מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
המממ

קראת את מה שכתבתי בפירוט?
או שקראת רק את הכותרת של ההודעה שפותחת את השרשור?

אני מעוניין לדעת מהם הקווים שמדלגים על תחנות או שהמצב בתוכם הוא נוסעים על הדלתות, גם אם מדובר על שעות מסויימות או ימים מסויימים.

זה ש51 הוא אחד הקווים ההכי עמוסים במדינה, מי לא יודע? סה"כ הבהרתי שלא מדובר כאן במציאת הקו הכי עמוס שיש.
המממ
לא מבין ממש מה ההבדל BUT ITS YOUR SHOW
 

אורי404

New member
קווים 68 "קווים" ו-70 "דן" בשעות הלחץ

קראת את מה שכתבתי בפירוט?
או שקראת רק את הכותרת של ההודעה שפותחת את השרשור?

אני מעוניין לדעת מהם הקווים שמדלגים על תחנות או שהמצב בתוכם הוא נוסעים על הדלתות, גם אם מדובר על שעות מסויימות או ימים מסויימים.

זה ש51 הוא אחד הקווים ההכי עמוסים במדינה, מי לא יודע? סה"כ הבהרתי שלא מדובר כאן במציאת הקו הכי עמוס שיש.
קווים 68 "קווים" ו-70 "דן" בשעות הלחץ
 
29, 501, 502

הידועים, ידועים. מה שמעניין, אלו עוד קווים...
51/66/166 וגם 82 ידועים כעמוסים כהוגן, לא שאלתי מה הקו הכי עמוס :). אבל השאלה מתייחסת לכל הארץ ולכל קו באשר הוא. לכן, אשמח לשמוע על כל קו כזה. יש לך קווים כאלו שאתה מכיר?
29, 501, 502
 

גלי צהל2

New member
פניה מגלי צהל

+ 149 ו-567
לרבות שעות העומס.
567 עמוס גם בבקרים מתל אביב לכיוון כפר סבא. גם בשעות אחר הצהרים מכיוון כפר סבא הוא רחוק מלהיות ריק.
פניה מגלי צהל
הי כאן מיכל מיהיה בסדר בגלי צהל- אשמח לשמוע על הקווים הצפופים שדברת עליהם 0545991555 או [email protected]
 
392 מבש לערבה בימי ראשון ובחמישי בכיוון ההפוך

מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

אין זה משנה אם מדובר על קו עירוני, פרברי או בין עירוני. אני מעוניין לדעת מניסיונכם מהם הקווים שיש בהם עומס חריג עד כדי כך שהאוטובוס מדלג על תחנות או במקרה הטוב יש מקום לכולם אבל על הדלתות.

כמובן שידועים קווי פתח תקווה, בת ים וחולון (כאלו ואחרים), אותי מעניין גם קווים שיש עליהם עומסים חריגים בשעות השיאף כמו 164 שאני יודע שהוא עמוס לעייפה בשעות השיא אבל לא הכי יודע עד כמה כי פעם ב... אני משתמש בו. גם קווים כמו 405/480/470 ידועים לי כעמוסים בימי ושעות העומס וכך גם קווים בין עירוניים אחרים.

אז מהם הקווים העמוסים שאתם מכירים, האם בכל יום מסביב לשעון או בשעות/ימים ספציפיים?
392 מבש לערבה בימי ראשון ובחמישי בכיוון ההפוך
כל מלה נוספת מיותרת, גם ככה לא כולם נכנסים.
 

olli3

New member
מנהל
מדובר על ימינו אנו? כי חל שיפור אדיר בקו זה

392 מבש לערבה בימי ראשון ובחמישי בכיוון ההפוך
כל מלה נוספת מיותרת, גם ככה לא כולם נכנסים.
מדובר על ימינו אנו? כי חל שיפור אדיר בקו זה
יחד עם הוספת קו 382 (באר שבע-שיזפון). וממה שיצא לי להגיע (פעמים בודדות) בשנתיים האחרונות למרכזית בשעות הבוקר בימי ראשון, זה לא נראה כמ ובימים שאני הייתי בצבא. אז היו ממש הולכים מכות כדי לעלות לאוטובוס.
 
עדיין יש מכות.

