מה אתם אומרים
לו"ז

מצב
הנושא נעול.
מה אתם אומרים../images/Emo35.gif לו"ז../images/Emo35.gif

מה אתם אומרים
לו"ז

אז הרכבת מאחרת באופן קבוע, מתי שהיא מגיעה בזמן, נותנים לה מחמאות. בכל אופן, יש עומס אין עומס, אם בשעות הבוקר יש עומס, שישנו את הלו"ז, לא ייתכן שהרכבת מאחרת בקביעות. פשוט, שנו את הלו"ז, מה יותר פשוט מזה. אם בארבעה חודשים, שכמעט כל יום אני נוסע ברכבת, איחורים של מתחת לעשר דקות הם נדירים מאוד, (ולא רק בשעות הבוקר, אלא בכל שעה), אז פשוט שנו את הלו"ז.
 

mucool2

New member
עוד חודש וחצי יוצא לו"ז חדש...

מה אתם אומרים
לו"ז

אז הרכבת מאחרת באופן קבוע, מתי שהיא מגיעה בזמן, נותנים לה מחמאות. בכל אופן, יש עומס אין עומס, אם בשעות הבוקר יש עומס, שישנו את הלו"ז, לא ייתכן שהרכבת מאחרת בקביעות. פשוט, שנו את הלו"ז, מה יותר פשוט מזה. אם בארבעה חודשים, שכמעט כל יום אני נוסע ברכבת, איחורים של מתחת לעשר דקות הם נדירים מאוד, (ולא רק בשעות הבוקר, אלא בכל שעה), אז פשוט שנו את הלו"ז.
עוד חודש וחצי יוצא לו"ז חדש...
 

idos2

New member
ומה זה יעזור?

מה אתם אומרים
לו"ז

אז הרכבת מאחרת באופן קבוע, מתי שהיא מגיעה בזמן, נותנים לה מחמאות. בכל אופן, יש עומס אין עומס, אם בשעות הבוקר יש עומס, שישנו את הלו"ז, לא ייתכן שהרכבת מאחרת בקביעות. פשוט, שנו את הלו"ז, מה יותר פשוט מזה. אם בארבעה חודשים, שכמעט כל יום אני נוסע ברכבת, איחורים של מתחת לעשר דקות הם נדירים מאוד, (ולא רק בשעות הבוקר, אלא בכל שעה), אז פשוט שנו את הלו"ז.
ומה זה יעזור?
אתה חושב שאם יזיזו את הלו"ז ב10 דקות קדימה רכבות פתאום יתחילו להגיע בזמן? הפתרון המיידי היחידה הוא להוריד את תדירות הרכבות, ואז מי שיסבול מזה זה בעיקר הנוסעים שיצטרכו להמתין יותר זמן בהחלפות, הרכבות יהיו עמוסות יותר, ובקיצור - זה לא פתרון...
 
אבל זה גם ככה...

ומה זה יעזור?
אתה חושב שאם יזיזו את הלו"ז ב10 דקות קדימה רכבות פתאום יתחילו להגיע בזמן? הפתרון המיידי היחידה הוא להוריד את תדירות הרכבות, ואז מי שיסבול מזה זה בעיקר הנוסעים שיצטרכו להמתין יותר זמן בהחלפות, הרכבות יהיו עמוסות יותר, ובקיצור - זה לא פתרון...
אבל זה גם ככה...
קורה, אם הרכבת מגיעה -*באופן קבוע* באיחור רבע שעה, פשוט לשנות את הטקסט וזהו.
 

idos2

New member
לא הבנת

אבל זה גם ככה...
קורה, אם הרכבת מגיעה -*באופן קבוע* באיחור רבע שעה, פשוט לשנות את הטקסט וזהו.
לא הבנת
אם נניח שרשום שרכבת יוצאת ב10:50 ומגיעה ב11:50, בפועל היא יוצאת ב10:50 אבל מגיעה ב12:00 אתה חושב שאם יכתבו שהיא יוצאת ב11:00 ומגיעה ב12:00 היא באמת תגיע בזמן? אני מבטיח לך שלא זה מה שיעשה את ההבדל.
 
לא הבנתי משהו...

