מה אפשר לעשות? אני מפחד שהמחשבות הא

CJ STONE

New member
מה אפשר לעשות? אני מפחד שהמחשבות הא

היי. אני וחברה שלי כבר כמה חודשים יחד ואני מאוד מרוצה ממנה וכיף לי איתה הבעיה היא שמאז שאנחנו לא מתראים הרבה כמו שהתרגלתי אני מתחיל במוח לחשוב על בגידות ועל כל מיני דברים שאני ישר מסנן מהראש, וגם קרה לי שחלמתי את זה. אני אוהב אותה אבל משהו בי כל הזמן צץ לשניה מחשבה על זה ואני מנסה לנטרל אותה... האם זה נורמאלי? אציין שאנחנו מדברים פתוח על הכל ואפילו אמרתי לה את זה ושיתפתי אותה שהסיבה כנראה שחסר לי אותה ואני נשאר "רעב" מה אפשר לעשות? אני מפחד שהמחשבות האלו ישתלטו עליי...
 

gil8080

New member
תשובה

קודם כל זה חשוב מאוד ששיתפת אותה בזה זה מוכיח שמערכת היחסים שלכם מאוד פתוחה ואם אכן זה המצב, אז אין לך מה לדאוג ממצב כזה כי הרי אתם מספרים אחד לשניה הכל, ולא מסתירים מידע אני חושב שזה נורמלי, אתה אוהב אותה ורוצה לדעת שהיא שלך ורק שלך כל גבר מקנא, והרבה גברים חוששים שחברה שלהם לא נאמנה להם. אתה בטוח מכיר אותה טוב מאוד ויודע שהיא לא תעשה דבר כזה. מה גם שכיף לכם ביחד ואין לה שום סיבה לרעות בשדות זרים. תשתדל להעסיק את עצמך בדברים אחרים כשאתם לא ביחד ותפסיק לפחד מהמחשבות האלה, אלו רק מחשבות ואתה בעצמך מבין שהן טיפשיות וחסרות בסיס. בהצלחה!
 

CJ STONE

New member
הבעיה שזה התחיל

ברגע שהמחזור שלה השתבש ואנחנו לא מקיימים יחסי מין כבר מעל לכמה שבועות וגם פעם הייתי רגיל לראות אותה כמה ימים בשבוע ובזמן האחרון זה רק פעם בשבוע וגם מעט שעות. אני חושב שבגלל זה זה גורם לי לצאת ולחשוב על בגידות ולדבר עם בחורות אחרות. אני מרגיש שאני יכול להיסחף בטעות ואני רוצה לעצור את זה... איך אפשר?
 
אתה מתאר את עצמך כאילו שאתה בעל

חיים ליד נקבות מיוחמות שאינו יכול להשתלט על עצמו. אל תשכח שאתה גבר עם מוח ועם שליטה על מעשיך. דבר אחד הוא לחשוב לפנטז להמשך לחלום ודבר שני הוא לבצע. יש בין שניהם הבדל גדול מאוד. אין שום סיבה שאם אתה רוצה להיות נאמן לחברתך שלא תקיים את זה. האם אתה מאונן בתדירות מספקת לך?
 

gil8080

New member
אם אתה באמת אוהב אותה

אז תן לה זמן, חכה בסבלנות אז שהעניינים יסתדרו אצלה כל פעם שאתה חושב על בגידה בה או לדבר עם בחורות אחרות תעצור את עצמך ותחשוב אם אתה רוצה להפסיד את הקשר שיש ביניכם רק בגלל סטוץ אחד טפשי. אני מציע לך פשוט להביא ביד כשאתה מרגיש חרמן ולא יכול לעשות איתה שום דבר או לא יכול לעשות את זה איתה כמו שהתרגלת. תנסה להתעסק בתחביבים, כמו ספורט למשל אם אתה אוהב תעשה כל דבר כדי להסיח את דעתך מבנות אחרות. חוץ מזה, לדבר עם בחורות אחרות אפשרי תמיד אבל אם אתה נאמן לה אז שהדיבורים עם אותן בחורות לא יגיעו לדברים אחרים. אני בטוח שאתה אדם מספיק אחראי כדי לא לגרום לעצמך להיסחף למקומות שיכולים לפגוע בקשר שלכם. אני לא רופא ולא מטפל מיני, אני פשוט אומר לך מה אני הייתי עושה אם הייתי בסיטואציה דומה.
 

שסיון

New member
גיל8080, הופתעתי לגלות שאתה בן 18..

אתה נשמע מאוד בוגר לגילך... סחתן...:)
 
למעלה