מדובר על ימינו אנו? כי חל שיפור אדיר בקו זה
יחד עם הוספת קו 382 (באר שבע-שיזפון). וממה שיצא לי להגיע (פעמים בודדות) בשנתיים האחרונות למרכזית בשעות הבוקר בימי ראשון, זה לא נראה כמ ובימים שאני הייתי בצבא. אז היו ממש הולכים מכות כדי לעלות לאוטובוס.
עדיין יש מכות.
זה חלק מהטקס המסורתי של העליה לקו הזה.
 

darkshadow1

New member
532 בימי ראשון.

מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

אין זה משנה אם מדובר על קו עירוני, פרברי או בין עירוני. אני מעוניין לדעת מניסיונכם מהם הקווים שיש בהם עומס חריג עד כדי כך שהאוטובוס מדלג על תחנות או במקרה הטוב יש מקום לכולם אבל על הדלתות.

כמובן שידועים קווי פתח תקווה, בת ים וחולון (כאלו ואחרים), אותי מעניין גם קווים שיש עליהם עומסים חריגים בשעות השיאף כמו 164 שאני יודע שהוא עמוס לעייפה בשעות השיא אבל לא הכי יודע עד כמה כי פעם ב... אני משתמש בו. גם קווים כמו 405/480/470 ידועים לי כעמוסים בימי ושעות העומס וכך גם קווים בין עירוניים אחרים.

אז מהם הקווים העמוסים שאתם מכירים, האם בכל יום מסביב לשעון או בשעות/ימים ספציפיים?
532 בימי ראשון.
כל מי שעובר ליד עזריאלי בימי ראשון יכול לראות את ההסתערות, והוא יוצא סך הכל מהתמח"ת.
 

mister K

New member
הקווים הכי עמוסים

מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

אין זה משנה אם מדובר על קו עירוני, פרברי או בין עירוני. אני מעוניין לדעת מניסיונכם מהם הקווים שיש בהם עומס חריג עד כדי כך שהאוטובוס מדלג על תחנות או במקרה הטוב יש מקום לכולם אבל על הדלתות.

כמובן שידועים קווי פתח תקווה, בת ים וחולון (כאלו ואחרים), אותי מעניין גם קווים שיש עליהם עומסים חריגים בשעות השיאף כמו 164 שאני יודע שהוא עמוס לעייפה בשעות השיא אבל לא הכי יודע עד כמה כי פעם ב... אני משתמש בו. גם קווים כמו 405/480/470 ידועים לי כעמוסים בימי ושעות העומס וכך גם קווים בין עירוניים אחרים.

אז מהם הקווים העמוסים שאתם מכירים, האם בכל יום מסביב לשעון או בשעות/ימים ספציפיים?
הקווים הכי עמוסים
עירוני בגוש דן - 51, 66 ובשעות העומס גם 204 ו-172.
בינעירוני - 480 ו-405

אני לא מחשיב קווי חיילים שעמוסים רק בימים ובשעות מסוימות.
 

felixr

New member
תלוי איך אתה מגדיר עמוסים

הקווים הכי עמוסים
עירוני בגוש דן - 51, 66 ובשעות העומס גם 204 ו-172.
בינעירוני - 480 ו-405

אני לא מחשיב קווי חיילים שעמוסים רק בימים ובשעות מסוימות.
תלוי איך אתה מגדיר עמוסים
ל 480 יש המון נסיעות ביום,
אבל אני בספק שיש נסיעות שבהן הוא מלא (ישיבה + 10 בעמידה), אנשים יעדיפו לחכות עוד 5-10 דק' (בשעות העומס) ולשבת. יצא לי גם לראות בת"א 2 אוטובוסים שקולטים נוסעים במקביל בשישי בצהוריים.
 

קו 415

Active member
יכול להיות שקו 417

הקווים הכי עמוסים
עירוני בגוש דן - 51, 66 ובשעות העומס גם 204 ו-172.
בינעירוני - 480 ו-405

אני לא מחשיב קווי חיילים שעמוסים רק בימים ובשעות מסוימות.
יכול להיות שקו 417
הוא פועל בתדירות גבוהה, וביציאה מבית שמש וירושלים הוא מלא לרוב.
כמו כן, בימי שישי ומוצאי שבת יש בו עומס גדול מאוד
 

גלי צהל2

New member
גלי צהל

יכול להיות שקו 417
הוא פועל בתדירות גבוהה, וביציאה מבית שמש וירושלים הוא מלא לרוב.
כמו כן, בימי שישי ומוצאי שבת יש בו עומס גדול מאוד
גלי צהל
הי כאן מיכל מיהיה בסדר בגלי צהל- אשמח לשמוע על הקווים הצפופים שדברת עליהם 0545991555 או [email protected]
 

משה9

New member
והשאלה שלי: אם קו הוא עמוס מדי,למה לא מתגברים

מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

אין זה משנה אם מדובר על קו עירוני, פרברי או בין עירוני. אני מעוניין לדעת מניסיונכם מהם הקווים שיש בהם עומס חריג עד כדי כך שהאוטובוס מדלג על תחנות או במקרה הטוב יש מקום לכולם אבל על הדלתות.

