מה אתם חושבים על עבודת המחקר שלי?

ויימס

New member
מה אני יכולה לעשות שאין לך אקרובט?!

אני אבדוק אם אני אוכל להעתיק את זה ל-Word אבל זה ייקח הרבה זמן וכוח, אני חושבת. אני מקווה ש-Word לא מרושע לך מדי!
 
אל תטרחי

אבל אם את כבר מעתיקה אותו לוורד תתקני את כל שגיאות הכתיב והתחביר המפוזרות שם.. הצלחתי לפתוח את זה בסוף בלי אקרובט דרך תוכנה לא תוכנה.. אגב, מלדיקט - אתה צריך לומר לפני כן שהעבודה היא סקירה וניתוח פסיכולוגי חברתי של מספר דמויות והמשטר באנק מורפורק, ולא סתם לומר: "תראו! עבודה! שיואו! זה כמו בוב הבנאי שעובד והכל.." טוב?
 

ויימס

New member
מי שצריך לתקן את שגיאות הכתיב

והתחביר זה מלדיקט, דוכס הנידנודים, ולא אני. מלדיקט, יש מבין? יכול קונה?
 
חחחח

"זה ממש כמו בריכת נדנודוכסים! הבנת? כמו נדנוד ודוכ..." "כן, הבנתי." טוב, אז לא הקטע המקורי, אבל הבנתם
.
 

ויימס

New member
מנואר כמו להקת המטאל השולטת

שחבריה הם הטרוסקסואלים לחלוטין?
 
כן, לוחמים אמיתיים ..

שתמיד מנגנים על עשר רוכבים על אופנועים. משעבדים נשים.יוצאים מנצחים בכל תגרה. ממש כמו חבורת הברברים של כוהן.
 

ויימס

New member
רוכבים על אופנועים?

או אולי רוכבים על אופנוענים? הייתי צינית מקודם, אתה יודע.
 
הם לא הומואים! |לא הומו| ../images/Emo150.gif

הם בכלל לא אוהבים נמושות, וטורחים לציין זאת בכל הזדמנות. אפילו הם שרים women! be my slave את מתבלבלת עם ראפסודי, שם כולם אגזוזנים.
 

ויימס

New member
לא, לא,

כך אמר חבר של חברה שלי. "הם הלהקה הכי מגניבה בעולם! למרות שהם הומואים..." זה שהם רוצים לשעבד נשים רק מצביע על שנאת נשים, שמראה לנו על בעיות נפשיות שנובעות מהכחשת המיניות שלהם! היה עליהם לחבק אותה באהבה! זה היה פותר להם את כל הבעיות!
 
הוא לא התכוון להומואים הומואים..

הוא התכוון לזה שהם קלישאה והם נושא לפארודיה בכל העולם.. הם חיים באופוריה שהטקסט המיליטאנטי והמצ'ואיסטי שהיה נחלת שנות השמונים עדיין עושה רושם על מישהו.. אבל הם ממש רחוקים מלהיות הווילידג' פיפול. והם לא הכי מגניבים בעולם, למרות שאחד המעריצים שלהם פעם קנה להם חליפות שיריון מלאות - שזה מגניב. אגב, תרגמתי עבור כלל הפורום שיר קטן שהם חיברו. מלכי המתכת: איש מלחמה איש מלחמה אנחנו הומלסים. כשאנחנו בעיר דברנים מתפוצצים אנחנו לא מושכים נמושות כי אנו כה רועשים. רק אנשי מתכת אמיתיים הם הקהל של איש מלחמה. פזמון: הם רוצים להשאיר אותנו למטה אך הם לא יוכלו. כי ברגע שנקום נבעט להם בישבן. ממשיכים לשרוף לנצח נצחים כי להקות אחרות מנגנות - איש מלחמה הורגים. X2 אנחנו אוהבים את זה רועש, אוהבים את זה חזק. יש לנו את המגברים הכי גדולים, בנאדם הם מפציצים (אגב, זה נכון לגמריי - הם מחזיקים בשיא גינס כלהקה הרועשת בהיסטוריה.) אנשי מתכת אמיתיים רוצים אבן לא כוס. לובשים עור וג'ינס, לא ז'קט קרקרים. פזמון.. אנחנו מלכי המתכת מגיעים לעיר. כשאנו מוארים, מסמרו את הגג. אל תנסו לומר לנו שאנחנו מרעישים. כי אנשי מתכת לא מנמיכים. -הסוף. את לא יכולה להתווכח עם העובדות גיברת.
 

ויימס

New member
כן, הבנתי למה הוא מתכוון.

והמילים... אוי אוי אוי...
רציתי לשים פה באותה הרוח תרגום של 'ארבעת הפרשים' של מטאליקה, אבל זה לא פורום מטאל או משהו...
 
זבל

מילות השיר זבל. גם המוזיקה, אני מתאר לעצמי, זבל. מטאל זה זבל. והלהקה הכי רועשת בעולם היא ה-Distraction Area מהמדריך לטרמפיסט שמנגנים בכלים שלהם בעזרת שלטים אלחוטיים מהכוכב הסמוך לכוכב בו מתרחשת ההופעה.
 

ויימס

New member
אל תכליל, אם אתה רוצה להגיד

שמנואר (מעתה ואילך- ה
) גרועים, תגיד שהם גרועים.
 
למעלה