מהי המתודולוגייה הכי יעילה?..

dolypooh

New member
מהי המתודולוגייה הכי יעילה?..

כאשר בונים סצנה: 1. מידול 2. טקסטור. 3 תאורה ?... או מידול העמדת תאורה בסיסית ואז טקסטור ובסוף סידור התאורה ורנדרינג סופי. אשמח לטיפים והמלצות. תודה חברים.
 

3Dlunatic

New member
הצעתי

מידול הולך עם זוויות צילום/בימוי - כדי לא למדל מה שלא צריך. קשה להפריד טיקסטור תאורה ורנדר. כי הלוק הסופי מורכב משלושתם ביחד. בפרויקטים קטנים אני גם עובד על אנימציה אחרי שיש לי רנדר בסיסי לפחות כדי לדעת איך הכל יוצא בסוף.
 

drorlazar

New member
אני עובד ככה:

1. מידול גס של נפחים ומיקום במרחב ע"פ צורך, תאורה בסיסית ראשונית 2. תנועת מצלמה ואנימציה ראשונית 3. מידול וטקסטור בהתאם למה שהמצלמה רואה 4. אנימציה 5. תאורה סופית 6. רנדר 7. פוסט בדרך הזאת אני לא מבזבז זמן על חלקים שלא יכנסו לפריים, אני יכול לראות בצורה די מהירה את הקצב של הדברים ולשנות אותם בלי לחזור אחורה יותר מדי צעדים ואז לפנש את השוט
 

tzahi1980

New member
כן, אבל לעתים

יש חשיבות למידול ב-OFFSCREEN כדי לשחק עם האור וצל. תגיד דרור, תוכל להפנות אותי לטוטוריאל טוב שבעזרתו אוכל לעשות סימולציה של צמח מטפס ב-PARTICLE SYSTEM? אני זוכר שבגרסה 4 של מקס הייתי משחק שעות וימים במערכת החלקיקים:)......אוי הנוסטלגיה....
 

drorlazar

New member
ד"א למה פרטיקלס?

אני זוכר של grow ivy הייתה פונקציה כזאת של צמחים מטפסים. (או שאני סנילי כבר...)
 
למעלה