לא הבנת
אם נניח שרשום שרכבת יוצאת ב10:50 ומגיעה ב11:50, בפועל היא יוצאת ב10:50 אבל מגיעה ב12:00 אתה חושב שאם יכתבו שהיא יוצאת ב11:00 ומגיעה ב12:00 היא באמת תגיע בזמן? אני מבטיח לך שלא זה מה שיעשה את ההבדל.
לא הבנתי משהו...
אם אני אקח טיפקס, אמחק את 11:50 ואכתוב 12:00 אז היא תגיע אחרי 12:00
ואם ההנהלה תעשה את זה ותוציא לו"ז חדש
 

idos2

New member
זה לא כ"כ פשוט כמו שאתה אומר את זה

לא הבנתי משהו...
אם אני אקח טיפקס, אמחק את 11:50 ואכתוב 12:00 אז היא תגיע אחרי 12:00
ואם ההנהלה תעשה את זה ותוציא לו"ז חדש
זה לא כ"כ פשוט כמו שאתה אומר את זה
שינוי כזה דורש הזזה של כל הלו"ז, הארכה של זמני הנסיעות הקיימים, ובסופו של דבר פחות רכבות ביום, מה גם שזה בטח לוקח לא מעט זמן לתכנן את זה. ספציפית לגבי השאלה שלך, אם לא הזזת את זמן היציאה של הרכבת - כנראה שהיא תגיע בזמן.
 
מה הקשר לזמן היציאה...

זה לא כ"כ פשוט כמו שאתה אומר את זה
שינוי כזה דורש הזזה של כל הלו"ז, הארכה של זמני הנסיעות הקיימים, ובסופו של דבר פחות רכבות ביום, מה גם שזה בטח לוקח לא מעט זמן לתכנן את זה. ספציפית לגבי השאלה שלך, אם לא הזזת את זמן היציאה של הרכבת - כנראה שהיא תגיע בזמן.
מה הקשר לזמן היציאה...
היא יוצאת בזמן, ומגיעה אחרי 1:25 במקום 1:10 כל הזמן, כך שזה לא ממש דורש שינוי, כי זה מה שקורה בפועל, זה שיש איזה קשקוש על נייר שאומר שהיא מגיעה אחרי 1:10 לא משנה כלום, זה כמו שאני אתחיל לקשקש על קירות וזה לא ישנה כלום.
 

בועז ל

New member
גם שעה ו 10דק' זה המון זמן.

מה הקשר לזמן היציאה...
היא יוצאת בזמן, ומגיעה אחרי 1:25 במקום 1:10 כל הזמן, כך שזה לא ממש דורש שינוי, כי זה מה שקורה בפועל, זה שיש איזה קשקוש על נייר שאומר שהיא מגיעה אחרי 1:10 לא משנה כלום, זה כמו שאני אתחיל לקשקש על קירות וזה לא ישנה כלום.
גם שעה ו 10דק' זה המון זמן.
מדובר ברכבת ולא בסוסיתא. מישהו יודע מהו המרחק המסילתי בין שתי הערים?
 
אני אסביר לך מה זה יעזור...

ומה זה יעזור?
אתה חושב שאם יזיזו את הלו"ז ב10 דקות קדימה רכבות פתאום יתחילו להגיע בזמן? הפתרון המיידי היחידה הוא להוריד את תדירות הרכבות, ואז מי שיסבול מזה זה בעיקר הנוסעים שיצטרכו להמתין יותר זמן בהחלפות, הרכבות יהיו עמוסות יותר, ובקיצור - זה לא פתרון...
אני אסביר לך מה זה יעזור...
שהרכבת חד וחלק לא יכולה לעשות את קו ת"א באר שבע בשעה ועשר דקות
, אין היא לא יכולה. לא ייתכן שבארבעה חודשים שאני עולה עליה כמעט כל יום, היא עשתה זאת רק פעם אחת
, זה פשוט לא אפשרי.
 

idos2

New member
עובדה שהיא יכולה

אני אסביר לך מה זה יעזור...
שהרכבת חד וחלק לא יכולה לעשות את קו ת"א באר שבע בשעה ועשר דקות
, אין היא לא יכולה. לא ייתכן שבארבעה חודשים שאני עולה עליה כמעט כל יום, היא עשתה זאת רק פעם אחת
, זה פשוט לא אפשרי.
עובדה שהיא יכולה
אתה בעצמך אומר שפעם אחת היא עשתה את זה, כלומר טכנית - היא יכולה...
 
