מה אתן עושות רק בשביל עצמכן?

ארנט

New member
בשביל עצמי...

הפורום הזה קריאת ספר טוב לימודי הדוקטורט שינה עד מאוחר ביום שבת בבוקר (עושה לעצמי בסיוע של בן זוג אחד מקסים) מפגשים עם חברות- גם אם זה בנוכחות הילדים זה כיף וממלא עבורי ולאחרונה- טיפול אצל נטורופאט/ הומאופט
 

משוש30

New member
6.5 ק"מ היום!!../images/Emo127.gif טוב זה עונה על

הכושר שסוף סוף התחלתי לחזור אליו.
אני קוראת הרבה גם ספרות יפה וגם ספרות עיונית
נפגשת עם חברות לבד בלי הילדים
הלימודים שלי שאני ממשיכה תוך כדי חופשת הלידה (יש ימים שבכלל לא מצליחה לגשת ללימודים ויש ימים, כמו היום, שדווקא הולך לא רע).
אני ובן הזוג משתדלים מדי פעם לצאת לחופשה לבד או לפחות לאיזה סרט. האמת יצא לא מעט...
 

דונתלה

New member
רק בשביל עצמי

לצערי לא יוצא כ"כ, אבל אם כבר בעיקר ספורט , העולם הוירטואלי וסרטים\סדרות. אוי איזה משעממת יצאתי....
 

calabaza

New member
פעם בשבוע

בשבת או בשישי אחה"צ הולכת לבד ל"ארומה" הקרוב לביתי. במשך שעה שותה קפה ופותרת את הסודוקו של הארץ. זה נקרא "זמן ההתאווררות" שלי.
 

דש1דש

New member
../images/Emo4.gif תדרכי, למה לא.....

אני חושבת שפרט לפורומים - כלום..... יש הרבה תכניות - אבל העיפות הורגת אותי בדרך כלל - וגם חוסר בבייבי סיטר..... מה שכן - העבודה היא לרוב מנוחה ותענוג בשבילי.... נחשב?
 

שמש30

New member
אמבטיה כמו בסרטים....

כל יום שישי אחר הצהרים האיש לוקח את דניאל ל"זמן אבא" ואני עושה אמבטיית קצף כמו בסרטים עם שמנים מלחים וספר טוב (השבוע: יצירת המופת של אנה אנקוויסט- מומלץ ) כשעשינו שיפוץ בדירה והשקענו באמבטיה כל נביאי הזעם ומשביתי השמחות הזדעקו: "חבל על הכסף, למי יש זמן לאמבטיות כשיש ילדים" אז גם התחושה ש"ניצחתי את המערכת" עושה לי את זה...
 
אני נושמת ../images/Emo3.gif

אחרי כמעט 4 שנות אמהות צפופה, החלטתי שהגיע הזמן לחזור ולחשוב גם על עצמי. אז מה שאני עושה: לפחות פעמיים בשבוע אני הולכת למכון כושר. לקחתי קורס באוניברסיטה. משהו שקשור ללימודים שאני שואפת ללמוד מתישהו, אבל בינתיים אני לוקחת מהם רק קורס אחד. מתחילה לצבור נקודות. הצלחתי סוף סוף לארגן את הבנות בקהילה שלנו כאן לצאת לערב בנות ואני מקווה שזה יהפוך למנהג קבוע. אה, כן, ואני גולשת בפורום
 

neta2

New member
הרבה- באמת../images/Emo13.gif

ספורט - 4 פעמים בשבוע ספרים - כל ערב שעה לפחות פעם בשבוע אחה"צ - נדב מאוחסן אצל אמי ודור ואני פנויים רק לעצמנו - בדכ זה מסתכם בקפה שיחות ארוכות ונעימות. פעם בשבועיים אנחנו יוצאים בערב (או לחברים, או לסרט או למסעדה והנה היום- להצגה. נכון שאני עושה?
 

נאגטס

New member
אני חייבת לדעת איך../images/Emo70.gif

את עושה את זה...
מה אני עושה לא בסדר, שאני לא מצליחה לפנות לי זמן.
אני מצליחה להגיע למכון כושר רק פעמיים בשבוע, הייתי שמחה לעוד זמן פעם אחת בשבוע לריצה ארוכה.
אני לא מצליחה להגיע לשעה של קריאה בערב, תמיד יש מה לעשות ובסוף אני ממוטטת.
איך את מצליחה גם לפנות זמן לך ולדור?! ההורים שלי שומרים על הגברת פעמיים בשבוע לפחות, לפעמים גם יותר, ועדיין אין לנו זמן לעצמנו...
אז איך? איך? איך?
 

neta2

New member
לא התכוונתי לדרוך על יבלות..../images/Emo4.gif

אני פשוט קנאית לזמן שלי ויש לי כרגע ילד אחד
נדב נרדם גג ב- 20:30. אנחנו מקפידים על כך מאד. ואז יש לי עד 23:30 די הרבה זמן לעצמי (ספורט, טלוויזיה, ספרים או בילוי בערב פעם ב..) . מוצאת 3 פעמים בשבוע שעה אחת בערב לספורט וכמובן שבשישי בוקר כשהוא בגן. לפני השינה אני משתדלת תמיד לקרוא בין עשר דקות(תלוי בעייפות) לשעה. ואם לא יוצא לי לפני השינה, אז אני קוראת בבוקר כשנדב צופה בקלטות שלו וכולנו רק מנסים להתעורר. אני ודור באופן קבוע קידשנו לנו את יום רביעי שזה יום סבתא מ17 עד 19:30 רק לעצמנו. קניות, בית קפה, סתם לדבר, סידורים וכו'. אני באמת חושבת שבמגבלות עבודה וחיים וילדים ניתן למצוא זמן רק לשניכם - צריך רק להיעזר בסבתא או סבא או בייבי סיטר. אני אגב, שיחררתי אותו לאמא שלי רק בגיל שנה וחודשיים. עד אז רק אחותו הגדולה שמרה עליו שעה פה שעה שם.. מהרגע ששיחררתי, אני הרבה יותר חופשייה. וזה לא אומר שלא חסר לי עדיין זמן לעשות מליון דברים שאני רוצה. לכתוב, לבלות עם חברות, לישון יותר וכו'. אפפעם לא יהיה לנו את כל הזמן לעשות את כל מה שאנחנו רוצים, אבל חשוב למצוא דרך ביניים שבה תחליטי שזה זמן קדוש לך, לעצמך מבלי שיפריעו.
 

neta2

New member
העניין הוא לא לוותר לעצמך!

