מה אני עושה ??????

מה אני עושה ??????

יש לי בעיה שאני לא מוצא לה פיתרון על אף כל נסיונותי אני נשוי כ2.5 שנים לאישה טובה ואני מאוד מרוצה ממע' היחסים ביננו מלבד בעיה אחת גדולה שהורסת הכל. קצת אחרי שהתחתנו תדירות יחסי המין שלנו שואפת לפעם בחודש אנחנו זוג צעיר בני 25 אין ביננו שום מתיחות נלואת ואנחנו מדברים על הכל הבעיה בעצם היא שאישתי פשוט לא מתעניינת ולא מרגישה שום דבר כלפי הנושא שנקרא "סקס בזוגיות" או סקס בכלל בעבר בהווה וכנראה גם בעתיד. אני לא לוחץ מידי מעבר לשיחות חוזרות ונישנות שבהן אני מקבל תגובות לא ברורות של הבנה של המצב מן הצד השני אך בפועל כלום לא משתנה(מלבד סקס חד פעמי בכדי להרגיע את הרוחות). מה עליי לעשות ???? והפחד העיקרי שהצורך בסקס גובר וגובר ואני לא מעוניין להגיע למצב של בגידה
 
החיים השחורים?

נראה שהמצב באמת גרוע! לפעמים גלולות שנוטלת האישה מדכאות את התיאבון המיני. בכל מקרה גם אם זה לא גלולות, יש להתיעץ עם רופא נשים, זה לא סביר שאשה בגיל 25 תהיה ללא חשק לסקס.
 

voguemaster

New member
תלוי מאוד

יש גם נושאי חינוך שנכנסים פה לעניין, הם משפיעים על החשק המיני שלה לטווח הארוך. מה שאולי יהיה נכון לעשות זה להיוועץ במטפל בנושא סקס בזוגיות. זה דווקא יכול לתרום *הרבה* לעניין.
 
לפני שפונים למטפלים

כדאי ללכת מן הקל אל הכבד. קודם כל לבדוק את הגלולות. לפעמים זו הבעיה היחידה וכשהיא נפתרת הפלא ופלא, אש ולהבה. אחר כך אם זה לא זה יש לפנות למטפלים זוגיים (שעולים מלא כסף) באב ראש מנסים לפתור עם אקמול, לא מן ההתחלה עם ניתוח במוח.
 

voguemaster

New member
קצת הגזמת באנלוגיה שלך

גם לא פסלתי את האופציה הראשונה של ללכת לרופא הנשים.
 
אבל כשאומרים -

ואני מצטטת : "מה שאולי יהיה נכון לעשות" זה אומר שאתה נותן אופציה אחרת, זו לא תוספת למה שאמרתי אלא אפשרות אחרת. ואני טוענת שיש לעשות את זה בשלבים.
 

הדס100

New member
למה רופא? אולי היא לא נמשכת אליו?

אולי (בלי לפגוע) הוא לא משתדל לגרות אותה מספיק? לא תמיד מדובר בבעיה רפואית
 

duduamar

New member
בעיה...

יש ביניכם תקשורת טובה, והיא פשוט לא רוצה בזה. אתה לא יכול להכריח אותה
אני בעד להמליץ לה שתלכו למטפל זוגי.
 

gilad269

New member
דילמה רצינית

קודם כל לפני שהתחתנתם המצב של הסקס גם היה כזה? בהחלט יש כאן בעיה.מה עושים? אתה חייב לדבר איתה על הענין הזה,ואם זה לא יעזור לכו לייעוץ. סקס בא מתוך הצורך להנות,לא כדי להרגיע את הרוחות.בכל זאת סקס זה חלר מן הרומנטיקה.למה היא לא אוהבת סקס כמוך,שאלת אותה בעבר?
 
ממליצה שאישתך תיבדק אצל רופא נשים

אולי הגורם לכך זה הגלולות ובמידע וזה לא יימצא הגורם, אולי אפשר לפנות לטיפול וייעוץ מיני.
 

linu2

New member
רק עזרה מקצועית

תתחיל לחפש סקסולוג\ית טוב\ה.
 
למעלה