מה אתם אומרים על הטור..?

Cosma4

New member
מה אתם אומרים על הטור..?

סיאטל 2 מיאמי 2 אובר ב מיאמי דטרויט ??? אה והיום מיאמי משחקים או מחר כי ראיתי באתר שכתוב מחר? אולי בגלל שזה יותר מ 12 בלילה? ביי
 
למעלה