מה אתם אומרים....

שחף -בת

New member
מה אתם אומרים....

השבוע באחד הבקרים בדרך לבית ספר ראיתי סטיקר על מכונית: "חוסר צניעות מראה על ריקנות" וזה נשאר לי בראש....וחשבתי אם זה נכון או לא.... התחלתי לחשוב על כל מיני אנשים שאני מכירה,ולמצוא קשר בין השניים. אני לא אגיד לכם בנתיים למה הגעתי. אבל סתם- אני רוצה לשמוע מה דעתכם,נכון או לא נכון? יש קשר בין ריקנות לחוסר צניעות???
 

בראון

New member
זה ממש תלוי

צריך להגדיר מהי צניעות. (מכנסיים? גופיות? וכו וכו). צריך גם להגדיר מהי ריקנות. (מערכים? ממוסריות? ממעשים טובים? ). ובהכללה קלה. לדעתי מכייון שבחברה המערבית הלבוש המינימליסטי הוא אופנתי, אין להקיש בין לבוש מינימליסטי (או שמא בין חוסר לבוש
), לרמת האישיות של האדם.
 

Mr Coffee

New member
ולחיזוק

אני מכיר מישהי שבהתרשמות ראשונית (לבוש) היתה נראית לא מי יודע מה מוסרית... ובהתרשמות מעמיקה (היכרות מעמיקה) הלוואיו עלי לקיים חלק מהמצוות כמוה מחלקת התרשמויות ברישום פיסול ואומניות החשיבה המערבית והאנטי_____ (השלם את הסדרה)
 

חרבונה

New member
מהנסיון, זה מראה על...

מהנסיון, זה מראה על... בחורה בעלת בטחון עצמי קטן, שאין לה מה למכור חוץ מאשר את מראיה. לו היתה חושבת שהיא יכולה לקבל הערכה חיובית באמצעות שכלה, מידותיה (הרוחניות) טוב לבה, היתה משתמשת בכלים אלו. אבל מה לעשות - לא את כולן חנן ה´.
 
למעלה