מה אני אמורה לעשות?

1ט ל י

New member
מה אני אמורה לעשות?

הגשתי תביעה בינואר (עקרונית על תקנה 9, אבל לא הוסיפו לי סעיף) והעלו לי את האחוזים מ-20 ל-30, כשהועדה הייתה באמצע דצמבר, והתשובה הגיעה באמצע מאי. בין השאר, תבעתי גם על הפרעות קשב וריכוז שנגרמו על ידי המחלה המוכרת, ואחרי התביעה הודיעו לי שלא משלמים על הריטלין, ואני צריכה לתבוע בנפרד על הפרעות הקשב, אז הייתי צריכה מסמך מהרופא שלי, שההפרעות קשב וריכוז בגלל המחלה, והתור שלי היה לשבוע שעבר, אז רק ביום שישי שלחתי את התביעה, היום התקשרו אליי, ואמרו לי שאני לא יכולה להגיש תביעה, כי כבר תבעתי על זה, אבל לא היה לי את המסמכים אז, ולא תבעתי על זה בתור ADD, והכל מבולבל לי בראש, וקבעתי פגישה עם הרופא המחוזי ואני יודעת שמקסימום עוד חודשיים אני יכולה להגיש תביעה על החמרה, אבל למה הם מטרטרים אותי ככה? מה הם רוצים ממני? איך מסדרים את הבלאגן? אני לא ממש רוצה לשכור עו"ד...... תודה מראש, טלי.
 

עָנת

New member
זמן המתנה../images/Emo133.gif

טלי שלום. חובה לעבור פרק זמן של 1/2 שנה מועדה לועדה,שמדובר על אותה תביעה בדיוק! ע"פ הבנתי,בועדה הרפואית שהיתה,לא נתנו לך אחוזי נכות בגין הפרעות קשב וריכוז,על כן אינך זכאית לתרופת הריטלין. טלי
אני במקומך ממתינה עוד חודשיים ימים. יש לך זמן לגבש התביעה(שלא תשכחי שום פרט+צרוף מסמכים רפואים) לעניות דעתי,עו"ד לא יעזור כעת(לא חבל על הכסף?) המון בהצלחה. וכל טוב.
 

1ט ל י

New member
אני חושבת שאת צודקת.

לצערי, המצב שלי גם ככה החמיר בארבעת החודשים האחרונים, ופשוט בועדה הקודמת לא ידעתי שבעיות הקשב וריכוז הן מהלופוס, ולא מהפיברומיאלגיה. מה ההבדל? שאם זה מהלופוס, זה נזק כימי במוח, ואם זה מהפיברו', זה בגלל האנרגיה שאני משקיעה בכדי להתעלם מהכאבים.
 

1ט ל י

New member
ואם הם החליטו בועדה

שבעיות הקשב וריכוז שלי הן לא חלק מהמחלה, אבל עכשיו יש לי מסמך מהרופאה שטוען שכן, אז מה אני אמורה לעשות (עברו יותר מ-60 יום)? איך אני מסדרת את העניין? אני מבולבלת...
 

עָנת

New member
דחיית עירעור לוע"ר+המלצות/חוו"ד לוע"ר

1.ועדה רפואית אינה מחויבת לקבל כל המלצה רפואית או אחרת. 2.במידה ואת מעונינת להגיש עירעור(מאוחר) על החלטת הועדה, את צריכה לפנות במכתב מנומק אל המזכירות הרפואית. ראי סעיף 7 בהוראה 30.03 בהצלחה.
 

1ט ל י

New member
תודה

אז עדיין לא הייתה לי ההמלצה הרפואית, ובעצמי לא ידעתי שהפרעות הקשב הן בגלל הלופוס עצמו...
 
למעלה