מה אתם אומרים חברים?

מצב
הנושא נעול.

מתן276

New member
מה אתם אומרים חברים?
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה בהשוואה למצב הקודם? 1) הרפורמה מעולה 2) לבטל את הרפורמה ולחזור למצב הקודם 3) לבטל את הרפורמה אבל לא לחזור למצב הקודם אלא ליצור רפורמה חדשה תוך הסקת מסקנות מהבעיות שהועלו(שיתוף ציבור, הסברה וכו')
 

zoo22

New member
מה אתם אומרים חברים?
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה בהשוואה למצב הקודם? 1) הרפורמה מעולה 2) לבטל את הרפורמה ולחזור למצב הקודם 3) לבטל את הרפורמה אבל לא לחזור למצב הקודם אלא ליצור רפורמה חדשה תוך הסקת מסקנות מהבעיות שהועלו(שיתוף ציבור, הסברה וכו')
אני מאוד מרוצה

אני גר במרכז תל אביב ועובד ביצחק שדה. לפני הרפורמה האוטובוסים הגיעו כל 10-15 דק' וזמן הנסיעה לעבודה כולל המתנה היה 30 דק' בקירוב. לאחר הרפורמה לוקח לי 10 דק' כולל המתנה!!! לכן כמובן שאני מאוד מרוצה מהרפורמה
 

droriko

New member
אני מאוד מרוצה

אני גר במרכז תל אביב ועובד ביצחק שדה. לפני הרפורמה האוטובוסים הגיעו כל 10-15 דק' וזמן הנסיעה לעבודה כולל המתנה היה 30 דק' בקירוב. לאחר הרפורמה לוקח לי 10 דק' כולל המתנה!!! לכן כמובן שאני מאוד מרוצה מהרפורמה
זה כי אתה גר במרכז תל אביב
אבל ככל שהולכים ומרחיקים משם התח"צ הולכת וניהית גרועה יותר .
 

raminec

New member
מה אתם אומרים חברים?
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה בהשוואה למצב הקודם? 1) הרפורמה מעולה 2) לבטל את הרפורמה ולחזור למצב הקודם 3) לבטל את הרפורמה אבל לא לחזור למצב הקודם אלא ליצור רפורמה חדשה תוך הסקת מסקנות מהבעיות שהועלו(שיתוף ציבור, הסברה וכו')
שיתוף הציבור והסברה זה דבר שצריך לעשות
תמיד כאשר מדובר בפרוייקטים מהסוג הזה. בלי קשר אם הרפורמה היא טובה או לא.
 

J u n k y

New member
שיתוף הציבור והסברה זה דבר שצריך לעשות
תמיד כאשר מדובר בפרוייקטים מהסוג הזה. בלי קשר אם הרפורמה היא טובה או לא.
שמעתי נתון די מדהים
שהשימוש בתחבורה ציבורית ברמה"ג עלה ב - 100% לאחר ששיתפו את הציבור בתכנון. אשמח אם מישהו יוכל לאשר/להפריך את הנתון הזה.
 

846

Active member
שמעתי נתון די מדהים
שהשימוש בתחבורה ציבורית ברמה"ג עלה ב - 100% לאחר ששיתפו את הציבור בתכנון. אשמח אם מישהו יוכל לאשר/להפריך את הנתון הזה.
מ 5 נוסעים לעשרה....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה