מהרכבת לאוניברסיטה

מצב
הנושא נעול.

ampaster

New member
מהרכבת לאוניברסיטה

מהרכבת לאוניברסיטה
מישהו יודע אם מתכננים לעשות מדרכה על הכביש בין המסוף החדש של תחנת הרכבת אוניברסיטה לקמפוס עצמו?
 

oren*

New member
חדשות טובות בנושא - עברתי שם אתמול

מהרכבת לאוניברסיטה
מישהו יודע אם מתכננים לעשות מדרכה על הכביש בין המסוף החדש של תחנת הרכבת אוניברסיטה לקמפוס עצמו?
חדשות טובות בנושא - עברתי שם אתמול
וראיתי שהם עובדים על מנהרה תת קרקעית גם לצד השני של התחנה (ולא רק לכיוון גני התערוכה) כך שרוב הסיכויים שמשאלתך תתגשם
 

ampaster

New member
מהמסוף../images/Emo178.gif

חדשות טובות בנושא - עברתי שם אתמול
וראיתי שהם עובדים על מנהרה תת קרקעית גם לצד השני של התחנה (ולא רק לכיוון גני התערוכה) כך שרוב הסיכויים שמשאלתך תתגשם
מהמסוף

הולכים להקים שם מסוף תחבורה ציבורית,אני רק תוהה אם תהיה מדרכה בין המסוף לקמפוס האוניברסיטה.
 
מסוף האוניברסיטה

מהמסוף

הולכים להקים שם מסוף תחבורה ציבורית,אני רק תוהה אם תהיה מדרכה בין המסוף לקמפוס האוניברסיטה.
מסוף האוניברסיטה
כרגע יש שני מסופי אוטובוסים באיזור האוניברסיטה: 1. מסוף קלצ´קין ברח´ קלצ´קין מאחורי איצטדיון האוניברסיטה (הקצה השני אם לוקחים את תחנת הרכבת כנק´ ייחוס) - קווי אגד ודן. 2. מסוף תחנת רכבת - מרכז הירידים בשד´ רוקח, צמוד לכניסה לגני התערוכה לקווי דן בלבד. כיום כל הקווים המגיעים למסוף קלצ´קין עושים סיבוב דרך רח´ לבנון, ג´ורג´ וייז וקלאוזנר עד מסוף קלצ´קין. כמו-כן, קו 112, יוצא מתחנת הרכבת ועושה סיבוב דרך רח´ ג´ורג´ וייז, לבנון, קלצ´קין, קלאוזנר (כיוון הפוך) וחזרה לתחנה. שאלתי היא אם מתכוונים לאחד את המסופים, כשכל קווי מסוף קלצ´קין יסתיימו במסוף החדש ורק 112 ימשיך לעשות את סיבוב האוניברסיטה, או שמא המסוף החדש מיועד רק לקווים שנמצאים עכשיו ליד התחנה?
 

ampaster

New member
112

מסוף האוניברסיטה
כרגע יש שני מסופי אוטובוסים באיזור האוניברסיטה: 1. מסוף קלצ´קין ברח´ קלצ´קין מאחורי איצטדיון האוניברסיטה (הקצה השני אם לוקחים את תחנת הרכבת כנק´ ייחוס) - קווי אגד ודן. 2. מסוף תחנת רכבת - מרכז הירידים בשד´ רוקח, צמוד לכניסה לגני התערוכה לקווי דן בלבד. כיום כל הקווים המגיעים למסוף קלצ´קין עושים סיבוב דרך רח´ לבנון, ג´ורג´ וייז וקלאוזנר עד מסוף קלצ´קין. כמו-כן, קו 112, יוצא מתחנת הרכבת ועושה סיבוב דרך רח´ ג´ורג´ וייז, לבנון, קלצ´קין, קלאוזנר (כיוון הפוך) וחזרה לתחנה. שאלתי היא אם מתכוונים לאחד את המסופים, כשכל קווי מסוף קלצ´קין יסתיימו במסוף החדש ורק 112 ימשיך לעשות את סיבוב האוניברסיטה, או שמא המסוף החדש מיועד רק לקווים שנמצאים עכשיו ליד התחנה?
112
נראה לי שאת קו 112 יעבירו למסוף החדש. זה מאד הגיוני כי בעצם הוא משרת את האוניברסיטה בלבד וזה יחסוך להם 5- 10 דקות מתוך סיבוב מלא של כ-20 דקות, וזה משמעותי. את הקווים של קלצ´קין לא נראה לי שיעבירו. למסוף החדש אין הרבה שטח.
 
112

112
נראה לי שאת קו 112 יעבירו למסוף החדש. זה מאד הגיוני כי בעצם הוא משרת את האוניברסיטה בלבד וזה יחסוך להם 5- 10 דקות מתוך סיבוב מלא של כ-20 דקות, וזה משמעותי. את הקווים של קלצ´קין לא נראה לי שיעבירו. למסוף החדש אין הרבה שטח.
112
לא נראה לי שזה חוסך כ"כ הרבה זמן, הרי בסה"כ חוסכים את היציאה מגני התערוכה, את הרמזור של היציאה מאיילון ועלייה למעלה - לכל היותר 4 דקות. דבר שני, אם אכן יעבירו רק את הקווים מהמסוף בגני התערוכה (27, 112, 113), אז מה היה הטעם בהקמת המסוף המקורי? וגם מה הטעם בלהחזיק שני מסופים כ"כ קרובים לשני? לא עדיף לעשות שובר מעבר חינם מקווי רמת אביב (6, 7, 13, 24, 25, 27, 45, 49, 94, 95, 121, 127) לקו 112, להעביר את קווי קלצ´קין ואת קווי גני התערוכה למסוף אחד ובכך לחסוך את הקפת האוניברסיטה?
 

seffic

New member
ממתי עושים מה שהגיוני?

112
לא נראה לי שזה חוסך כ"כ הרבה זמן, הרי בסה"כ חוסכים את היציאה מגני התערוכה, את הרמזור של היציאה מאיילון ועלייה למעלה - לכל היותר 4 דקות. דבר שני, אם אכן יעבירו רק את הקווים מהמסוף בגני התערוכה (27, 112, 113), אז מה היה הטעם בהקמת המסוף המקורי? וגם מה הטעם בלהחזיק שני מסופים כ"כ קרובים לשני? לא עדיף לעשות שובר מעבר חינם מקווי רמת אביב (6, 7, 13, 24, 25, 27, 45, 49, 94, 95, 121, 127) לקו 112, להעביר את קווי קלצ´קין ואת קווי גני התערוכה למסוף אחד ובכך לחסוך את הקפת האוניברסיטה?
ממתי עושים מה שהגיוני?
הרעיון לחסוך את כל הנסיעות של האוטובוסים הדו-מיפרקיים הכמעט ריקים,שסובבים את קרית האוניברסיטה,ככל שהוא יותר הגיוני,כך גם יורד הסיכוי שיאמצו אותו. בכל ת"א יש עשרות קווים של דן ואגד הפועלים לאורך מסלולים מקבילים בתוך העיר, וכל רעיון שהיה בעבר לאחד את הקווים לקו אחד (באמצעות כרטיס מעבר) נתקל בסירוב מוחלט מהקואופרטיבים. הרי פחות קווים בעיר,זה פחות אוטובוסים (אפילו אם הם חצי ריקים) ואז יש פחות עבודה לחברים (נהגים). זה הגיוני.
 

a l m o

New member
סליחה, אבל...

ממתי עושים מה שהגיוני?
הרעיון לחסוך את כל הנסיעות של האוטובוסים הדו-מיפרקיים הכמעט ריקים,שסובבים את קרית האוניברסיטה,ככל שהוא יותר הגיוני,כך גם יורד הסיכוי שיאמצו אותו. בכל ת"א יש עשרות קווים של דן ואגד הפועלים לאורך מסלולים מקבילים בתוך העיר, וכל רעיון שהיה בעבר לאחד את הקווים לקו אחד (באמצעות כרטיס מעבר) נתקל בסירוב מוחלט מהקואופרטיבים. הרי פחות קווים בעיר,זה פחות אוטובוסים (אפילו אם הם חצי ריקים) ואז יש פחות עבודה לחברים (נהגים). זה הגיוני.
סליחה, אבל...
מכל השרשור הארוך לא הצלחתי להבין האם מתחנת הרכבת של האוניברסיטה יש גישה רגלית לאוניברסיטה עצמה. מישהו יכול לעזור לי?
 

