הללויה!!מהפיכה בתעריפים
יש התקדמות משביעת רצון, לפחות בכל הקשור לרפורמה בתח"צ. תקראו את הכתבה מעיתון הארץ.
מישהו מוכן להסביר ליהללויה!!
לכל הסקפטים, כן כן חברות האוטובוסים שמפעילות את הקווים שהופרטו. הם עדיין קיימים וכנראה גם עושים כסף טוב ונותנים שירות במחירים יותר נמוכים!!
משרד התחבורה אידיוט.מישהו מוכן להסביר לי
מדוע משרד התחבורה לא מאפשר לאגד להוריד את התעריפים בקווים שלא יופרטו?
נכון!משרד התחבורה אידיוט.
וגם העומד בראשו!
למה לא להפריט?נכון!
ההפרטה היא לא הפיתרון! רק העלאת הסיבסוד של משרד התחבורה לאחוז שמצוי ברוב המדינות המתקדמות בעולם יביא להורדת מחירי הנסיעה. (שמחוייבת ובהקדם - 5.40 לנסיעה עירונית זה כבר ממש מוגזם ועובר את הגבול! באף מדינה אין מחיר כל כך יקר. זה כבר יותר מדולר לנסיעה עירונית מסכנה!!!) כדאי שמישהו במשרד התחבורה יתעורר ומהר. ושיכניסו לעצמם לראש שההפרטה היא לא הפיתרון והיא רק הורסת את התחבורה הציבורית בארץ עד היסוד!!!
בדיוק להפךלמה לא להפריט?
איך בכל מקום אחר הצליחו להתמודד עם זה ורק אנחנו פלגמטים לא יכולים? למה חברה פרטית יכולה להפעיל אוטובוסים ללא סיבסוד מהמדינה ואגד לא? ואם אגד כ"כ מוצלחים ויכולים למה הם לא מבקשים להוריד את המחירים מהממשלה אלא אנחנו שומעים כל חצי שנה על עלייה של 10 אחוז במחיר כשהמדד עלה "גג" ב5% אחוז כל השנה? למה חברות אחרות חוץ מאגד יכולות לתת שרות מענה קולי ולתפעל אתרי אינטרנט פי שתיים יותר טוב מאגד? (תקנו אותי אם אני טועה פה, או שהממשלה אוסרת על אגד להפעיל אתר אינטרנט נורמלי) בטח שמשרד התחבורה אדיוט! הוא חיכה עד היום. תאמינו לי שכאשר אגד ירגישו שמאיימים להם על הממלכה הם יורידו את המחירים גם בזק בינלאומי ופלאפון הורידו בסוף מחירים. אבל לא רגע לפני שנכנסה התחרות.
תגובה:בדיוק להפך
עם הזמן יעלו גם החברות החדשות את המחירים משום שהן לא יוכלו להפעיל את הקווים שלהם במחירים כאלו לאורך זמן ללא הגברת הסיבסוד מהמדינה. המצב שקיים היום הוא זמני בלבד. לחברות החדשות מחירים נמוכים משום שהם רוצים לעודד אנשים לנסוע בקווים שלהם. אך כשהדבר כבר יהיה מובן מאליו, גם הן יתחילו להעלות את המחירים. אגד ודן לא יורידו את המחירים ללא הגברת הסיבסוד כי אז מצבם יהיה בכי רע. התחרות האמיתית צריכה להיות לא בין חברות אוטובוסים שונות אלא בין האוטובוס לרכבת. בקשר לאתר של אגד אני מסכים איתך. אכן עלוב למדי בשביל חברת האוטובוסים הגדולה במדינה מלבד המודיעין הטוב שמתעדכן כל הזמן. רק חבל מאוד שהוא לא כולל גם את הקווים העירוניים. דבר שנחוץ במיוחד בירושלים ובחיפה. אך המצב בשתיים מהחברות החדשות, "נתיב אקספרס" ו"סופרבוס", לא טוב בהרבה. להם אין אתר כלל. לעומת זאת, האתר של דן מצויין.