לא...

עובדה שהיא יכולה
אתה בעצמך אומר שפעם אחת היא עשתה את זה, כלומר טכנית - היא יכולה...
לא...
אולי ה - IC כן, אבל לא תמיד יש IC, לכן מתי שאין IC, כבר יכולים להעלות את הזמן. דבר שני, אם רכבת אחת בארבעה חודשים מגיעה בזמן, היא ממש לא צריכה לקבוע את הלו"ז. וגם זה לא בטוח שטכנית היא יכולה, כי זה תלוי באיך הנהג נוהג, ולך תדע איך הוא נהג. טכנית היא יכולה גם בארבעים דקות, רק שיצטרכו להחליף רכבות כל יום בגלל בלאי עצום. אבל זה ממש לא מעניין מה היא יכולה טכנית, כי אם אני אומר למעסיק שלי שאני מגיע בשעה X, אז זה לא כ"כ מעניין אותו שטכנית הרכבת יכולה לעשות את זה. ואם אנשים רוצים להגיע למקום בזמן, אז הם צריכים לדעת מתי הרכבת תגיע, ולא מתי טכנית היא יכולה להגיע. מבחינתי רבע שעה אחרי הזמן שכתוב בלו"ז, זה הזמן שאני מגיע לת"א, ולרוב אם אני טועה, אז היא מגיעה אחרי. אני אישית לא סובל מהאיחור של הרבע שעה, כי בשבילי זה לא איחור, זה הזמן. אף פעם לא ציפיתי שהיא תגיע בזמן, והכל מתוכנן מבחינתי שהיא מגיעה רבע שעה אחרי. אז עניינים טכנים מחוץ ללו"ז, אין קשר בין לוז לעניינים טכניים. לו"ז נועד לספק מידע אובייקטיבי על מתי הרכבת מגיעה. אם זה לא ככה, אז שיוסיפו למטה סעיף, שמפרט שהזמנים הם מה שהרכבת יכולה לעשות טכנית, אבל מציאותית היא לא עושה.
 

idos2

New member
מממממ

לא...
אולי ה - IC כן, אבל לא תמיד יש IC, לכן מתי שאין IC, כבר יכולים להעלות את הזמן. דבר שני, אם רכבת אחת בארבעה חודשים מגיעה בזמן, היא ממש לא צריכה לקבוע את הלו"ז. וגם זה לא בטוח שטכנית היא יכולה, כי זה תלוי באיך הנהג נוהג, ולך תדע איך הוא נהג. טכנית היא יכולה גם בארבעים דקות, רק שיצטרכו להחליף רכבות כל יום בגלל בלאי עצום. אבל זה ממש לא מעניין מה היא יכולה טכנית, כי אם אני אומר למעסיק שלי שאני מגיע בשעה X, אז זה לא כ"כ מעניין אותו שטכנית הרכבת יכולה לעשות את זה. ואם אנשים רוצים להגיע למקום בזמן, אז הם צריכים לדעת מתי הרכבת תגיע, ולא מתי טכנית היא יכולה להגיע. מבחינתי רבע שעה אחרי הזמן שכתוב בלו"ז, זה הזמן שאני מגיע לת"א, ולרוב אם אני טועה, אז היא מגיעה אחרי. אני אישית לא סובל מהאיחור של הרבע שעה, כי בשבילי זה לא איחור, זה הזמן. אף פעם לא ציפיתי שהיא תגיע בזמן, והכל מתוכנן מבחינתי שהיא מגיעה רבע שעה אחרי. אז עניינים טכנים מחוץ ללו"ז, אין קשר בין לוז לעניינים טכניים. לו"ז נועד לספק מידע אובייקטיבי על מתי הרכבת מגיעה. אם זה לא ככה, אז שיוסיפו למטה סעיף, שמפרט שהזמנים הם מה שהרכבת יכולה לעשות טכנית, אבל מציאותית היא לא עושה.
מממממ
בא נגדיר את זה אחרת - הנסיעה אמורה לקחת שעה ו-10 דקות, והיא גם יכולה לקחת את משך הזמן הזה, ולכן הלו"ז מתוכנן ככה. אני מכיר רק את הרכבות בהם אני נוסע וזה בעיקר בקווים נתניה-תל אביב ותל אביב-רמלה/לוד, ואלה ברוב מוחלט של המקרים מגיעים בזמן או מקסימום באיחור של 2-3 דקות, ככה שברוב המקרים הלו"ז מתאים לביצוע בפועל. אם תחליט להוסיף 10 דקות ללו"ז, הרי שהרכבת הזאת פעם ב4 חודשים (ואני מקווה שזה ישתפר בקרוב) שמגיעה בזמן תצטרך להתעכב באיזה תחנה בתל אביב, סביר להניח ההגנה (כדי שהנוסעים לחיפה יתפסו אותה לפי הלו"ז ה"מאוחר"), מה שיגרום בהכרח לעיכוב של רכבות אחרות...
 
