מה אתם אומרים על המצלמות האלה?

Shadocan

New member
מה אתם אומרים על המצלמות האלה?

אני כרגע מחפש מצלמה דיגיטלית (לפחות, זתומרת לא חייבת להיות גם מצלמת אינטרנט או גם ווידיאו) בסכום של עד 700 שקל בואו נגיד אולי קצת יותר ורצוי 3 מליון פיקסלים. מה אתם ממליצים? אני ראיתי את שתי המצלמות האלה (יש קישור למטה) ורציתי לדעת מה אתם אומרים אם שווה לא שווה נהרס מהר אין שירות טוב וכו'...
 

arnond

New member
חיפוש בפורום יראה

לך בדיוק מה שוות המצלמות האלו. (רמז: פחות מאשר הזמן שהשקעתי בכתיבת התגובה הזו).
 

רושקוש

New member
מה מטרות הרכישה?

בלי להיחפז למסקנות חד משמעיות, כי הרי ידוע לכל הצדדים שזה לא שיא הטכנולוגיה.
 

Shadocan

New member
בעיקרון תכנון עתידי..

צילום אירועים (שריפות, תאונות וכו'..) יש מצלמה שאתם כן ממליצים עליה? לא פחות מ3 מליון פיקסלים ובסביבות ה700 שקל
 

רושקוש

New member
לכל המצלמות האלה יש בעיות משותפות:

1. חוסר חדות. תמונות מהמצלמות האלה אי אפשר להדפיס, גם לא בעיתון, וביחוד לא בגודל סביר. 2. המצלמות טובות בעיקר להצגת פרטים גדולים. אפשר לצלם יער ולדעת שיש שם עצים. לא תמיד אפשר לדעת מה סוג העצים. 3. לרובן אין זום אופטי. מה שרואים בעינית זה מה יש, בלי אפשרות לשלוט על המרחק או על פרמטרים אחרים בתמונה. 4. לרובן אין פלאש, או שהפלאש חלש מידי. מסקנה מכל אלה: המצלמות האלה טובות לצילום עצמים גדולים, מקרוב, ביום עם שמש ,ובפירוט נמוך, עם יכולת הצגה במחשב ובאינטרנט בלבד. הטוב מכל הרע יהיה: פלאש, תמיכה בכרטיס זכרון ולא רק זכרון מובנה (מה יקרה כשתצלם וייגמר המקום?). זום אופטי זה לרוב חלום במצלמות האלה. על שליטות ידניות בצילום לרוב אין על מה לדבר (צמצם, זמן חשיפה וכו') תשווה למצלמות ה"רגילות/פילם" שיש לך וצילמת בהן עד עכשיו, ותבדוק אם הרכישה כדאית. הרבה פעמים באתרי היצרן יש גם דוגמאות לתמונות שצולמו במצלמה. תבדוק אם האיכות סבירה לצרכים שלך.
 
זהו גדג'ט=צעצוע אלקטרוני עם יכולת

הקלטת בבואה. ראה בפורום גדג'טס - למשתמשים (להיכן נעלמו מאות הרוכשים של הדגם הזה?) בדרך כלל:מכשירים דומים, מאותו השנתון,ואותה רמת מחיר - דומים בביצועים ובאיכויות שלהם. במושגי צילום ובהשוואה למצלמות 'אמיתיות' המחיר זול - וכך גם התמורה שמקבלים עם הרבה פשרות(כמו בכל דבר זול): או בשליטות (אין) או בחדות, אוטופוקוס בתנאים שונים שלא תמיד עובד צבעים שיכולים להיות משונים וכן הלאה. אל תשווה לביצועים של מצלמות העולות פי שניים (כן,המחירים ירדו מאוד)ויותר. למשחקי מחשב - סחתיין. לצילומי סטילס - כדאי להשקיע עוד קצת,לדעתי,וליהנות יותר ליתר הפעולות - לא בטוח שיש בכלל דרייברים ותמיכה ברשת וכל מה שמעבר - ראה בפורומי מחשב וגדג'טס. בקש לראות תוצאות (תמונות)
 

Shadocan

New member
אז מה אתם כן ממליצים?

קחו בחשבון שזאתי המצלמה הראשונה שלי
 

רושקוש

New member
לבדוק כמה עולה מצלמה בתנאים

המינימליים שניתן לקרוא להם מצלמה: זום אופטי, לפחות כפול 3, כרטיס זיכרון, פלאש, חברה מוכרת שמייצרת מצלמות(ניקון, קנון, אולימפוס...). אין המלצה על מס' פיקסלים, עדיף לפחות 2 מגה פיקסל-זה ייתן גודל תמונה של פיתוח רגיל בפילם 10X15. לא לבדוק נתונים שקשורים בזום דיגיטלי או באינטרפולציות מכל סוג - חומרה, תוכנה או כל סוג אחר. אין להם משמעות. אם לא מצאת כזה ב-700 ש"ח, אז כנראה שאין... תחסוך את הכסף, או שתקנה מצלמת סטילס בפחות וייצאו לך תמונות הרבה יותר יפות ממצלמה דיגיטלית ב-700 ש"ח.
 
למעלה