מה אתם אומרים על הוט הראשון?

johny_abola

New member
מה אתם אומרים על הוט הראשון?

משתלב טוב עם מדיית שלטי החוצות. לדעתי אחלה פרסומת.
 

veryhot

New member
אחלה פרסומת?..... אתה קצת נסחף...

מותג שצועק שהוא מגניב, עדכני וחם - מיידית הופך להפך ממה שהוא מנסה להגיד על עצמו.. גיבוב של צילומי אימאג' בנק מלפני 5 שנים (גם אם הם מצולמים היטב) שלא אומרים כלום - לא הופכים אותך למוצר אטרקטיבי, שונה ופורץ דרך.. הבעייה כרגיל היא בתסריט - ובמקרה זה - הוא פשוט לא קיים, חסר ואינו בנמצא - וגם האימאג'ים - לעוסים ומשעממים - ואורנג'ים בבסיסם - שוב זקנים אוכלים ארטיק, ילדים בשיעור בביה"ס... פיהוק מתמשך - מה הקונספט? מה קורה שם בכלל ? מי רצה להגיד מה, ולמה?, והגרוע מכל מתגלה בסוף - רולר כותרות המעוצב כמו תוכנית בערוץ הקהילתי בכפר סבא - מנסה לרמוז שמה שראינו עד עכשיו הוא הדבר החם הבא... הפרסומת של WOW שגם היא אסופת אימג'ים מוכיחה את ההפך המוחלט - צעירה , קיצבית, מגניבה - ולא אומרת על עצמה את כל זה - אלא פשוט מראה את העניין... וכן - גם יש שם רעיון.. תסריט.. שלא לאמר קונספט. 1:0 לטובת בזק בשלב זה...
 

johny_abola

New member
אני אהבתי את הפרסומת.

אני חושב שמול רוב הפרסומות היבשות והמשעממות שרצות על המסך, הוט בנוי כסרטון מאוד נחמד, ערוך יפה וגם קריאטיבי. גם החיבור להבטחה הפרסומית נראה ישיר. לגבי הרולר, אתה צודק לאללה.
 

amiro007

New member
בתור אחד שעובר בחברה המתחרה

אז לדעתי הכל שם מועתק מYES!!! המבריקות של הצבעים .סגנון הגופן הקטע של אם זה חם אנחנו שם..(מה נסגר?מה זה פה אודישנים לערוץ פלייבוי?איפה המורה מנתניה?)כל הקטע של משו חם ושהולך על הקצה הלווווו איפה הייתם משנת 90????מקפליי!!!שכחתם שמישו כבר הולך על הקטע הזה ??? ובקשר לזה שאם זה חם אתם שם... אז איפה טוני סופרנו???מה גם הוא היה לו יותר מדי חם אז הוא הלך לשיון עם הדגים בערוץ 2??? ומה "חברים" גם נהיה להם חם אז הם הלכו לילד את הילד של רייצ'ל? לבוא לעטוף את המוצר שלך ביופי אירופאי משו ולהגיד אני חם מעתה והלאה זה לא מחזיק וזה בולשיט ... לפחות בYES הם אכן מקיימים (כוס אמו נמאס לי שכל חודש אני צריך להסביר ללקוחות שעולה ערוץ חדש!)לפחות בYES לא ראו את "עולם המים" 700 פעם ויודעים לדקלם משפטים מהסרט... והם עוד אומרים "אנחנו יוצאים לדרך חדשה" אה כאילו עד עכשיו אמרת ואללה ססאמו למה לשקיע נשאר איך שאנחנו ככה...טוב שנזכרתם באמת אז לקברניטי הערוץ ולחב הפרסום אני אומר דבר כזה ... תהיו מקוריים ולכו על משו אחר !!
 

copytogo

New member
לא אהבתי בכלל

לא קריאטיבי, לא מעניין, לא כיפי, לא מעביר את המסר. אם זה הוט אנחנו שם? את מי בדיוק זה משכנע? הקטע הנחמד היחיד זה הטייסת שמורידה את הקסדה שלא נראה לי שזה אימג' בנק... עם הוויס אובר שלו. ברור ששלמור יכולים יותר מזה.
 

צימט

New member
ורי ורי קולד !

קמפיין קריר שאין בו שום מסר ועוד הקריין מתעקש להסביר מה שרואים. המגלומניה בהתגלמותה - לכו ללמוד מהקמפיינים של יס ותחזרו !!!
 
למעלה