חדשות טובות בנושא - עברתי שם אתמולמהרכבת לאוניברסיטה
מישהו יודע אם מתכננים לעשות מדרכה על הכביש בין המסוף החדש של תחנת הרכבת אוניברסיטה לקמפוס עצמו?
מהמסוףחדשות טובות בנושא - עברתי שם אתמול
וראיתי שהם עובדים על מנהרה תת קרקעית גם לצד השני של התחנה (ולא רק לכיוון גני התערוכה) כך שרוב הסיכויים שמשאלתך תתגשם
מסוף האוניברסיטהמהמסוף
הולכים להקים שם מסוף תחבורה ציבורית,אני רק תוהה אם תהיה מדרכה בין המסוף לקמפוס האוניברסיטה.
112מסוף האוניברסיטה
כרגע יש שני מסופי אוטובוסים באיזור האוניברסיטה: 1. מסוף קלצ´קין ברח´ קלצ´קין מאחורי איצטדיון האוניברסיטה (הקצה השני אם לוקחים את תחנת הרכבת כנק´ ייחוס) - קווי אגד ודן. 2. מסוף תחנת רכבת - מרכז הירידים בשד´ רוקח, צמוד לכניסה לגני התערוכה לקווי דן בלבד. כיום כל הקווים המגיעים למסוף קלצ´קין עושים סיבוב דרך רח´ לבנון, ג´ורג´ וייז וקלאוזנר עד מסוף קלצ´קין. כמו-כן, קו 112, יוצא מתחנת הרכבת ועושה סיבוב דרך רח´ ג´ורג´ וייז, לבנון, קלצ´קין, קלאוזנר (כיוון הפוך) וחזרה לתחנה. שאלתי היא אם מתכוונים לאחד את המסופים, כשכל קווי מסוף קלצ´קין יסתיימו במסוף החדש ורק 112 ימשיך לעשות את סיבוב האוניברסיטה, או שמא המסוף החדש מיועד רק לקווים שנמצאים עכשיו ליד התחנה?
112112
נראה לי שאת קו 112 יעבירו למסוף החדש. זה מאד הגיוני כי בעצם הוא משרת את האוניברסיטה בלבד וזה יחסוך להם 5- 10 דקות מתוך סיבוב מלא של כ-20 דקות, וזה משמעותי. את הקווים של קלצ´קין לא נראה לי שיעבירו. למסוף החדש אין הרבה שטח.
ממתי עושים מה שהגיוני?112
לא נראה לי שזה חוסך כ"כ הרבה זמן, הרי בסה"כ חוסכים את היציאה מגני התערוכה, את הרמזור של היציאה מאיילון ועלייה למעלה - לכל היותר 4 דקות. דבר שני, אם אכן יעבירו רק את הקווים מהמסוף בגני התערוכה (27, 112, 113), אז מה היה הטעם בהקמת המסוף המקורי? וגם מה הטעם בלהחזיק שני מסופים כ"כ קרובים לשני? לא עדיף לעשות שובר מעבר חינם מקווי רמת אביב (6, 7, 13, 24, 25, 27, 45, 49, 94, 95, 121, 127) לקו 112, להעביר את קווי קלצ´קין ואת קווי גני התערוכה למסוף אחד ובכך לחסוך את הקפת האוניברסיטה?
סליחה, אבל...ממתי עושים מה שהגיוני?
הרעיון לחסוך את כל הנסיעות של האוטובוסים הדו-מיפרקיים הכמעט ריקים,שסובבים את קרית האוניברסיטה,ככל שהוא יותר הגיוני,כך גם יורד הסיכוי שיאמצו אותו. בכל ת"א יש עשרות קווים של דן ואגד הפועלים לאורך מסלולים מקבילים בתוך העיר, וכל רעיון שהיה בעבר לאחד את הקווים לקו אחד (באמצעות כרטיס מעבר) נתקל בסירוב מוחלט מהקואופרטיבים. הרי פחות קווים בעיר,זה פחות אוטובוסים (אפילו אם הם חצי ריקים) ואז יש פחות עבודה לחברים (נהגים). זה הגיוני.
אין. צריך לקחת 112.סליחה, אבל...
מכל השרשור הארוך לא הצלחתי להבין האם מתחנת הרכבת של האוניברסיטה יש גישה רגלית לאוניברסיטה עצמה. מישהו יכול לעזור לי?
גישה רגלית זה גדול עליהםסליחה, אבל...
מכל השרשור הארוך לא הצלחתי להבין האם מתחנת הרכבת של האוניברסיטה יש גישה רגלית לאוניברסיטה עצמה. מישהו יכול לעזור לי?
אוטובוסים מפרקייםממתי עושים מה שהגיוני?
הרעיון לחסוך את כל הנסיעות של האוטובוסים הדו-מיפרקיים הכמעט ריקים,שסובבים את קרית האוניברסיטה,ככל שהוא יותר הגיוני,כך גם יורד הסיכוי שיאמצו אותו. בכל ת"א יש עשרות קווים של דן ואגד הפועלים לאורך מסלולים מקבילים בתוך העיר, וכל רעיון שהיה בעבר לאחד את הקווים לקו אחד (באמצעות כרטיס מעבר) נתקל בסירוב מוחלט מהקואופרטיבים. הרי פחות קווים בעיר,זה פחות אוטובוסים (אפילו אם הם חצי ריקים) ואז יש פחות עבודה לחברים (נהגים). זה הגיוני.
חדשות טובות באמת!!!!מהרכבת לאוניברסיטה
מישהו יודע אם מתכננים לעשות מדרכה על הכביש בין המסוף החדש של תחנת הרכבת אוניברסיטה לקמפוס עצמו?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.