מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל


מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

אין זה משנה אם מדובר על קו עירוני, פרברי או בין עירוני. אני מעוניין לדעת מניסיונכם מהם הקווים שיש בהם עומס חריג עד כדי כך שהאוטובוס מדלג על תחנות או במקרה הטוב יש מקום לכולם אבל על הדלתות.

כמובן שידועים קווי פתח תקווה, בת ים וחולון (כאלו ואחרים), אותי מעניין גם קווים שיש עליהם עומסים חריגים בשעות השיאף כמו 164 שאני יודע שהוא עמוס לעייפה בשעות השיא אבל לא הכי יודע עד כמה כי פעם ב... אני משתמש בו. גם קווים כמו 405/480/470 ידועים לי כעמוסים בימי ושעות העומס וכך גם קווים בין עירוניים אחרים.

אז מהם הקווים העמוסים שאתם מכירים, האם בכל יום מסביב לשעון או בשעות/ימים ספציפיים?
 
הקו הכי גרוע שאני מכיר שמשאיר אנשים דרך קבע

מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

אין זה משנה אם מדובר על קו עירוני, פרברי או בין עירוני. אני מעוניין לדעת מניסיונכם מהם הקווים שיש בהם עומס חריג עד כדי כך שהאוטובוס מדלג על תחנות או במקרה הטוב יש מקום לכולם אבל על הדלתות.

כמובן שידועים קווי פתח תקווה, בת ים וחולון (כאלו ואחרים), אותי מעניין גם קווים שיש עליהם עומסים חריגים בשעות השיאף כמו 164 שאני יודע שהוא עמוס לעייפה בשעות השיא אבל לא הכי יודע עד כמה כי פעם ב... אני משתמש בו. גם קווים כמו 405/480/470 ידועים לי כעמוסים בימי ושעות העומס וכך גם קווים בין עירוניים אחרים.

אז מהם הקווים העמוסים שאתם מכירים, האם בכל יום מסביב לשעון או בשעות/ימים ספציפיים?
הקו הכי גרוע שאני מכיר שמשאיר אנשים דרך קבע
בתחנות בכל בוקר זה 166 של דן. לא משנה אם נוסע בEL או SG או NG או NL. מפרקית או לא- בתחנות של מרכז פתח תקווה- וולפסון, ההתסדרות, פרנקפורטר, טרומפלדור, זבוטינסקי- כדרך קבע כמעט כל אוטובוס שני לא עוצר, כי אין לו אפשרות להעלות נוסעים. והקו בתדירות של 4 דקות בשעות השיא!! צריכים לקחת את כל מפרקיות הSG שיש בדן ולשים בקו כל בוקר את כל המפרקיות, ולא רק 2 מפרקיות SG ועוד 3 NG. זה לא מספיק, כי גם מפרקיות לא עוצרות בתחנות.
הקו השני שמזמן לא עליתי עליו (מוותר על התענוג) והוא תמיד עמוס אפילו ב-11 בלילה או בשעות השפל כמו 10-11 בבוקר זה 51 של דן !!
 

droriko

New member
51,204 ו-66

מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

אין זה משנה אם מדובר על קו עירוני, פרברי או בין עירוני. אני מעוניין לדעת מניסיונכם מהם הקווים שיש בהם עומס חריג עד כדי כך שהאוטובוס מדלג על תחנות או במקרה הטוב יש מקום לכולם אבל על הדלתות.

כמובן שידועים קווי פתח תקווה, בת ים וחולון (כאלו ואחרים), אותי מעניין גם קווים שיש עליהם עומסים חריגים בשעות השיאף כמו 164 שאני יודע שהוא עמוס לעייפה בשעות השיא אבל לא הכי יודע עד כמה כי פעם ב... אני משתמש בו. גם קווים כמו 405/480/470 ידועים לי כעמוסים בימי ושעות העומס וכך גם קווים בין עירוניים אחרים.

אז מהם הקווים העמוסים שאתם מכירים, האם בכל יום מסביב לשעון או בשעות/ימים ספציפיים?
51,204 ו-66
אולי בשעות השפל הם קצת פחות עמוסים,אבל עדיין הם עובדים חזק מאד והרבה פעמים הם נוסעים בעמידה גם בשעות האלה

הקוים של בת ים הם פחות עמוסים,פשוט כי יש להם מפרקיות, אבל לפני הרפורמה הם היו קטסטרופה
 

guyweiss

New member
125 פועל בלי מפרקית והוא עמוס מאוד, יותר מ 18

51,204 ו-66
אולי בשעות השפל הם קצת פחות עמוסים,אבל עדיין הם עובדים חזק מאד והרבה פעמים הם נוסעים בעמידה גם בשעות האלה

הקוים של בת ים הם פחות עמוסים,פשוט כי יש להם מפרקיות, אבל לפני הרפורמה הם היו קטסטרופה
125 פועל בלי מפרקית והוא עמוס מאוד, יותר מ 18
 

droriko

New member
גם 240 ו-10 עובדים בקצרות והם קוים חזקים

125 פועל בלי מפרקית והוא עמוס מאוד, יותר מ 18
גם 240 ו-10 עובדים בקצרות והם קוים חזקים
אבל ב"קוים של בת ים" אני דיברתי ספציפית על הקוי מפרקיות שהם הקוים הכי עתירי נוסעים בדן.
 

guyweiss

New member
לא יוצא לי לנסוע בתוך בת ים, למעט בקו 10

גם 240 ו-10 עובדים בקצרות והם קוים חזקים
אבל ב"קוים של בת ים" אני דיברתי ספציפית על הקוי מפרקיות שהם הקוים הכי עתירי נוסעים בדן.
לא יוצא לי לנסוע בתוך בת ים, למעט בקו 10
אבל מספר פעמים שביצעתי נסיעות בין מרכז יפו לכיכר רבין ל 125 היו יותר נוסעים מאשר 18. לדעתי 125 לקח הרבה נוסעים מקו 18, מאז שעבר לנסוע דרך קויפמן. גם בגלל שהקווים חופפים במעל 80% מהמסלול.
 

droriko

New member
18 בבוקר מבת ים הוא חזק מאד

לא יוצא לי לנסוע בתוך בת ים, למעט בקו 10
אבל מספר פעמים שביצעתי נסיעות בין מרכז יפו לכיכר רבין ל 125 היו יותר נוסעים מאשר 18. לדעתי 125 לקח הרבה נוסעים מקו 18, מאז שעבר לנסוע דרך קויפמן. גם בגלל שהקווים חופפים במעל 80% מהמסלול.
18 בבוקר מבת ים הוא חזק מאד
זה קו שאתה חייב לשים בו מפרקיות. גם כשהוא יוצא מרכבת מרכז הוא הרבה פעמים מתמלא בתחנה הראשונה. ההחלפה בין 18 ל-25 נועדה לספק קישור ישיר בין פלורנטין,שכונה עם הרבה סטודנטים,לאוניברסיטה. ועדיין הכרמלית זה יעד מבוקש מאד.
 

droriko

New member
ואגב יש עוד משתנה

18 בבוקר מבת ים הוא חזק מאד
זה קו שאתה חייב לשים בו מפרקיות. גם כשהוא יוצא מרכבת מרכז הוא הרבה פעמים מתמלא בתחנה הראשונה. ההחלפה בין 18 ל-25 נועדה לספק קישור ישיר בין פלורנטין,שכונה עם הרבה סטודנטים,לאוניברסיטה. ועדיין הכרמלית זה יעד מבוקש מאד.
ואגב יש עוד משתנה
שזה שאלת תזמון הזמנים. למשל 125 יכול להיכנס לפני 18 לרמת יוסף ולקחת לו את כל הנוסעים,ואז אתה תראה באמת ש-125 עמוס בזמן ש-18 חצי ריק שזה אבסורד, בגלל זה אני נגד קוים כמו 125 שכל היעוד שלהם זה "לעזור לקוים אחרים" כי הם רק משבשים את הלוח זמנים. היה עדיף במקום 125 לתגבר את 18 ו-25, וככה הויסות בין אוטובוס לאוטובוס יהיה יותר מסודר(גם אם לא מושלם)
 

