מה אתן עושות רק בשביל עצמכן?

האפונית בת חודש ../images/Emo210.gif

עוד לא חזרתי "לעצמי" בינתיים מנצלת את שעות השינה שלה לחרופ
רוצה לחזור לצייר רוצה לחזור לשמוע מוזיקה רוצה לחזור לאפות/לבשל רוצה לחזור לעשות XXX
 

daldan

New member
בנתיים הולכת לשיר

פעם בשבוע הולכת לחבורת זמר (שאגב טסו היום לחו"ל ואני נותרתי בארץ בגלל שהאופציה היתה או לנסוע עם הילדים או לא לנסוע כלל) לכשיהיה לי זמן פנוי נוסף - אני אעשה ספורט בכל תחום שיתאפשר - אוהבת את זה נורא. לפני הלידה של יואב (הגדול) הייתי לפחות שלוש פעמים בשבוע בחדר כושר / חוגי התעמלות / בריכה. וזה חסר לי נורא עכשיו. מה ייצור את הזמן הפנוי? כנראה רק בייביסיטר, כי גם היום קשה לי להחזיר את בעלי הביתה פעם בשבוע באופן קבוע ב19:30 (ואני תמיד מאחרת)
 

מארס 29

New member
סליחה.. הגדירי עצמכן...../images/Emo2.gif

את עצמי אני בקושי רואה אבל כשכן רואה אז... נפגשת לקפה עם חברות, הולכת לשחות, עושה קניות רק אני עם עצמי (לכל הבית) אבל לבד ובסוף מתפנקת בכוס קפה בבית קפה לבד עם עצמי (פעם גם עם
היום כבר לא... נורא משעמם בלי!) כן וגם הפורום מהווה משהו שהוא רק בשביל עצמי, הכי אוהבת בלילה כשכולם ישנים והחצי עובד.
 

אימרי 1

New member
גם אני

אז חוץ מלגלוש, שכבר הזכרתי, קוראת המון ספרים ופעם בשבוע הולכת לקבוצה מעניינת שבה גם מתעסקים בתזונה נכונה כדרך חיים. צריכה יותר, מרגישה את זה, ומנסה לשאוב את עצמי מהוואקום אמא לאט לאט.
 

גוליגל

New member
רק לעצמי לעשות ידעתי ../images/Emo8.gif

עושה בשביל עצמי: קוראת תמיד ספר - כחצי שעה ביום לפעמים שופינג טיפול פסיכולוגי פוגשת חברות לבדי - בערבים (האיש בייביסיטר), לפעמים אפילו יום חופש של כיף ביחד (כמו היום
), ופורומים (כן כן, אתן בקטגוריה של "חברות" מבחינתי
) והכי גדול - חוזרת ללימודים בעוד שבועיים
מה הייתי רוצה לעשות: - כושר ותזונה טובה יותר (אולי אפתח פה מכרז לרעיונות, איך לשבץ את זה בלו"ז שיהיה לי) - להתקדם בבניית הבית
 

Arfilit

New member
זה כבר סיבוב המשך

היו 8 מפגשים בקיץ. פעם בשבוע - בת"א - והיה כיף נורא. גם כי האנשים סבבה, גם כי המנחים מצויינים, גם כי פשוט הכריחו אותי להתעסק במה שאני כל כך אוהבת ובגלל צוק העתים שמה בצד. אז עכשיו באה סדנת ההמשך - עוד שניה מתחילה - ולי כיף מאוד. בעייה קטנה - לא מצאתי עדיין סידור לילדים לימים האלה...
 

ו שתי

New member
תיאורטית:

מתעמלת,צועדת, נפגשת עם חברות בערב, ועושה תואר. מעשית: כלום בריבוע. אין לי כח, אין לי חשק ואין לי תאבוןלעשות שומדבר מועיל כרגע. אחרי החגים.
 
