מה אתם אומרים חברים יקרים

Love Today

New member
מה אתם אומרים חברים יקרים

יש מצב טוב למילואים?
שמחו נא את ליבי
 

פנומן 72

New member
לא מקנא בחיילים שצריכים לעסוק בפינוי

מצד שני אני גם לא מבין את הסלוגן האווילי "יהודי לא מגרש יהודי". האם זה אומר שאם חיילי או"ם ייפנו אותם, זה כן יהיה בסדר מבחינתם ?
 

זיקן

New member
מנהל
יש מצב לא רוח

הייתי בקטע הזה עם חרדים וגם בצד השני היה חבר טוב שלי לקחתי אותו לצד ואמרתי לו שילך למקום אחר אחרת אעצור אותו אין ברירה צריכים לעשות את העבודה (אפילו בהיתנדבות) ניתקלתי במצבים יותר קשים תלונה במח"ש (פיקטיבית) על אגריסיביות ובקושי יצאתי מזה. הרגשתי שהמערכת משאירה אותי להיתמודד עם זה לבד. לא נעים.
 

gamani4

New member
את מוכנה לספר מדוע לא נשארת בקבע?

ראיתי מספר פעמים שאת מצפה בהתרגשות למילואים, אז מדוע לא להיות בקבע?
 

Love Today

New member
אוח שאלה קשה...

היתי שנה בקבע השתחררתי רק לפני 3 חודשים. מצד אחד רציתי להשאר והציעו לי גם להשאר לקבע ארוך וללכת ללמוד באקדמיה לפיקוד, אבל החלטתי לסיים את הקבע כי: א. אני רוצה ללמוד לתואר ואני בדיוק עכשיו בהתליכים של להרשם ללימודים גבוהים לשנת הלימודים הבאה. ב. מיציתי את שנותי היפות בצבא לדעתי, והגיע הזמן להתפתח בעוד תחומים שאני אוהבת. אני יודעת שיכלתי להתקדם בדרגות עוד קצת, אבל כבר הרגשתי שהגיע הזמן לבחון את עצמי בתחומים אחרים. ג. אורך החיים של איש קבע ביחידה קרבית הוא קשה , מאוד לא נוח ומייגע ובמיוחד מלחיץ . ועם כמה שאהבתי את המסגרת הצבאית זה עדין קשה להיות כל הזמן רחוקה מהבית, מהבן זוג, מהמשפחה וגם כשאני חוזרת כבר הביתה יצא הרבה פעמים שהיתי צריכה לחזור לבסיס באמצע ותמיד צריך להיות בכוננות, תמיד להיות עם הראש שם גם כשאתה בבית תמיד אתה בסטרס כזה ולא באמת רגוע והנה מזה שאתה בבית. וזהו, החלטתי שספגתי מזה מספיק ואני לא רוצה לבסס את כל החיים שלי על אורך חיים כזה.
 

Love Today

New member
אחרי שנה שלמה

של התחבטויות צריך להסגר על צד אחד ולהפסיק להתנדנד.
 
למעלה