אשרי1987

New member
אפשר פשוט להעביר את קו 125 לכצנלסון

ואגב יש עוד משתנה
שזה שאלת תזמון הזמנים. למשל 125 יכול להיכנס לפני 18 לרמת יוסף ולקחת לו את כל הנוסעים,ואז אתה תראה באמת ש-125 עמוס בזמן ש-18 חצי ריק שזה אבסורד, בגלל זה אני נגד קוים כמו 125 שכל היעוד שלהם זה "לעזור לקוים אחרים" כי הם רק משבשים את הלוח זמנים. היה עדיף במקום 125 לתגבר את 18 ו-25, וככה הויסות בין אוטובוס לאוטובוס יהיה יותר מסודר(גם אם לא מושלם)
אפשר פשוט להעביר את קו 125 לכצנלסון
 

magicbs

New member
32 של מטרודן

מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

אין זה משנה אם מדובר על קו עירוני, פרברי או בין עירוני. אני מעוניין לדעת מניסיונכם מהם הקווים שיש בהם עומס חריג עד כדי כך שהאוטובוס מדלג על תחנות או במקרה הטוב יש מקום לכולם אבל על הדלתות.

כמובן שידועים קווי פתח תקווה, בת ים וחולון (כאלו ואחרים), אותי מעניין גם קווים שיש עליהם עומסים חריגים בשעות השיאף כמו 164 שאני יודע שהוא עמוס לעייפה בשעות השיא אבל לא הכי יודע עד כמה כי פעם ב... אני משתמש בו. גם קווים כמו 405/480/470 ידועים לי כעמוסים בימי ושעות העומס וכך גם קווים בין עירוניים אחרים.

אז מהם הקווים העמוסים שאתם מכירים, האם בכל יום מסביב לשעון או בשעות/ימים ספציפיים?
32 של מטרודן
וזה רק בגלל התדירות המזעזעת!
 

guyweiss

New member
בלי ספק - 51, בוקר צהריים ערב. תמיד

מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

אין זה משנה אם מדובר על קו עירוני, פרברי או בין עירוני. אני מעוניין לדעת מניסיונכם מהם הקווים שיש בהם עומס חריג עד כדי כך שהאוטובוס מדלג על תחנות או במקרה הטוב יש מקום לכולם אבל על הדלתות.

כמובן שידועים קווי פתח תקווה, בת ים וחולון (כאלו ואחרים), אותי מעניין גם קווים שיש עליהם עומסים חריגים בשעות השיאף כמו 164 שאני יודע שהוא עמוס לעייפה בשעות השיא אבל לא הכי יודע עד כמה כי פעם ב... אני משתמש בו. גם קווים כמו 405/480/470 ידועים לי כעמוסים בימי ושעות העומס וכך גם קווים בין עירוניים אחרים.

אז מהם הקווים העמוסים שאתם מכירים, האם בכל יום מסביב לשעון או בשעות/ימים ספציפיים?
בלי ספק - 51, בוקר צהריים ערב. תמיד
 

olli3

New member
מנהל
הידועים, ידועים. מה שמעניין, אלו עוד קווים...

בלי ספק - 51, בוקר צהריים ערב. תמיד
הידועים, ידועים. מה שמעניין, אלו עוד קווים...
51/66/166 וגם 82 ידועים כעמוסים כהוגן, לא שאלתי מה הקו הכי עמוס :). אבל השאלה מתייחסת לכל הארץ ולכל קו באשר הוא. לכן, אשמח לשמוע על כל קו כזה. יש לך קווים כאלו שאתה מכיר?
 

