מה אף אחד לא התגעגע אליי ????

מה אף אחד לא התגעגע אליי ???? ../images/Emo7.gif

מה אני לא קיימת ?? מה אני אוויר ?? אם אני צובטים אותי אני לא צועקת ?? אם מרביצים אני לא בוכה..?? י ח ס ! ! ! ! !!!! !
 
למעלה