התגובה שלך מצביעה על חוסר הבנה...תגובה:
מכיוון שנתיב אקספרס וסופרבוס עוד לא עובדות בארץ הרבה זמן אני מוכן לומר שאני לא יכול להוכיח שאתה טועה. אבל מרגלית שנותנים את השירות ממודיעין לתל אביב, כבר כמה וכמה שנים מצליחים להסיע את הנוסעים במחירים נמוכים מאלו של אגד בתוך העיר וגם בקו מודיעין-ת"א-מודיעין (שבו רץ קו מתחרה של אגד במחיר יותר גבוה). איך הם מחזיקים כל כך הרבה זמן? מה, זה עניין של פרינציפ בשבילם להפסיד כסף? (בסטייל של נראה לכם מי יכול לסבול יותר?) ואיך אתה מסביר את שעות העבודה המצחיקות של מודיעין אגד? שלא נדבר על המודיעין העירוני שעובד במתכונת אף מצומצמת יותר כך שאם מישהו חס וחלילה צריך לתפוס אוטובוס פנימי חבל לו על הזמן. וכן, אני מסכים שהאתר של דן מושקע אולי זה בגלל שהמוניות באיזור תל אביב נותנות כזה fight לדן שהם הבינו שאין להם ברירה אלא להתחיל להיות טובים... שים לב גם למודיעין הטלפוני של דן. לא חייבים להמתין חצי שעה על הקו אם אתה יודע איזה קו אתה צריך. יעילות!! ואין ספק כי המצב בדן הוא הרבה הרבה יותר טוב מזה של אגד. אגד מרגישים יותר מדי בטוחים בכסא שלהם. הגיע הזמן לנדנד אותו! ויפה שעה אחת קודם. יום כתום לכולם. raminec
שייסל = סיישל. עימכם הסליחההתגובה שלך מצביעה על חוסר הבנה...
כנראה שלא עשית מחקר שטח אוניברסיטאי הכולל את מירב המשתנים הדרושים כדי להכריז שדן טובה מאגד. מהו המשתנה הבלתי תלוי שלך?? האם הינך מייחס חשיבות אמפירית לדרגי הביניים (צנרת) ומדוע תגובתך מתעלמת מרמת המזו?? באגד יש הרבה אנשים אקדמאים ומומחים לתחבורה ציבורית. דן נשען עליהם ומייחס חשיבות אופטימלית לדבריהם. גם כשדן בנו את האתר הם נשענו על השיטות של אגד... בטווח הארוך צפוי כי מרגלית, קונקס, סופרבוס, נתיב אקספרס ודומייהם יאבדו את ההצלחה. זו זמנית. בסופו של התהליך ההסטורי הזה יבלע אגד אותם וכמובן שאח"כ תיבלע דן באגד. זו האופציה היחידה להישרדות התח"צ בארץ. הבעיה תהיה מה לעשות עם כל גרוטאות האוטובוסים של כל אלה. אני מניח שאגד ימוכרם כהרגלו בדרום אמריקה, בורמה, כרתים ואיי שייסל. קיימים 3 מודלים תחבורתיים בנושא זה ואתה מוזמן לגשת לספריות הטכניון בחיפה ולקוראם. שיהיה לך ערב נהדר ידידי, שלך, אביתר.
כנראה שיש לך הרבה קרובי משפחהשייסל = סיישל. עימכם הסליחה
אין לי אף קרוב ב-"אגד" ! מוכח !כנראה שיש לך הרבה קרובי משפחה
שעובדים באגד וחרדים מאובדן פרנסה כתוצאה מהיחלשות הדינוזאור. ויחד עם הפרנסה - ההטבות המרובות (עיין ערך עובדי חברת חשמל)
לאביתר שלום!אין לי אף קרוב ב-"אגד" ! מוכח !