ampaster

New member
גישה רגלית זה גדול עליהם

סליחה, אבל...
מכל השרשור הארוך לא הצלחתי להבין האם מתחנת הרכבת של האוניברסיטה יש גישה רגלית לאוניברסיטה עצמה. מישהו יכול לעזור לי?
גישה רגלית זה גדול עליהם
כיום המצב מחורבן! בתור הולך רגל אתה מסכן את עצמך מאד כי אין מדרכה. יש קטעים שיש שביל. בכל מקרה פתיחת המנהרה תשפר את המצב כי היא תחסוך את מעבר הצומת המסוכנת שליד המסוף (מתחת לבניין משרד הבטחון). השאלה הגדולה היא האם ישכילו להתחשב סוף סוף גם במי שחפצה נפשו להזיע ולטפס רגלית לאוניברסיטה, ויעשו מדרכה בין המסוף לאוניברסיטה (כולה 100 מטר אבל..). אני עדיין מחפש תשובה בעניין. טוב, אבל את מי באמת מעניינים הולכי הרגל? נ.ב. בחורף - הליכה מומלצת! יש פרחים בדרך ואפשר להשקיף מלמעלה על פקקי האיילון.
 
אוטובוסים מפרקיים

ממתי עושים מה שהגיוני?
הרעיון לחסוך את כל הנסיעות של האוטובוסים הדו-מיפרקיים הכמעט ריקים,שסובבים את קרית האוניברסיטה,ככל שהוא יותר הגיוני,כך גם יורד הסיכוי שיאמצו אותו. בכל ת"א יש עשרות קווים של דן ואגד הפועלים לאורך מסלולים מקבילים בתוך העיר, וכל רעיון שהיה בעבר לאחד את הקווים לקו אחד (באמצעות כרטיס מעבר) נתקל בסירוב מוחלט מהקואופרטיבים. הרי פחות קווים בעיר,זה פחות אוטובוסים (אפילו אם הם חצי ריקים) ואז יש פחות עבודה לחברים (נהגים). זה הגיוני.
אוטובוסים מפרקיים
בזמן האחרון דן החלה לצמצם רבות את כמות האוטובוסים המפרקיים (בקווים 18, 40, 42, 55, 62, 66, 67, 82) בעוד שקו 62 התחלק לשניים: 62, 72 (עבור תושבי ב"ב הנוסעים לת"א). תופעה חודשה נוספת בדן היא הופעת שוברי המעבר: בין קווי התחנה המרכזית החדשה (בגלל השינויים הנובעים מהמעבר לקומה 7), בין קווים 40, 42, 44, 3פנימי שכונות עבר הירקון, קווי רעננה, קווי אריאל, קווי אור יהודה, קווי שכ´ התקווה ועוד. לינק לעמ´ שוברי מעבר בדן אני מקווה שהם ישכילו להוסיף עוד שוברי מעבר. העניין הוא שלרוב אוטובוס מפרקי עם מקומות ישיבה מלאים מומר באוטובוס קצר מלא עד אפס מקום, כך שלעתים קרובות מאוד אוטובוס קצר לא מספיק, למרות השאיפה להוציא את המפרקיים מהעיר.
 

ampaster

New member
חדשות טובות באמת!!!!

מהרכבת לאוניברסיטה
מישהו יודע אם מתכננים לעשות מדרכה על הכביש בין המסוף החדש של תחנת הרכבת אוניברסיטה לקמפוס עצמו?
חדשות טובות באמת!!!!
דברתי עם שרון, מהנדס בחברת טר ארמה, הולכים לבנות מדרכה בין המסוף החדש למעגל התנועה שמעליו. זה יקרה תוך 4 חודשים. עכשיו רק נשאר שעיריית ת"א תשלים את המדרכה משם והלאה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה