מה אתם באמת יודעים על תקנות הגנת הפרטיות? גלו בכנס!

2010Kerenh

New member

כיום, החזקת מאגרי מידע כרוכים בהתאמות משפטיות והפרה של חוקי הגנת הפרטיות יכולים לגרום לקבלת קנסות, עיצומים ופגיעה במוניטין של החברה!
בואו למנוע מהאירגון שלכם עוגמת נפש וביזבוז כסף רב ע"י השתתפות בכנס שכולו תקנות הגנת הפרטיות אשר אודיט בקרה וביקורת עורכת בשיתוף עם המכללה למקצועות הדאטה בר-אוריין.

6 סיבות מצויינות להירשם!

1. אם אתם עובדים באירגון עתיר מידע ודאטה - כדאי שתבדקו אם חוקי הגנת הפרטיות חלים עליכם!
2. אם אתם רוצים לחזק את הידע המשפטי בנושא תקנות הגנת הפרטיות ולהגן על האירגון או מקום העבודה שלכם - תקבלו כלים רבים וידע פרקטי בנושא
3. אם אתם רוצים להסיר ספק - האם מה שיש לי נחשב מאגר מידע? ואיך כן, כיצד ניתן לפטור אותו מחוקי הגנת הפרטיות? (כן, יש דרך גם לזה ואותה נגלה רק בכנס) 🤫
4. אם אתם רוצים לדעת כיצד מבצעים רישום מאגר מידע חינם בצורה הנכונה ביותר
5. אם לא ידעתם שגם קובץ אקסל יכול להיחשב מאגר מידע 😯😯😯
6. אם לא ידעתם שניתן לפטור מאגר מחובת אבטחת המידע בתנאים מסויימים

רוצים לדעת מה רמת הידע שלכם בתחום הגנת הפרטיות?
בואו לבדוק את הידע ה*אמיתי* שלכם בוובינר שכולו בנושא הגנת הפרטיות!
ענו על השאלות בשאלון המצורף וקבלו תשובות מפורטות בוובינר:
https://forms.gle/ouAuQXmux6qm23yu6

להרשמה ליחצו פה
על המרצים:

📢 עו"ד מיכאל גילינסקי, בעל תואר ראשון במשפטים ותארים ראשון ושני במנהל עסקים. מיכאל מרכז את כל הטיפול בכלל ההיבטים הרגולטוריים בתחום דיני הגנת הפרטיות. במסגרת זו, מסייע לאירגונים מסוגים שונים להטמיע תהליכי עבודה ובקרות במטרה לעמוד בהוראות חוק הגנת הפרטיות, זאת בהתאמה לגודל הארגון והיקף פעילותו.

📢 ד"ר ענת קלומל-צוייג, מנכ"לית בר-אוריין ומומחית בתחום המידע והאנליזה של מידע. בשנים 2013-2018 כהנה כחברת מועצת העיר כפר סבא ודירקטורית בחברה הכלכלית כפ"ס ובחברה לתרבות ופנאי כפ"ס. השתתפה בשתי מערכות בחירות מוניציפליות כמועמדת במקומות ריאלים בסיעת תפו"ח בהנהגת עו"ד אהוד יובל לוי. חברת הנהלת איגוד נבחרות הציבור ברשויות המקומיות ופעילה חברתית בעיר כפר סבא.

להרשמה ליחצו פה

קהל היעד של הוובינר:

✅מנכ"לים, סמנכ"לים, יועצים עסקיים ומשפטיים, מנהלי מדיה, מנהלי שיווק, מנהלי פרסום, מנהלי משאבי אנוש ותפעול, מבקרי פנים ומנהלי מערכות מידע, יועצים משפטיים, יועצים ארגוניים שרוצים להבין את הרגולציה ולמנות עובדים לתפקיד "ממונה פרטיות" .
✅כל מי שניהול ואיסוף מידע חלק משגרת עבודתו.
✅מומחי מידע, מידענים ועובדים המנהלים את מאגרי המידע בארגון וניהול הידע.
✅ארגונים המחזיקים מאגרי מידע ואינם מודעים לרגולציה ואינם ערוכים לקראתה.


נתראה ב27.7.21!

27.7.2021.png
 
למעלה