מה אתם חושבים על הטריביוטים

mr redimmer

New member
מה אתם חושבים על הטריביוטים ../images/Emo168.gif

לביטלס?רצ"ב קישור שמציג כ-20 להקות טריביוט כמה מהן מדהימות בדימיון. אני מנצל כל גיחה מזדמנת לחו"ל לראות מופע כזה, ובפעם האחרונה דווקא ברומא, הייה מופע איכותי של להקת טריביוט איטלקית.
 

nadavd1992

New member
אני דווקא אוהב את זה..

לדעתי זו מחווה יפה מאוד ללהקה שאתה מעריץ בכך שאתה מנסה להראות כמוהם, לשיר כמוהם, להופיע כמוהם ולהתנהג כמוהם וכו'.. (באמת יש כאלה שדומים להפליא).
 

The Walrus

New member
אני ראיתי את הFab Four

בלאס וגאס, היה מעולה אבל הייתה לי תחושה שהם סיימו מוקדם יותר ממה שהם תיכננו בגלל חוסר זמן. הם ניגנו 8 שירים מכל אחת מהתקופות הראשונות, אבל מהסיום הם ניגנו רק 3, וזה לא כולל שירים כמו לט איט בי. פשוט מישהו זירז אותם לרדת מהבמה, לטעמי. וחוץ מזה שהרגשתי ממש זקן שם. הייתה זקנה שישבה לפני וסיפרה לי שהיא ראתה את הביטלס האמיתיים בShea Stadium... לך תדע, אולי היא אחת המעריצות הצורחות שמככבות בסרט על ההופעה.
 

mr redimmer

New member
להקת הטריביוט הדומה ביותר.../images/Emo28.gif

המאפיין והחשוב בלהקת טריביוט הוא הדימיון החזותי, מעבר לביצוע הקולי, ראו הדימיון המפתיע לרינגו ולפול בלהקת טריביוט זו בלינק.
 

nadavd1992

New member
נראים לי טובים דווקא..

מתי הם הופיעו פה? היית בהופעה שלהם? אם כן- איך היה?
 

mr redimmer

New member
לא אבל שידרו בטלויזיה הישראלית.

והדימיון לא משהוא למעט מי שאמור להיות חיקוי של פול.
 

day222

New member
הופיעו בארץ לפחות פעמיים

אני ראיתי אותם 3 פעמים. פעם אחת בסוף שנות ה70 בקולנוע ת"א ז"ל. פעם אחת לפני כ8 שנים בנמל ת"א ופעם אחת בשנות ה80 בליברפול, בסוף השבוע של אוגוסט שהוקדש לביטלס. הם ללא כל ספק הדומים והמוצלחים מכל להקות החיקוי.
 
זה חביב ביותר.

למרות שלא ראיי כ"כ הרבה כאלה, בטח שלא בלייב. (חוץ מהמג'יקל, אם הם נחשבים..) ותודה על הקישור.
 
למעלה