מה אתם מרגישים?

  • פותח הנושא in
  • פורסם בתאריך

in

New member
מה אתם מרגישים?

מה אתם מרגישים כאשר בודקים לכם תיק בכניסה לכל מקום? אתם מנסים להכניס כל מיני דברים אישיים לכיסים או שלא אכפת לכם? היו מקרים מצחיקים שהיה משהו מביך או מצחיק עם מאבטיח???????
 

וִיקוּש

New member
לי לא איכפת

ואני בטוחה שגם לשומר לא ממש איכפת ממה שיש לי בתיק (אלא אם זה חומר נפץ
)... בכלל אני לא חושבת שבודקים כראוי את התיקים בקניונים למשל, אבל ההורים שלי אמרו שבאל על נורא קשוחים בעניין ומטרטרים אנשים, למרות שרק בגלל זה הם מרגישים בטוח כשטסים.
 
... אין ברירה...

נכון לפעמים זה מביך( אם יש לך תיק ובו יש דברים אישיים, מה שלי בדר"כ אין), אבל אין ברירה... חייבים..... אבל מה שכן מפריע, זה כשיש לך תיק גדול, כמו מזוודה... זה מעבצן לקחת אותו לפתוח אותו... זה מבזבז הרבה זמן.... לפעמים בא לי להגיד לשומר, זה בסדר אני בטוח, אין לי שום דבר(ח לא שזה יעזור, אבל בכל זאת)
 
בכל מקרה לא בודקים הכל.....

לפעמים רק מרגשים אם התיק כבד או לא, לא שמים לב מה בפנים... רק במשחקי כדורגל ובאירועים חשובים בודקים ממש את תכולת התיק... בתחנה המרכזית בירושלים יש מכונת שיקוף, שהנכנסים מעבירים בהם את התקים שלהם... חבל שאין עוד כאלה בארץ, זה חוסך המון זמן וטרטור..
 
בעיקרון זה לא כזה מפריע לי..

אבל במקרים שיש לי שם דברים אישיים ואפילו מאווד אישיים זה יכול להיות מביך ביותר! אני הכי שונאת את המאבטחים שמנסים להצחיק ואז שואלים במבטא כבד בדרך כלל "חזרת מבית הספר? למה את סוחבת ככ הרבה? זה רק ספרים? ברחת מהבית ספר?"
 

eviv

New member
מקרה...

אני ניגנתי בחצוצרה והיה לי תיק דיי גדול מאין מיני מזוודת יד... נכנסתי לקניון והשומר היה דיי ישנוני ולא ביקש ממני לעצור לבדיקה אז הנמשכתי, אחרי מספר שניות שהייתי במרכז הקניון הבחנתי שמכל כיוון מסתכלים עליי מאבטחים בוחנים ממרחקים שונים קומה שניה וכו'. פשוט לקחתי את הרגליים שלי ויצאתי מן הקניון כדי לא לגרום לבהלה. אביב
 
למעלה