מהפיכה בתעריפים

מצב
הנושא נעול.

boavi

New member
כי אגד הפעילה גם קוים לא רווחיים

מישהו מוכן להסביר לי
מדוע משרד התחבורה לא מאפשר לאגד להוריד את התעריפים בקווים שלא יופרטו?
כי אגד הפעילה גם קוים לא רווחיים
אף אחד לא יקח את זה מאגד, אגד עוד לפני קום המדינה שירתה ומשרתת את הציבור הישראלי גם בישובי הפריפריה. השרות לישובי פריפריה ולנקודות מבודדות גרמו לאגד הפסדים כספיים רבים ולכן נאלצה אגד להעלות את תעריפי הנסיעה בקווים העירוניים והבין עירוניים לפצות על הפסדיה בקוים המבודדים. ושלא יעבדו עליכם!
 

raminec

New member
לידיעתך!

כי אגד הפעילה גם קוים לא רווחיים
אף אחד לא יקח את זה מאגד, אגד עוד לפני קום המדינה שירתה ומשרתת את הציבור הישראלי גם בישובי הפריפריה. השרות לישובי פריפריה ולנקודות מבודדות גרמו לאגד הפסדים כספיים רבים ולכן נאלצה אגד להעלות את תעריפי הנסיעה בקווים העירוניים והבין עירוניים לפצות על הפסדיה בקוים המבודדים. ושלא יעבדו עליכם!
לידיעתך!
על הקווים הלא רווחיים של אגד קיימת ועדה שלמה שמחשבת את הפעלתם והיא קובעת כמה עולה לאגד לתפעל את הקווים וכמה כסף אגד יקבלו על תפעול הקווים הללו. אל תתבלבל/י!!! מה שאגד עשו נקרא סבסוד כפול. פעם אחת לקחו מן הממשלה פיצוי על הפעלת קווים לא רווחיים, ופעם נוספת מן הציבור בקווים בהם נקבעו המחירים מעל לעלות התפעול האמיתי שלהם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה