מהם הנתונים שנותן בנק הזרע על התורם?

גלי 39

New member
מהם הנתונים שנותן בנק הזרע על התורם?

בשבוע הבא יש לי ראיון ראשון בבנק הזרע ורציתי לשאול לגבי הנתונים של בחירת התורם מה עלי לבקש לדעת על התורם?? גובה?, השכלה..? וכו? גיל התורם נאמר לי? קרח.. לא קרח ? (כו , זה מעניין אותי... מה למעשה בנק הזרע מאפשר לי לדעת על התורם האנונימי?? הפגישה שלי היא בבית חולים איכילוב ולאחר מכן יש לי ראיון בבנק הזרע באסף הרופא. אשמח לתשובות מיידיות ו"טיפים" מנסיונכם (הפגישה ביום ראשון) תודה, גלי
 

מיימיי5

New member
אני רכשתי באסף הרופא.

הצוות שם (יעל, שריתה ואלה) מדהים. בנות מקסימות, תומכות ומעודדות. לשאלתך: מוצא, גובה, צבע עיניים, צבע שיער, תחביבים אותם פירט התורם ועיסוק. כמובן שהצוות מכוון אותך, כי הוא מכיר אותם. אני לדוגמא ביקשתי איזה שהוא תורם שנראה לי אטרקטיבי מאוד חיצונית, אבל יעל עצרה אותי ואמרה לי שהיא כבר אלופה במא'צינג וזה לא שידוך מוצלח. שאלתי למה, אמרה לי: "עזבי, אני יודעת לזהות חיבורים חיצוניים, תבחרי אחר", אז בחרתי. מה לעשות, זה נשמע הזוי, אבל, כן, חשוב היה לי לבחור מישהו שנראה כביכול טוב. בהצלחה!
 

אמבי

New member
מיימיי, תעידי גם את -

שעל פי התוצאה אצלי (שכוונה ע"י יעל, בלחץ פיזי מתון ) היא אכן אלופה בהתאמות
 

מיימיי5

New member
מעידה גם מעידה!! הצליח לך.

חחח, מעניין מה יצא לי... השבוע בדיוק דסקסנו כמה חברות את העניין שאין לנו שום אפשרות לדמיין איך ילדינו ייראו וזה מטריף ת'תח..... ברור , ברור , ברור שהעיקר שיהיו בריאים כל הילדים, אבל ת'כלס, מי לא רוצה לנסות ולדמיין איך ייראו ילדיה, לא ככה? בכל מקרה, נקווה שלא יצאו בבונים. חחחחח
 

תותיג

New member
אני יכולה להעיד...

כל מי שרואה את הקטנצ'יק שלי אומר שהוא ממש העתק מדויק שלי... אבל.... הייתי בביקורת פגים באסף הרופא והלכתי להגיד שלום ליעל...כשראתה אותו אמרה שהוא שילוב שלי ושל התורם
יש רק 4 נשים שיכולות להגיד את זה (יעל,שריתה,אנה ואלה (בת השירות הלאומי)
) כל השאר אומרים שהוא העתק מדויק שלי... גם כשאני הלכתי לבחור תורם ומישהו נראה לי קיבלתי תשובה של "עזבי אותך... הוא לא מתאים לך"
)
 

אד י

New member
הקטע המצחיק הוא שגם אם הם יוצאים בבונים

הם נראים לנו הכי יפים ומדהימים בעולם. זה מין קטע הורמונאלי שכזה.
 

wings23

New member
לי יש חלומות בלהות..

למרות שיש לי תמונה של התורם ואני יכולה לדמיין איך הפיצי שלי צראה בגיל 2-3... יש לי בזמן האחרון חלום שאני יולדת ילד כושי וזה לא עוזב אותי. מאד מפחיד אותי...
 

מאמוש35

New member
חחחחחח כמי שגם הזמינה מחו"ל

וראתה את התמונה של התורם, אני יכולה לומר לך שאת יכולה להיות רגועה. קיבלת מושג וזה מאוד חשוב .... במקרה שלי, הגוזל יצא פשוט תעתיק שלי .... אולי זה ישתנה אח"כ, אבל לפחות בהתחלה, אלוהים ידע בדיוק מה הוא עושה
המשך קליל ומשעמם!!
 

gezers

New member
../images/Emo45.gif על הבחירות של צוות אסה"ר !!!

אין על הבנות המדהימות שם! מכל כיוון שלא תסתכלי. ואולי אני משוחדת משהו, אבל שתי הבנות שלי יצאו משהו משהו.. עם סיכויים ניכרים לאמא שלאתישן בלילות מיום שימלאו להן 14, כ"א בתורה..
 

ויקי96

New member
יעל בחרה גם לי וטפו טפו טפו טפו .. חמסה ..

כשנולד לי הבן הוא נראה כמו סוג של בבון , מכוער קוף , קראתי לו צי'פופו והייתי בדרך לרצוח את יעל , מזל שהמתנתי עם שיחת הטלפון 4 חודשים, בזמן הזה נישקה אותו כנראה צפרדע והפך לנסיך , התקשרתי להודות לה ותיארתי לה כמה שהוא מדהים תשובתה הייתה " אני יודעת " שאלתי מאיפה יודעת .. ענתה :" אני יודעת מה נתתי לך חומד .. " בקיצור שדכנית אלופה ...
 

אמבי

New member
אואו... או שנתנה לשתינו את אותו התורם, או

שאומרת ככה לכולן...
או שאולי שני התורמים חתיכים הורסים... הכי עדיף ככה.
 

מיימיי5

New member
אוי לה אם לי יצאו בבונים! אני רוצחת אותה.

כבר חלמתי פעמיים שיוצאות לי תימניות כושיות (כן, ווינגס, כמוך ומירב ומיטל יעידו) ואז תבעתי על כך שאין להן בכלל בלי עיניים כחולות. (מבלי לפגוע בכושים כמובן, אבל מה לעשות, לא בחרתי תורם כושי, חחחח). הזוי, הזוי . אני לא אשכח שיום אחד כאשר הייתי שם ראיתי זוג לסביות עם זוג תאומים בנים הורסים את הבריאות וכמעט שאלתי אותן מרוב לחץ שלא יצאו לי בבונים מי התורם שלהן. כן, ברור שזה גם גנים שלהן, אבל הם היו תאומים כאלו הורסים את הבריאות, שעל קצה הלשון עמד לי וסתמתי את הפה. בקיצור,יש הצלחות לאסף הרופא ונקווה שלא תפסח ההצלחה עלי. אבל, כן, כן, ברור שקודם כל תהיינה לי בריאות, אבל בחייאת אלוהים, תעשה שלא תהיינה מגעילולות, חראם. חחחחח תמיד אני אומרת שאם הן יוצאות בבוניות - אני משאירה אותן בבית חולים או שולחת אותן ליעל. חחחח
 

מיימיי5

New member
בהקשרים אחרים, כושי זה לא רע....

לא יפה סתם ללכלכך עליהם. ולא, לא מניסיון. ולא, אל תצרחי עלי עכשיו דוסית יקירה שלי. ברחתי, עפתי.
 

wings23

New member
לא קשור...

הפחד שלי שהילדה לא תהיה דומה לי בצבעים. שעשו איזה שהוא טעות במעבדה
 

ויקי96

New member
אכלתי סרטים אחרי הלידה ..

הייתי בטוחה שיש טעות והילד לא שלי או שהתורם עשה להם מערוף והחליט לעקוץ ולשים במבחנה זרע של שימפנזה .. מזל הזמן עשה את שלו ...
 
למעלה