוחלט. כדאי לשקול במקרה שלך אם אופן אופיס הוא הפתרון המועדף .
 

amazone

New member
את טועה

אני לא מכינה עבודות ולא עוסקת בזה. אני מקדמת אתר אינטרנט. מקסימום - אני מוכרת עבודות שהכנתי במסגרת לימודיי באתר עצמו. לבינתיים יצא לי להעביר קבצים מהנייח לנייד וההפך [מאופיס ל-א"א ובחזרה] ולבינתיים אני חיה עם זה בשלום - היה צורך להוריד א"א גם לנייח כדי שאוכל לפתוח קבצי א"א ולעשות קופי פייסט בין גרסה אחת של אופיס לאחרת.
 

amazone

New member
יש הבדל

איך הסקת מהחתימה שלי שאני עוסקת בשרותי משרד? בהודעה הראשונה אמרת שאני עוסקת בהכנת עבודות - נכון שההבדל מהותי?
 
למעלה