מהן הטכניקות שבהן משתמשים באיפור קבוע?

תוכן-מקודם

Member
מנהל
young-woman-getting-beauty-treatment-her-eyebrows.jpg
קרדיט תמונה FREEPIK
מתי בפעם האחרונה שאלת את עצמך כמה זמן וכוחות מוקדשים במשטר הטיפוח שלך? אין ספק, לעתים קרובות כדי להיראות תמיד במיטבך, נדרשת לא מעט עבודה. זוהי ככל הנראה הסיבה שתהליכי האיפור הקבוע נעשו פופולריים מאי פעם. כיום, כשהטכנולוגיות המשמשות לטיפול זה מתקדמות מאי פעם, ניתן ליהנות מתוצאות ברמה גבוהה, עם מראה טבעי ובלתי מתאמץ. הדבר הראשון שיהיה עלינו לבחון לפני שנבחר באנשי המקצוע שלנו, הוא השיטות בהן נעשה שימוש. כאן, נסקור את השיטות העיקריות בהן נעשה שימוש ובאילו מומלץ לנקוט כדי למצות את המיטב מהמראה החדש שלנו.

שיטת הבלוק​

זוהי למעשה השיטה המסורתית והוותיקה ביותר. תהליך זה, כשמו כן הוא, כולל מילוי פיגמנט בבלוקים גדולים ואחידים של צבע. לעתים קרובות, דהיית האיפור עשויה להיות לא אחידה והגוונים וקווי המתאר הם גסים. זוהי ללא ספק השיטה שיצרה מוניטין רע לאיפור הקבוע בעשורים קודמים. למרבה המזל, מים רבים עברו בנהר מאז.

שיטת הההשערה​

אחת מהשיטות הפופולריות כיום לביצוע היא איפור קבוע. זהו השילוב האידיאלי בין טכנולוגיה מתקדמת ועבודת אמנות. בעזרת המכשיר, המורכב ממחט דקיקה מיוחדת מוחדר הפיגמנט באופן הדומה לקעקוע. כשהתהליך מבוצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, נוצר אפקט ריאליסטי על ידי הדמיית שערות זעירות. התוצאה היא הקרובה ביותר למראה טבעי. עם זאת, שיטה זו אינה תמיד מתאימה במקרים של עור שומני או עם נקבוביות סתומות.

שיטת ההצללה​

שיטת הצללה המכונה גם טכניקת האבקה, פודרה או "אומברה". במהותה, היא מזכירה את שיטת הבלוק, שכן גם בתהליך זה ממולאים שטחים נרחבים בפיגמנט. עם זאת, בטכניקת ההצללה המילוי נעשה תוך שינוי גוונים הדרגתי היוצר אפקט הצללה ריאליסטי. זהו פתרון אידיאלי להשלמת פערים בגבות ולאיפור בעל מראה מעודן.
הטכניקה מבוצעת באמצעות מכשיר מתקדם המורכב ממספר מחטים המאפשרות לבצע הצללה הדרגתית. טכניקת ההרעדה בה פועל המכשיר החשמלי יוצר פיזור בעל מרקם אבקתי. זהו מקור שם השיטה. כדי להגיע לרמות דיוק גבוהות ולגימור המעודן המבוקש, חשוב לוודא שהטיפול מבוצע על ידי איש מקצוע מנוסה ומיומן.

השיטה המשולבת​

כיום, רוב מכוני היופי המתמחים בטכניקות האיפור הקבוע המובילות, ימליצו על השיטה המשולבת. בתהליך זה, משולבות טכניקות השערה יחד עם הצללות. השיטה משלבת את הטוב שבשני העולמות ומעניקה תוצאות טובות לכל סוגי העור. רבים מסכימים כי שיטה זו מעניקה את המראה הטבעי ביותר.
לאחר פגישת תיאום ציפיות והערכת מצב הגבות, יתכנן איתך מעצב הגבות את המראה המצופה. כדי לדמות את התוצאה, ישורטטו קווי המתאר באמצעות עיפרון עד להתוויית התוכנית המבוקשת. לאחר שיוסכם על המראה המתאים, יתחיל הטיפול תחילה בהצללה. שטחי הצבע ההדרגתיים ישמשו כמסגרת ויעניקו מראה מעושן ומעודן שעל פניו תבוצע הדמיית ההשערה.
לאחר שיושם הפיגמנט בהתאם לתוכנית, עובר מעצב הגבות למכשיר המיקרובליידינג ומתחיל לצייר שיערות דקיקות המדמות מראה גבה טבעי. אלו מעניקים עומק נוסף ופרטים בעלי רזולוציה גבוהה יותר להצללות. כך, נוצר מראה גבות מלא וריאליסטי מתמיד.

כמה זמן החלמה נדרש לאחר טיפול בשיטה המשולבת?​

לרוב, תימשך תקופת ההחלמה 14 יום, כאשר רוב תופעות הלוואי יחלפו כבר לאחר כ-4-5 ימים. לאחר הטיפול עשויים להיחוות גירויים וגירודים באזור הגבות. עם זאת, ככל שהפצע יגליד והעור יתקלף באזור הגבות, התחושה תחלוף. כדי לעודד החלמה אופטימלית, יש להימנע מהרטבת אזור הגבות ביומיים הראשונים ולהימנע משימוש בתכשירי טיפוח, מחשיפה לשמש ישירה וטבילה בבריכות ובים במשך כל תקופת ההחלמה.
 
למעלה