guyweiss

New member
יש קווים שמאוד עמוסים אבל רק בשעות העומס

הידועים, ידועים. מה שמעניין, אלו עוד קווים...
51/66/166 וגם 82 ידועים כעמוסים כהוגן, לא שאלתי מה הקו הכי עמוס :). אבל השאלה מתייחסת לכל הארץ ולכל קו באשר הוא. לכן, אשמח לשמוע על כל קו כזה. יש לך קווים כאלו שאתה מכיר?
יש קווים שמאוד עמוסים אבל רק בשעות העומס
ובמקטעים מאוד נקודתיים, לדוג':
- 160 כשמגיע לפני 60 לתחנות עמוס בעמידה ויש אפילו מקרים שלא מעלה נוסעים בתחנת ערבי נחל/בורוכוב (אחת לפני רכבת מרכז)
- 67 כשפועל בבקרים בלי מפרקית עמוס מאוד ברח' הרצל ברמת גן עד אואזיס.
- 33 בשעות אחה"צ-ערב או שישי בצהריים עמוס מאוד ברח' בן גוריון.
- 23 עמוס (פועל במיניבוס) בקטע לינקולן - משה דיין בשעות אחה"צ
וגם המוכרים - 61, X71 .
 
271,171,71

יש קווים שמאוד עמוסים אבל רק בשעות העומס
ובמקטעים מאוד נקודתיים, לדוג':
- 160 כשמגיע לפני 60 לתחנות עמוס בעמידה ויש אפילו מקרים שלא מעלה נוסעים בתחנת ערבי נחל/בורוכוב (אחת לפני רכבת מרכז)
- 67 כשפועל בבקרים בלי מפרקית עמוס מאוד ברח' הרצל ברמת גן עד אואזיס.
- 33 בשעות אחה"צ-ערב או שישי בצהריים עמוס מאוד ברח' בן גוריון.
- 23 עמוס (פועל במיניבוס) בקטע לינקולן - משה דיין בשעות אחה"צ
וגם המוכרים - 61, X71 .
271,171,71
 

orchilit

New member
160 לא עמוס אף פעם. כמה בעמידה וזהו.

יש קווים שמאוד עמוסים אבל רק בשעות העומס
ובמקטעים מאוד נקודתיים, לדוג':
- 160 כשמגיע לפני 60 לתחנות עמוס בעמידה ויש אפילו מקרים שלא מעלה נוסעים בתחנת ערבי נחל/בורוכוב (אחת לפני רכבת מרכז)
- 67 כשפועל בבקרים בלי מפרקית עמוס מאוד ברח' הרצל ברמת גן עד אואזיס.
- 33 בשעות אחה"צ-ערב או שישי בצהריים עמוס מאוד ברח' בן גוריון.
- 23 עמוס (פועל במיניבוס) בקטע לינקולן - משה דיין בשעות אחה"צ
וגם המוכרים - 61, X71 .
160 לא עמוס אף פעם. כמה בעמידה וזהו.
60 תמיד יגיע עמוס בבוקר, בין אם 160 לפניו או אחריו. פשוט לנוסעי התחנה הזו (ביניהם אני) יהיה מזל אם 160 יגיע קודם או אם הם יידחסו טוב ל60 שהגיע קודם לכן. כי 160 מלא רק בנוסעי גבעתיים, נוסעי בני ברק בדרך כלל לא נשארים בו אחרי זה.
60 לעומת זאת בדרך כלל עמוס בבוקר.
(אחה"צ המצב דומה אחרי העלאת הנוסעים ברכבת מרכז)

וכמובן 63 בשעות הבוקר מפוצץ מויצמן עד רכבת מרכז - נוסעי שכו' נחלת יצחק חיים מהימור להימור האם הם ייכנסו.
בכיוון ההפוך אחה"צ , עד עזריאלי האוטובוס מפוצץ, ואז יורדים נוסעים רבים ועולים רבים והוא די מתמלא עד ויצמן.