וד"א...

מה אתם אומרים
לו"ז

אז הרכבת מאחרת באופן קבוע, מתי שהיא מגיעה בזמן, נותנים לה מחמאות. בכל אופן, יש עומס אין עומס, אם בשעות הבוקר יש עומס, שישנו את הלו"ז, לא ייתכן שהרכבת מאחרת בקביעות. פשוט, שנו את הלו"ז, מה יותר פשוט מזה. אם בארבעה חודשים, שכמעט כל יום אני נוסע ברכבת, איחורים של מתחת לעשר דקות הם נדירים מאוד, (ולא רק בשעות הבוקר, אלא בכל שעה), אז פשוט שנו את הלו"ז.
וד"א...
אני בטוח שרוב האיחורים הם לא בגלל עומס. הרכבת מבאר שבע לרוב יוצאת בזמן, ואין בכלל עומס בתחנות, עולים כמה נוסעים והרכבת ממשיכה (או שלא) לנסוע, בלי קשר לנוסעים. עוצרת באמצע, וגם אם לא היא עדיין לא מגיעה בזמן.
 

idos2

New member
היא עוצרת באמצע מסיבה מסויימת.

וד"א...
אני בטוח שרוב האיחורים הם לא בגלל עומס. הרכבת מבאר שבע לרוב יוצאת בזמן, ואין בכלל עומס בתחנות, עולים כמה נוסעים והרכבת ממשיכה (או שלא) לנסוע, בלי קשר לנוסעים. עוצרת באמצע, וגם אם לא היא עדיין לא מגיעה בזמן.
היא עוצרת באמצע מסיבה מסויימת.
כמו שאתה יודע הקו ב"ש-לוד מורכב ממסילה בודדת ולכן יש מפגשי רכבות, ואיחור של הרכבת לירושלים יגרור אחריו גם איחור של הרכבת מבאר שבע...
 

mucool2

New member
יש צוואר בקבוק בין לוד לנען

וד"א...
אני בטוח שרוב האיחורים הם לא בגלל עומס. הרכבת מבאר שבע לרוב יוצאת בזמן, ואין בכלל עומס בתחנות, עולים כמה נוסעים והרכבת ממשיכה (או שלא) לנסוע, בלי קשר לנוסעים. עוצרת באמצע, וגם אם לא היא עדיין לא מגיעה בזמן.
יש צוואר בקבוק בין לוד לנען
מסילת ברזל יחידה צריכה להספיק לרכבות בקווי ירושלים ובאר שבע בשני הכיוונים. מתישהו בשנת 2006 אמורים לסיים את הכפלת הקטע.
 
גם כשהיא לא עוצרת...

יש צוואר בקבוק בין לוד לנען
מסילת ברזל יחידה צריכה להספיק לרכבות בקווי ירושלים ובאר שבע בשני הכיוונים. מתישהו בשנת 2006 אמורים לסיים את הכפלת הקטע.
גם כשהיא לא עוצרת...
היא מאחרת, וחוצמזה אם היא היא הייתה עוצרת בקביעות, אז שיכנס ללו"ז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה