מה אפשר ללמוד משפת הגוף בהיכרות הראשונה?

תוכן-מקודם

Member
מנהל
img2 (1).png
קרדיט תמונות: clicupid

חשבתם לעצמכם מה אפשר ללמוד משפת גוף בהיכרות הראשונה? בין אם אתם לוקחים זאת בחשבון ובין אם לא, שפת הגוף מלמדת אותנו רבות. בין אם מדובר על שפת הגוף שלנו, אך גם כמובן על אנשים אחרים. בפגישה ראשונה עם אדם שאותו אנו לא מכירים, שפת הגוף תאפשר לנו ללמוד עליו רבות. אז מה אפשרות ללמוד משפת הגוף בהיכרות הראשונה בדייט? הכנו לכם רשימה של פרמטרים שתאפשר לכם להתכונן היטב לקראת מצב שכזה. מצד אחד חשוב לנסות ללמוד משפת הגוף דברים שונים, מצד שני צריך להיות זהירים. הרי יש כאלה שחושבים שהם יודעים דברים על אנשים מסוימים אך בפועל המציאות תהיה שונה.

מה אפשר ללמוד משפת הגוף?

שפת הגוף בפגישה הראשונה יכולה ללמד אתכם רבות על מי שנמצא מולכם. תוכלו להבין מה הן העדפות השונות שלו, ועד כמה הוא מרגיש בנוח בישיבה מולכם. יש אנשים ששפת הגוף שלהם מסגירה את כל מה שהם מנסים להסתיר כלפי חוץ. בו בזמן שפת הגוף עשויה גם ללמד אתכם את מידת ההתאמה בניכם לבין אותו אדם. אם יש לכם ספק אחרי שתבחנו את שפת הגוף תוכלו לקבל חותמת סופית. בו בזמן חובה לבחון את שפת הגוף בצורה זהירה על מנת לא להגיע למצב שבו אתם משיגים רושם מוטעה. לצערנו זה קורה לא פעם שאנשים קוראים את שפת הגוף של אנשים אחרים בצורה מוטעת.

עד כמה אפשר לסמוך על שפת גוף?

אחרי שהבנתם מה אפשר ללמוד משפת הגוף בהיכרות הראשונה יהיה עליכם להבין עד כמה היא אמינה. על הנייר אפשר להגיד כי שפת גוף נחשבת כאמינה מאוד והיא עשויה להפתיע לטובה. עם זאת תבינו כי בפגישה ראשונית שפת הגוף לא בהכרח תשקף את האופי האמיתי של אותו אדם. זה לא אומר שתצטרכו להתעלם ממנה לגמרי, אך כן יהיה עליכם לקחת את הדברים בפורפורציה. הבינו כי גם שפת הגוף שלכם עשויה להתפרש בצורה לא כל כך מדויקת כלפי הצד השני. עם זאת תנסו לסנן על סמך הניסיון שלכם על מה להסתכל ועל מה לא להסתכל.

איך אפשר לקרוא שפת גוף בפגישה ראשונה?

אינכם צריכים להיות מומחים גדולים על מנת לקרוא שפת גוף כמו שצריך. באינסטינקט הטבעי שלנו כולנו קוראים את שפת הגוף של האנשים שניצבים מולנו. יש כאלה שקוראים את שפת הגוף של האנשים האחרים מבלי שהם בגלל מודעים לכך. על מנת לקרוא כמו שצריך את שפת הגוף יהיה עליכם לבחון פעולות שונות שחוזרות על עצמן. אם פעולה מסוימת חוזרת על עצמה כמה פעמים סימן שהיא מצדיקה הרגשה פנימית. כל פעולה שתהיה בולטת לעין עם שפת הגוף צריכה להיות כזאת שתבחנו אותה. בין אם לטובה ובין אם לרעה, כל שפת גוף מביאה איתה משהו אחר.

מדוע זה יכול להיות מסוכן לקרוא שפת גוף?

הבעיה העיקרית עם שפת הגוף היא שלא תמיד יהיה אפשר לפרש אותה בצורה נכונה. יש כאלה שחושבים כי פעולה מסוימת עם שפת הגוף מעידה על משהו אחד, בעוד היא מעידה על משהו אחר. אף אחד מאיתנו לא מומחה לשפת גוף, לכן הפירוש של הדברים יכול להיות שונה. לכן חובה להיזהר כאשר קוראים שפת גוף, אפילו אם אתם עושים זאת בצורה מוצלחת. תנסו להבין כי לא כל הפעולות שמישהו או מישהי עושים אלה פעולות שמעידות על דברים מוחשיים. אל תשכחו כי מדובר על פגישה ראשונה, פגישה שבה ההתרגשות עשויה להיות מובילה.

מה קורה אחרי שקוראים שפת גוף?

כמו שהבנתם מה אפשר ללמוד משפת הגוף בהיכרות הראשונה, תצטרכו להבין מה עושים עם המידע. המידע הוא חיוני כדי שתוכלו לבחור את הפעולות הנכונות שיהיו נכונות בכל נקודת זמן. ההמלצה שלנו אליכם היא להתייחס לשפת הגוף בשיקול הדעת של הדברים שאותם אתם עושים. אם מדובר על דייט, יהיה עליכם להבין עד כמה יש התאמה בניכם לבין מי שנמצא מולכם. אם מדובר על ראיון עבודה או כל דבר אחר תוכלו לבצע את ההחלטות על סמך שפת הגוף. האינטרס הוא שתעזרו בשפת הגוף לעשות את הבחירות שנכונות לכם באופן אישי.
 
למעלה