מה אני עושה לא נכון?

הם בורחים לפני שהמניאק באים

או אחרי, תלוי
 

Miss Thang

New member
כן, אתה לא מוצא בחורה רק בגלל המראה

המלבב שלך. רק בגלל זה.
 

מרסלו1

New member
זה לא קשור אליהן

אתה פשוט נשמע כמו חרא של בן אדם.........בטח ימחק, אבל מה איכפת לי.....מי שקורא לעצמו FUCKUBITCH הוא בטח לא משאת נפשן של נשים (לפחות לא אילו שיש להן תאי מוח) ומה שמצחיק או אולי פתטי זה שאתה לא מבין למה...... ובכלל אני לא זוכר הרבה אנשים ששידרו כל כך הרבה טימטום ויהירות בכל כך מעט מילים. אז מה אם אתה מאנגליה? מה זה אומר חוץ מזה שבטח האנגלים מבואסים? אגב, אני בטוח שהנשים באנגליה מתות על הגישה שלך........ כבר כתבתי פה לפני כמה ימים, צריך להגדיר קריטריונים לכניסה לפורום, הראשון בהם חייב להיות אינטליגנציה ברמה שמקבילה לפחות לרמתו של ילד בן 4.
 

מרסלו1

New member
אתם?

יכול להיות. אצלנו, אין מצב, קבוצת התיקו הנצחית, ממש ביזיון, התנתקתי לגמרי....מגיל 15-6 תמיד הייתי בעניינים היום כבר קורה שאני לא יודע על משחקים והתוצאות שלהם.....אולי זה לטובה, לא ראיתי הרבה טוב מהם. מה איתך?
 

nescafe

New member
כפרה עליך, התכוונתי לנבחרת

בליגה אימצתי את הגישה שלך- |בת יענה|
 

מרסלו1

New member
לא, לא נראה לי שיש

מצב שקפריסין מנצחים בצרפת...למרות שזה יכול להיות נחמד, שתי ציפורים במכה אחת.....
 

bvb6

New member
למה לא?

זה סביר כמו שדוידוביץ יתן משחק בלי דברים שהוא לא יכול להסביר
 

מרסלו1

New member
כל כך אופייני לך....ואם כבר..סיפור

אתמול פגשתי במרכז הספורט ידידה שלי שהחליטה שהיא חייבת לשדך לי מישהי ש"היא ממש בשבילי" וכולי.....בקיצור כדי להבין את הסיפור חייב לציין שהידידה היא עולה חדשה. לא ממש התלהבתי והיא התחילה לספר לי את נפלאותיה של הבחורה, ואז היא אומרת לי.....אגב,היא יורדת.....ואני צוחק ואומר לה "כן, ממש מצחיק", היא אומרת לי "כן, היא יורדת"...ואני לא ממש הבנתי מה עובר עליה, הקיצר הסתבר בסוף שהיא התכוונה לזה שהיא חיה פעם בארץ וירדה לחו"ל.....הסברתי לה מה המשמעות של יורדת......בכל מקרה זה היה מצחיק וכנראה מעיד על הלך המחשבה שלי.
 
למעלה