מה בדבר ברית וחשיפה למחלות מין?

ronnieyuval

New member
אני דווקא חשבתי להיפך...

שהעורלה דווקא תגן על הפין. אבל זה היה רק ה-COMMON SENSE שלי, ואני לא יודעת מדעית. באמת יהיה טוב לדעת!
 

דיאנה1

New member
על אילו מחלות הוא מדבר?

אם מדובר באיידס - דובר רבות בפורום על המחקרים השנויים במחלוקת המראים עליה בסיכון להדבקות באיידס אצל לא נימולים. חנוך בן ימי כתב את הסתייגויותיו מהמחקרים הללו בפורום, כדאי לעשות חיפוש. בכל מקרה, מאחר ושיעור האיידס אינו אפסי בארצנו, למרות הרוב המוחלט לנימולים בגיל הפעילות המינית, זה בודאי אינו שיקול ומאיידס נמנעים על ידי מין בטוח, נקודה. אפשר למצוא את שאלתי בעניין ואת התשובה בארוח רופא שהיה בפורום איידס כאן בתפוז. אם מדובר במחלות אחרות - כאן לפי מה שקראתי אין ספק שרוני צודקת, הערלה דווקא מגנה בפני מחלות, משום שהיא מפרישה חומר הנקרא סמגמה שיש לו תכונות אנטי בקטריאליות, כפי שמסבירים באתר "מילה רעה": " למעשה, הפין השלם נהנה מהגנה כפולה: הערלה מפרישה נוזל צמיגי הנקרא סמגמה. הסמגמה מכילה נוגדנים וחומרים אנטי-בקטריאלים המגינים על הפין מחיידקים, כמו כן, הערלה עצמה מכסה את פתח השופכה ואת העטרה ומגינה עליהם מזיהום. תינוקות רבים שעברו ברית מילה, או שערלתם הופשלה בטעות על-ידי הוריהם, לוקים בהיצרות פי השפכה ובזיהומים שונים. עד כה לא הוכח כי גברים שעברו ברית-מילה לוקים פחות במחלות מין - להיפך ! - דווקא הנימולים נוטים להידבק מעט יותר בקלות." http://nocirc.mike-tech.com/mistakes.html בדקתי גם בטופס הסכמה למילה של "מילה טובה", וגם שם למעט העניין השנוי במחלוקת של הגברת הסיכון להדבקה באיידס (וגם שם כתוב שהעניין שנוי במחלוקת), אין כל איזכור של הגנה שיש לנימולים בפני הדבקות במחלות מין: http://www.milatova.co.il/milatova.doc
 

ינקידוד

New member
מצאתי את הודעתו של בן ימי ,

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/viewmsg.asp?id=202&msgid=7186116 , מעניין שדווקא נימולים נוטים להידבק יותר במחלות מין בזכות הנוזל האנטי בקטריאלי והגלל העובדה שהפין רוב הזמן מכוסה אני אמשיך לחפש צידוקים למה לא
 

אורית ג.

New member
תרשה לי לגחך. סתם דמגוגיה

של אנשים שמנסים בכל כוחם להפחיד מהעורלה. אני מבטיחה לך שבין שתי שיניים מקריות של הבחור הזה יש הרבה הרבה הרבה יותר חיידקים מאשר בעורלה. ועכשיו תגובה עניינית: אין כזה דבר "קפל בעטרה" העורלה מכסה את העטרה כמו גרב (פתוח בקצהו) שמולבש על הרגל. כאשר , רק אצל ילד גדול ומעלה, ולא אצל תינוקות, אפשר להפשיל את הגרב הזה. בעת זיקפה הגרב מופשל מעצמו וה"רגל" (
) יוצאת. בין הגרב לרגל יש נוזלי סיכה שונים למניעת התייבשות העטרה ממש כמו דמעות בעין או רוק בפה וזה טוב מאד!. בנוזל זה יש דווקא חומרים אנטיבקטריאליים השומרים שחיידקים יתקשו להתפתח באיזור. אצל נימולים אין עורלה (מקביל ל"אין עפעף בעין" בערך) והעטרה מתייבשת והעור שלה הופך להיות גס יותר - כמו של איבר חיצוני. זה מקטין את הרגישות שלה ולא תורם שום דבר לבריאותה, זאת בהנחה שהברית מילה ´הצליחה´ והורידו בדיוק מה שאמורים להורים ולא קצת יותר מדי. כמובן שיתכן שבין ה"גרב" וה"רגל" יצטברו כל מיני דברים במהלך קיום יחסי מין או שימושים אחרים באיבר (אין לי מושג מה... אז אל תשאלו אותי) , אפילו טיפות של שתן (שהוא סטרילי כידוע אבל נניח לצורך העניין שלא). אז מה???? זו לא איזו הצטברות לנצח כמו שמנסים להציג אלא לכלוך (נניח) פשוט שנכנס בין שני קפלי עור ואפשר לנקות ברחיצה פשוטה כמו שאני מקווה שהממציא את הבעיה עושה ממילא גם אם הוא נימול. "הצטברות של לכלוך בקפלים" ישנה גם במקרים אלה: - בין השיניים - מתחת לציפורניים - בין קפליו הרבים של האיבר הנשי - בין האצבעות ברגליים - בנחירי האף אני מקווה שאף אחד לא הולך להוריד לתינוק שלו משהו מאלה. ראו הוזהרתם
 

oren*

New member
ותסלחו לי על ההקבלה, אבל כמעט בכל

מדור שאלות בנושא מין בעיתוני נוער או בעיתונים היומיים, מופיעה שאלה של בחורה/אישה בנוגע לפטריות והפרשות שונות בנרתיק. על המדפים בבתי המרקחת נמצאים מוצרים לשימוש ווגינלי, כפי שיש סבון ידיים, קצף גילוח או שמפו, כך שלא ברורה לי ההיטפלות הזו לעורלה כאילו בין הקפלים שלה מסתתרים עכברים וג´וקים.
 
למעלה