האמת היא, שקצת עצוב לי להודות

אבל חשבתי וחשבתי וחשבתי והגעתי למסקנה שאני עושה עבור עצמי רק דבר אחד ויחיד פעם בשבוע - הולכת לפגישה השבועית של שומרי משקל
כל שאר ימיי ושבועותיי עוברים עליי בעשייה ומחשבה על ובעבור אחרים (הבעל, הילדים, הבית). קצת פאתטי, לא?
 

sael

New member
עד לפני שבועיים

מה שעשיתי בשביל עצמי היה כל ערב לצפות בפרק של "האלופה". כמה שנשמע רדוד, התמכרתי לסדרה (שנגמרה בינתיים) וכל ערב אלו היו ה-40 דקות שלי בשביל עצמי עם איזה נשנוש נחמד תוך כדי. מה עוד אני עושה בשביל עצמי? קוראת ספרים כל הזמן. אפילו סתם רומנים קלילים, אבל לא מוותרת על לקרוא תמיד.
 

אפרת12

New member
רציתי להגיד שכלום

אבל זה לא נכון. הלימודים שלי הם מאוד בשבילי. נכון שאולי איאלץ להפסיק - אבל כרגע זה מה שאני עושה בשבילי (ואגב - אני זקוקה נואשות למסאג' טוב...)
 

tovim

New member
כלום../images/Emo10.gif

אפילו לא נמרחת מול הטלויזיה כי אין מה לראות. רק הפורומים פה ושם זה כאילו זמן לעצמי אבל גם זה תמיד עם סטופר כי בעלי צריך את המחשב לצורכי עבודה ואני רק בעדיפות שניה.
 

א0יה

New member
כותבת. קוראת. לומדת.

מתכננת תכנונים וחולמת חלומות התחלתי לצעוד רק בשבילי
 

בולו1

New member
אמבטיה...

בבית הנוכחי התמכרתי לאמבטיה. פשוט כך. גם קודם חדר האמבטיה היה מהחביבים עליי ולפני שעברנו שיפצנו אותו והוא חדר נורא נעים. כשאני מרגישה שאני צריכה קצת שקט, אני נכנסת למים, קצת סבון/קצף, לפעמים ספר. ואיך בעלי אומר שאני יוצאת? "או, הנה האשה שאני מכיר..." (החמוד הזה ניסה שלשום כמעט להכריח אותי להיכנס ולעשות אמבטיה אחרי שיצאתי מבואסת מהר מהר מהמקלחת כי נעה התעוררה וצרחה לאוכל...) הליכות- לבד או עם מוזיקה או חברה. כמעט ולא יוצא בזמן האחרון כי אין לי כל כך כח לצאת שוב להליכה אחרי שהסתובבתי שעות עם נעה בחוץ במהלך היום, בד"כ במנשא. את החלק של הכושר בהליכה אין ספק שאני מקיימת (ועוד עם משקולת..) אבל הרבה יותר נעים לצאת בערב להליכה אמיתית, מאמינה שזה יוחזר כשאחזור לעבודה.
 

צהלולים

New member
המון. אבל אני לא מרגישה שזה רק

בשביל עצמי. אם אני מרגישה מלכה, זה מייד מקרין על כל המשפחה... (סליחה על הניסוח הניאנדרטלי של "מלכה", זו בדיחה שלי עם עצמי). לדוגמא: פעם בשבוע פק"ל חופש מהילד (אבל הסבתות). סרט, ארוחה וכ"ו עם הבעל. בגדים - לא בטירוף, אבל לפעמים (כל כמה חודשים) "בא לי" ואני יוצאת למסע בזבוזים... (השבוע זה מגיע, אני מרגישה את זה)... יועצת (כמו פםיכולוגית) צמודה - אנחנו נפגשות פעם בחודש פלוס-מינוס + טלפון אם צריך, וזה נהדר מכל בחינה. הומאופת להרגשה הכללית (והוא פרטי, וזה יקר, וזה שווה כל גרוש). והשבוע, במסגרת הבזבוזים הכלליים, אני מקווה שאצליח להשחיל "מסאז'-פינוק" באיזה ספא. ... ועדיין: לא מרגישה שזה מספיק, הייתי שמחה להיות יותר מופקרת ביחס שלי לעצמי... אני עובדת מאד קשה, הלוואי והייתי יכולה לפנק את עצמי יותר (מבחינה תפיסתית, כי תכל'ס אם ממש יבוא לי אני יכולה. פשוט לא נותנת לעצמי לגמרי להתפנק).
 
למעלה