58 גם עמוס בגבעתיים בבוקר מויצמן עד רכבת מרכז. כנ"ל 55.
 

guyweiss

New member
יש מקרים בהחלט ש 160 מתחיל להיות עמוס בכיכר

160 לא עמוס אף פעם. כמה בעמידה וזהו.
60 תמיד יגיע עמוס בבוקר, בין אם 160 לפניו או אחריו. פשוט לנוסעי התחנה הזו (ביניהם אני) יהיה מזל אם 160 יגיע קודם או אם הם יידחסו טוב ל60 שהגיע קודם לכן. כי 160 מלא רק בנוסעי גבעתיים, נוסעי בני ברק בדרך כלל לא נשארים בו אחרי זה.
60 לעומת זאת בדרך כלל עמוס בבוקר.
(אחה"צ המצב דומה אחרי העלאת הנוסעים ברכבת מרכז)

וכמובן 63 בשעות הבוקר מפוצץ מויצמן עד רכבת מרכז - נוסעי שכו' נחלת יצחק חיים מהימור להימור האם הם ייכנסו.
בכיוון ההפוך אחה"צ , עד עזריאלי האוטובוס מפוצץ, ואז יורדים נוסעים רבים ועולים רבים והוא די מתמלא עד ויצמן.

58 גם עמוס בגבעתיים בבוקר מויצמן עד רכבת מרכז. כנ"ל 55.
יש מקרים בהחלט ש 160 מתחיל להיות עמוס בכיכר
נוח ובכצנלסון הוא בעיקר מעלה נוסעים (אולי 3-4 נוסעים יורדים לאורך הרחוב). אני נוסע בקו כל יום. הכל תלוי אם 60 מגיע לפני או לא.
 

orchilit

New member
אני נוסע עם ה-X60 גם כל יום

יש מקרים בהחלט ש 160 מתחיל להיות עמוס בכיכר
נוח ובכצנלסון הוא בעיקר מעלה נוסעים (אולי 3-4 נוסעים יורדים לאורך הרחוב). אני נוסע בקו כל יום. הכל תלוי אם 60 מגיע לפני או לא.
אני נוסע עם ה-X60 גם כל יום
לרוב מערבי נחל, אבל לעיתים גם מכצנלסון/ויצמן, ונכון שניהם כמעט אף פעם לא מורידים בגבעתיים אלא רק מעלים בשעות הבוקר, כי מן הסתם זו יוממות, אבל מעולם לא נתקלתי במצבים בהם 160 היה עמוס ברמות קיצוניות, 5-7 אנשים בעמידה לרוב. לא יותר. לעומת 60 שמלא בלפחות 15-20 איש בעמידה. יוצא הדופן היחיד הוא אולי האוטובוסים הראשונים של השעה 7 בבוקר שמגיעים עמוסים בשני הקווים בגלל התדירות שעוד לא צומצמה.
 

droriko

New member
קיצר השאלה של הסקר זה

הידועים, ידועים. מה שמעניין, אלו עוד קווים...
51/66/166 וגם 82 ידועים כעמוסים כהוגן, לא שאלתי מה הקו הכי עמוס :). אבל השאלה מתייחסת לכל הארץ ולכל קו באשר הוא. לכן, אשמח לשמוע על כל קו כזה. יש לך קווים כאלו שאתה מכיר?
קיצר השאלה של הסקר זה
"מה הקוים הכי עמוסים חוץ מהקוים הכי עמוסים" אתה כבר מתחיל לעייף אותי מיכאל
 

olli3

New member
מנהל
קראת את מה שכתבתי בפירוט?

קיצר השאלה של הסקר זה
"מה הקוים הכי עמוסים חוץ מהקוים הכי עמוסים" אתה כבר מתחיל לעייף אותי מיכאל
קראת את מה שכתבתי בפירוט?
או שקראת רק את הכותרת של ההודעה שפותחת את השרשור?

אני מעוניין לדעת מהם הקווים שמדלגים על תחנות או שהמצב בתוכם הוא נוסעים על הדלתות, גם אם מדובר על שעות מסויימות או ימים מסויימים.

זה ש51 הוא אחד הקווים ההכי עמוסים במדינה, מי לא יודע? סה"כ הבהרתי שלא מדובר כאן במציאת הקו הכי עמוס שיש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה