זה לא רק הידע
אלה הצורה שהוא מסודר שמביא לידיעה .
המורים האמיתיים לא רק נותנים את האינפורמציה אלה הם מסדרים אותה לכן זה לא נכון לקחת איזה שהוא משפט מסויים אחד ולהוציא אותו מקונטקסט כמו "אין אני" .
לכן יש חשיבות בלעבוד עם שפה ושיטה מסויימת ולא לערבב אותה עם שיטות אחרות ושפות אחרות כי האמת לא נמצאת באנלוגיות אלה בצורה שבה הידע מסודר שזה חלק מחוויה בכאן ובעכשיו , זה הוא הידע המקודש או שעדיף לומר הידיעה המקודשת .
אלה הצורה שהוא מסודר שמביא לידיעה .
המורים האמיתיים לא רק נותנים את האינפורמציה אלה הם מסדרים אותה לכן זה לא נכון לקחת איזה שהוא משפט מסויים אחד ולהוציא אותו מקונטקסט כמו "אין אני" .
לכן יש חשיבות בלעבוד עם שפה ושיטה מסויימת ולא לערבב אותה עם שיטות אחרות ושפות אחרות כי האמת לא נמצאת באנלוגיות אלה בצורה שבה הידע מסודר שזה חלק מחוויה בכאן ובעכשיו , זה הוא הידע המקודש או שעדיף לומר הידיעה המקודשת .