מה אתם אומרים על זה.....?

מה אתם אומרים על זה.....?

נראה לי שהפורעים לא ימשיכו לישון בשקט! מועצת יש``ע תובעת לשלול את תעודת האח``ם של ג`בריל רג`וב בעקבות האיום שהשמיע ג`בריל רג`וב, לפיו שני תושבי איתמר, גדי טנא וירון דגני, מבוקשים על ידי הרשות הפלסטינית והיא תבוא עמם חשבון, תובע ראש המועצה האזורית שומרון, בנצי ליברמן, מראש הממשלה ברק וממערכת הביטחון לשלול לאלתר את תעודת האח``ם של רג`וב ולעצור אותו. ``לא ייתכן כי הרוצח ימשיך לאיים ברצח``, נכתב בהודעה של דובר מועצת יש``ע. (ענת רואה) YNET
 

איוב

New member
כלום לא ישתנה

ולא יקחו לו תתעודה שלו כי היא גם לא שווה כלום
 

amor

New member
דרישה צודקת לחלוטין

לא יתכן שבנדיט כזה יאיים על תושב ישראלי אשר נעצר ושוחרר כדין ע``י בימ``ש ישראלי. לדעתי הדרישה צריכה להיות לעצור את ג`יבריל על איומים ברצח ולהעמידו לדין ככל עבריין נאלח.
 

amor

New member
למה לא תקרא היטב?

על איומים לרצח עוצרים במדינת ישראל ועוד כמה מדינות מתוקנות ולעיתים עד תום ההליכים המשפטיים.
 
אני קראתי, ומה עם השמיעה שלך?

היכן ג`יבריל אמר לרצוח אותם? האם הימין לא עושה מכל זבוב פיל? וחוצמזה, הרשות הוכרה על-ידנו כסמכות שיפוטית.
 

amor

New member
גם הראיה טפו טפו מעולה. כדאי

שתקשיב למה שנאמר ותקרא מה שנכתב. ג`יבריל אמר כבר בסוף השבוע כך :``הרשות תסגור חשבון עם שני תושבי איתמר אשר רצחו את תושב הכפר הסמוך`` הציטוט לא מדויק אבל רוח הדברים מדויקת. מה הקשר לסמכות שיפוטית ? בימ``ש בישראל שחרר אותם . האם הרשות היא סמכות ערעורית? האם אתה סבור כי ניתן יהא לעשות שם משפט צדק לאזרח ישראלי? התעורר נא ידידי למרות השעה המאוחרת.
 
זה וויכוח אחר.....אמורי

הנה תשובתי לג`יבריל: אין לך כל סמכות לדרוש את הסגרתם או לפעול בכל דרך משפטית נגדם. כל שאר בילבולי המוח שלך ושל כל הימין מיותרים!
 
למעלה