כמובן שידועים קווי פתח תקווה, בת ים וחולון (כאלו ואחרים), אותי מעניין גם קווים שיש עליהם עומסים חריגים בשעות השיאף כמו 164 שאני יודע שהוא עמוס לעייפה בשעות השיא אבל לא הכי יודע עד כמה כי פעם ב... אני משתמש בו. גם קווים כמו 405/480/470 ידועים לי כעמוסים בימי ושעות העומס וכך גם קווים בין עירוניים אחרים.

אז מהם הקווים העמוסים שאתם מכירים, האם בכל יום מסביב לשעון או בשעות/ימים ספציפיים?
והשאלה שלי: אם קו הוא עמוס מדי,למה לא מתגברים
אותו? זה ממש לא ברור לי. רעיונות?
 

אורי404

New member
יש סיבות שונות

והשאלה שלי: אם קו הוא עמוס מדי,למה לא מתגברים
אותו? זה ממש לא ברור לי. רעיונות?
יש סיבות שונות
אחת מהן, היא שלפעמים קו האוטובוס עמוס על גבי האוטובוסים. המצב הרצוי בחלקם היה פיתוח רכבות קלות או פרבריות או בינעירוניות.
למשל קווי פתח תקווה-תל אביב או קווים שונים מכיוון ראשון לציון, בת ים וחולון לתל אביב הם קווים עמוסים. לא בכדי יש תכנונים לרכבות קלות, כמו למשל הקו האדום פתח תקווה-תל אביב/יפו-בת ים. אולם הפרויקטים האלה מתעכבים.
כך גם בקווי אוטובוסים שונים לירושלים. המצב הרצוי היה רכבות לעיר הבירה. קו A1 המהיר מכיוון חיפה ותל אביב, יביא לשיפור, גם אם לא השיפור הרצוי. בסופו של דבר זה ייצא לפועל. השאלה עוד כמה שנים. מנגד מכיוון באר שבע או מכיוון אשקלון, אשדוד, לוד ורמלה לירושלים, עדיין לא יהיה מענה של שירות רכבות טוב מספיק.
לסיכומו של דבר יש סיבות שונות, שאחת מהן היא אי-פיתוח מספק של רשת הרכבות השונות.
 

משה9

New member
אבל למה עד פיתוח הרכבות, אי אפשר לתגבר מיידית

יש סיבות שונות
אחת מהן, היא שלפעמים קו האוטובוס עמוס על גבי האוטובוסים. המצב הרצוי בחלקם היה פיתוח רכבות קלות או פרבריות או בינעירוניות.
למשל קווי פתח תקווה-תל אביב או קווים שונים מכיוון ראשון לציון, בת ים וחולון לתל אביב הם קווים עמוסים. לא בכדי יש תכנונים לרכבות קלות, כמו למשל הקו האדום פתח תקווה-תל אביב/יפו-בת ים. אולם הפרויקטים האלה מתעכבים.
כך גם בקווי אוטובוסים שונים לירושלים. המצב הרצוי היה רכבות לעיר הבירה. קו A1 המהיר מכיוון חיפה ותל אביב, יביא לשיפור, גם אם לא השיפור הרצוי. בסופו של דבר זה ייצא לפועל. השאלה עוד כמה שנים. מנגד מכיוון באר שבע או מכיוון אשקלון, אשדוד, לוד ורמלה לירושלים, עדיין לא יהיה מענה של שירות רכבות טוב מספיק.
לסיכומו של דבר יש סיבות שונות, שאחת מהן היא אי-פיתוח מספק של רשת הרכבות השונות.
אבל למה עד פיתוח הרכבות, אי אפשר לתגבר מיידית
כלומר אם קו שיוצא כל 5 דקות הנו עמוס, אז שייצא כל 3 דקות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה