תרשה לי לגחך. סתם דמגוגיה
של אנשים שמנסים בכל כוחם להפחיד מהעורלה. אני מבטיחה לך שבין שתי שיניים מקריות של הבחור הזה יש הרבה הרבה הרבה יותר חיידקים מאשר בעורלה. ועכשיו תגובה עניינית: אין כזה דבר "קפל בעטרה" העורלה מכסה את העטרה כמו גרב (פתוח בקצהו) שמולבש על הרגל. כאשר , רק אצל ילד גדול ומעלה, ולא אצל תינוקות, אפשר להפשיל את הגרב הזה. בעת זיקפה הגרב מופשל מעצמו וה"רגל" (
) יוצאת. בין הגרב לרגל יש נוזלי סיכה שונים למניעת התייבשות העטרה ממש כמו דמעות בעין או רוק בפה
וזה טוב מאד!. בנוזל זה יש דווקא חומרים אנטיבקטריאליים השומרים שחיידקים יתקשו להתפתח באיזור. אצל נימולים אין עורלה (מקביל ל"אין עפעף בעין" בערך) והעטרה מתייבשת והעור שלה הופך להיות גס יותר - כמו של איבר חיצוני. זה מקטין את הרגישות שלה ולא תורם שום דבר לבריאותה, זאת בהנחה שהברית מילה ´הצליחה´ והורידו בדיוק מה שאמורים להורים ולא קצת יותר מדי. כמובן שיתכן שבין ה"גרב" וה"רגל" יצטברו כל מיני דברים במהלך קיום יחסי מין או שימושים אחרים באיבר (אין לי מושג מה... אז אל תשאלו אותי) , אפילו טיפות של שתן (שהוא סטרילי כידוע אבל נניח לצורך העניין שלא). אז מה???? זו לא איזו הצטברות לנצח כמו שמנסים להציג אלא לכלוך (נניח) פשוט שנכנס בין שני קפלי עור ואפשר לנקות ברחיצה פשוטה כמו שאני מקווה שהממציא את הבעיה עושה ממילא גם אם הוא נימול. "הצטברות של לכלוך בקפלים" ישנה גם במקרים אלה: - בין השיניים - מתחת לציפורניים - בין קפליו הרבים של האיבר הנשי - בין האצבעות ברגליים - בנחירי האף אני מקווה שאף אחד לא הולך להוריד לתינוק שלו משהו מאלה. ראו הוזהרתם