אני בקלות נכנסת למיטה ב- 21:00 וישנה מעולה עד שמעירים אותי
אבל אני הולכת לחדר כושר עייפה ונטולת אנרגיות והפעילות הגופנית מעירה אותי, ממש ככה. אחכ אני חוזרת מלאת אנרגיות ורגועה יותר. פשוט תכריחי את עצמך ולא תאמיני כמה תודי לעצמך על כך. ואם יש לכם עזרה מסבתא- קחו את הרגליים ולכו לסניף ארומה הקרוב לביתכם, תשתו קפה תאכלו עוגה, סתם תבהו בחלל האוויר - מגיע לכם - תפרגני לכם את זה.
 

מאז

New member
ומתי דור חוזר הביתה?

כי אצלינו, בעלי חוזר בערב (באזור שמונה) ואז - א. אני עייפה מדי לצאת. ב. - חבל לי לצאת לבד ולבזבז את מעט הזמן שלנו ביחד.
 

neta2

New member
נכון, הוא גמיש בשעות

העבודה. יש ימים שהוא מלמד בערבים ואז כמובן שמתפנה לי זמן לקריאה ואינטרנט - אני לא עושה ספרוט אם דור לא בבית מן הסתם.. אבל ככה הוא מגיע לעיתים בצהריים או אחה"צ ולעיתים עובד מהבית ימים שלמים.
 

נאגטס

New member
לא דרכת על יבלות

סתם תהיתי אם את קוסמת או מכשפה.
אני נעזרת המון בהורים שלי (שלו גרים רחוק), הם שומרים עליה פעמיים בשבוע גם ככה, אבל זה מנוצל ליום עבודה עד מאוחר שהבטחתי לבוס (פעם בשבוע עד 19:00, היתר עד 15:30 אז אין לי בעיה עם זה), ואימון כושר אחד (השני אכן נעשה ביום שישי). אין מצב, פשוט אין מצב, שאני ב- 20:30 כשהיא הולכת לישון אצא לי לרוץ. אני בשלב הזה עייפה מדי, ואז אנחנו בד"כ אוכלים לנו ארוחת ערב, ומתעסקים בענייננו. מה שכן, פתחת לי קצת את העיניים, וראיתי מהלו"ז שלך שיש לי דווקא זמן להשחיל קצת יותר קריאה פה ושם ומקום "להתגמש" במציאת זמן "לבד" עם בן זוג. בנוסף, בהשראתך, אירגנתי לנו בייביסיטר להערב (ההורים שלי כמובן), ואנחנו הולכים הערב לארוחת ערב וסרט.
תודה!!!
 

neta2

New member
יש יש יש !!

אני שמחה כל-כך שאתם יוצאים. נורא קל להיזרק על הספה ולתת לעצמך לשקוע בלא לעשות כלום, זה גם נורא כיף ואני גם עושה את זה .. אבל אני ממש אבל ממש מכריחה את עצמי - אוספת את עצמי והולכת למכון כושר, ואם אני מאד עיפה (כמו אתמול) אז אני עושה אימון קצר יותר או לא רצה אלא צועדת או במקום ספינינג אני עושה עיצוב גוף. העיקר מפעילה שרירים. זה לא משנה מה תעשי, תצעדי חצי שעה באוויר הצח, גם טוב.
 
ממחר חוזרים לכושר!

רואי כבר בן חודשים ואני עוד לא חזרתי להזיז את הטוסיק (לפני ההריון- ספינינג 3 פעמים בשבוע..), בעלי היקר שיחיה נוחת על הספה אחרי שרואי הולך לישון, אני נוחתת לידו.. תמיד מבטיחה לעצמי להתפנק קצת בזרועותיו ולעשות משהו יותר יעיל עם עצמי, אבל בסופו של דבר אני משתקעת- זה כל-כך קל להישאב לזה! אתן צודקות, אני אוציא את עצמי מהבית! או לפחות אחזור לקרוא.. רק שזה יבוא קצת על חשבון הזמן שלנו יחד, כיון שאין דבר שיזיז אותו מהספה (בגללי אין כבלים אבל זה לא עוזר..) למישהי יש פיתרון לגירוד בעלים מספות?
 

galisher

New member
מספיקה לקרוא את מוסף "ספרים"

בעיתון הארץ, בערך פעם בשבוע, וחולמת על כל הספרים שעוד אקרא... פעם... חוצמזה, לא מספיקה לעשות כלום בשביל עצמי (עם שלושה קטנטנים).
 

מעיןבר

New member
דווקא לא בסוף היום

אני עושה תואר שלישי בשביל עצמי. נכון שזה עבודה ולפעמים מתסכל נורא אבל זה אך ורק בשבילי. הפרנסה די עלובה וחוץ ממני כמעט אף אחד בבית לא נהנה מזה (חוץ מאמא שלי שיש לה על מה להשוויץ
).
 
למעלה