ואם מדברים על נתיב אקספרס...תגובה:
מכיוון שנתיב אקספרס וסופרבוס עוד לא עובדות בארץ הרבה זמן אני מוכן לומר שאני לא יכול להוכיח שאתה טועה. אבל מרגלית שנותנים את השירות ממודיעין לתל אביב, כבר כמה וכמה שנים מצליחים להסיע את הנוסעים במחירים נמוכים מאלו של אגד בתוך העיר וגם בקו מודיעין-ת"א-מודיעין (שבו רץ קו מתחרה של אגד במחיר יותר גבוה). איך הם מחזיקים כל כך הרבה זמן? מה, זה עניין של פרינציפ בשבילם להפסיד כסף? (בסטייל של נראה לכם מי יכול לסבול יותר?) ואיך אתה מסביר את שעות העבודה המצחיקות של מודיעין אגד? שלא נדבר על המודיעין העירוני שעובד במתכונת אף מצומצמת יותר כך שאם מישהו חס וחלילה צריך לתפוס אוטובוס פנימי חבל לו על הזמן. וכן, אני מסכים שהאתר של דן מושקע אולי זה בגלל שהמוניות באיזור תל אביב נותנות כזה fight לדן שהם הבינו שאין להם ברירה אלא להתחיל להיות טובים... שים לב גם למודיעין הטלפוני של דן. לא חייבים להמתין חצי שעה על הקו אם אתה יודע איזה קו אתה צריך. יעילות!! ואין ספק כי המצב בדן הוא הרבה הרבה יותר טוב מזה של אגד. אגד מרגישים יותר מדי בטוחים בכסא שלהם. הגיע הזמן לנדנד אותו! ויפה שעה אחת קודם. יום כתום לכולם. raminec
הכי יקר בעולם??נכון!
ההפרטה היא לא הפיתרון! רק העלאת הסיבסוד של משרד התחבורה לאחוז שמצוי ברוב המדינות המתקדמות בעולם יביא להורדת מחירי הנסיעה. (שמחוייבת ובהקדם - 5.40 לנסיעה עירונית זה כבר ממש מוגזם ועובר את הגבול! באף מדינה אין מחיר כל כך יקר. זה כבר יותר מדולר לנסיעה עירונית מסכנה!!!) כדאי שמישהו במשרד התחבורה יתעורר ומהר. ושיכניסו לעצמם לראש שההפרטה היא לא הפיתרון והיא רק הורסת את התחבורה הציבורית בארץ עד היסוד!!!
בניו יורק 1.5 דולר, עם אופצית החלפתהכי יקר בעולם??
אתה מדבר שטויות... בלונדון עולה נסיעה בטיוב באזור 1 1.60 פאונד... זה בסביבות 12 ש"ח... בפריז נסיעה עירונית עולה 1.30 יורו...
נכון, אבל...הכי יקר בעולם??
אתה מדבר שטויות... בלונדון עולה נסיעה בטיוב באזור 1 1.60 פאונד... זה בסביבות 12 ש"ח... בפריז נסיעה עירונית עולה 1.30 יורו...
בקיצור... אין מה להשוות!נכון, אבל...
בפריס לדוגמא, אתה משלם בכניסה למטרו 1.30 יורו ואתה יכול לנסוע חופשי בכמה רכבות שאתה רוצה עד שאתה מגיע ליעדך. בניגוד לארץ, שפה צריך לשלם בכל נסיעה עירונית 5.40 (או 5.20 בתל אביב), מלבד מקומות מסוימים שבהם קיים כרטיס מעבר. אך מקומות אלו מעטים מאוד. כך שמבחינה מסויימת זה באמת יקר מאוד יחסית למדינות מתקדמות אחרות.
ובלונדון יש כרטיס נסיעה יומיבקיצור... אין מה להשוות!
בפריז אתה יכול לקנות חבילה של 10 כרטיסים ב-9.30 יורו, אז כל כרטיס יעלה 93 סנט... וכרטיסים תקופתיים (יומי, שבועי, חודשי ואפילו שנתי) עולים הרבה פחות מכרטיס דומה בישראל!
אל תגזים, זה לא אותו מחיר...ובלונדון יש כרטיס נסיעה יומי
אתה יכול להסתובב כל היום ברכבת תחתית ואוטובוסים, ועדיין זה יהיה אותו מחיר כאילו נסעת פעם אחת. אין מה להשוות באמת.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.