מהירות מירבית לקטר JT42BW

מצב
הנושא נעול.
מהירות מירבית לקטר JT42BW

מהירות מירבית לקטר JT42BW
קיבלתי שאלה ממר דוד לויטן לגבי מהירות מירבית לקטרים אלה. להלן התשובה: חן צודק (וזה נדיר !) אבל מהירותם המירבית של קטרים אלה נחלקת על-פי האופן הבא: קטרים מס´ 731 - 740 : מהירות מירבית: 140 קמ"ש קטרים מס´ 741 - 750 : מהירות מירבית: 145 קמ"ש קטרים מס´ 751 - 755 : מהירות מירבית: 140 קמ"ש הנהלת "רכבת-ישראל" דרשה להגיע עם קטרים אלה למהירות יצרן מירבית מותרת של 160 קמ"ש. הספרדים התנגדו ועל-פי המהנדס הראשי של החברה בוולנסיה מדובר בהשקעה לא כדאית ולא אפשרית מבחינה טכנית: צריך להחליף כמעט את כל הקטר... ! אם תרצה עוד מידע תתקשר אלי ל- 050-717377 שבוע טוב, אביתר.
 

zvir1

New member
האם ירדו במהירות המכסימלית?

מהירות מירבית לקטר JT42BW
קיבלתי שאלה ממר דוד לויטן לגבי מהירות מירבית לקטרים אלה. להלן התשובה: חן צודק (וזה נדיר !) אבל מהירותם המירבית של קטרים אלה נחלקת על-פי האופן הבא: קטרים מס´ 731 - 740 : מהירות מירבית: 140 קמ"ש קטרים מס´ 741 - 750 : מהירות מירבית: 145 קמ"ש קטרים מס´ 751 - 755 : מהירות מירבית: 140 קמ"ש הנהלת "רכבת-ישראל" דרשה להגיע עם קטרים אלה למהירות יצרן מירבית מותרת של 160 קמ"ש. הספרדים התנגדו ועל-פי המהנדס הראשי של החברה בוולנסיה מדובר בהשקעה לא כדאית ולא אפשרית מבחינה טכנית: צריך להחליף כמעט את כל הקטר... ! אם תרצה עוד מידע תתקשר אלי ל- 050-717377 שבוע טוב, אביתר.
האם ירדו במהירות המכסימלית?
לפי חן דווקא עולים בכל סדרה.
 
צביקה, אל תשים מילים בפי

האם ירדו במהירות המכסימלית?
לפי חן דווקא עולים בכל סדרה.
צביקה, אל תשים מילים בפי
מעולם לא אמרתי שהמהירות המירבית עולה בכל סידרה חדשה של קטרים. נכון, כמו שרבים יודעים וכמו שאביתר גם ציין כאן, הסדרה השלישית ואילך כבר היו אמורות להיות מסוגלות ל-160 (להזכירך, הראל אבן הזכיר את זה בעת שהרצה לנו בכינוס ´פסים´ במוזיאון הרכבת בסוף 2000), אבל מטעמים שונים, כמו שפירט אביתר, התוכנית בוטלה.
 

zvir1

New member
צודק, התכוונתי שבאתר של איתי הופיע

צביקה, אל תשים מילים בפי
מעולם לא אמרתי שהמהירות המירבית עולה בכל סידרה חדשה של קטרים. נכון, כמו שרבים יודעים וכמו שאביתר גם ציין כאן, הסדרה השלישית ואילך כבר היו אמורות להיות מסוגלות ל-160 (להזכירך, הראל אבן הזכיר את זה בעת שהרצה לנו בכינוס ´פסים´ במוזיאון הרכבת בסוף 2000), אבל מטעמים שונים, כמו שפירט אביתר, התוכנית בוטלה.
צודק, התכוונתי שבאתר של איתי הופיע
פעם כתבה שבכל סדרה המהירות עולה. נאמר מעתה: המהירות בקטרים ספרדיים נמדדת בירידה
 
הבהרה !!!

צודק, התכוונתי שבאתר של איתי הופיע
פעם כתבה שבכל סדרה המהירות עולה. נאמר מעתה: המהירות בקטרים ספרדיים נמדדת בירידה
הבהרה !!!
כאן המקום לציין שמישהו שבוודאי לא אגלה כאן את שמו היטעה את איתי ואותי בקשר למהירות אבל, אני נוהג לבדוק כל מידע בבדיקת שטח מקיפה. אסור להאמין לכל שמועה. אביתר.
 

fireman

New member
שים אותם בניוטרל בירידה

מהירות מירבית לקטר JT42BW
קיבלתי שאלה ממר דוד לויטן לגבי מהירות מירבית לקטרים אלה. להלן התשובה: חן צודק (וזה נדיר !) אבל מהירותם המירבית של קטרים אלה נחלקת על-פי האופן הבא: קטרים מס´ 731 - 740 : מהירות מירבית: 140 קמ"ש קטרים מס´ 741 - 750 : מהירות מירבית: 145 קמ"ש קטרים מס´ 751 - 755 : מהירות מירבית: 140 קמ"ש הנהלת "רכבת-ישראל" דרשה להגיע עם קטרים אלה למהירות יצרן מירבית מותרת של 160 קמ"ש. הספרדים התנגדו ועל-פי המהנדס הראשי של החברה בוולנסיה מדובר בהשקעה לא כדאית ולא אפשרית מבחינה טכנית: צריך להחליף כמעט את כל הקטר... ! אם תרצה עוד מידע תתקשר אלי ל- 050-717377 שבוע טוב, אביתר.
שים אותם בניוטרל בירידה
והם יגיעו גם ל 200 קמ"ש
 
אלסטום בירידה מירושלים !

שים אותם בניוטרל בירידה
והם יגיעו גם ל 200 קמ"ש
אלסטום בירידה מירושלים !
הם באמת מגיעים ל- 200 קמ"ש בדגם CLASS 67 בבריטניה. !!! צחוק צחוק אבל זו האמת !!! בירידות מירושלים הם יריחו מריח של ביוב וגורלם יהא זהה לגורלו של קטר מס´ 123 ש"נהרג" בירידות אלה ביום 11.05.1975 !
 

יהוושע

New member
מה פירוש " נהרג "? ירד מן הפסים?

אלסטום בירידה מירושלים !
הם באמת מגיעים ל- 200 קמ"ש בדגם CLASS 67 בבריטניה. !!! צחוק צחוק אבל זו האמת !!! בירידות מירושלים הם יריחו מריח של ביוב וגורלם יהא זהה לגורלו של קטר מס´ 123 ש"נהרג" בירידות אלה ביום 11.05.1975 !
מה פירוש " נהרג "? ירד מן הפסים?
 
קטר מס´ 123 נהרג זה:

מה פירוש " נהרג "? ירד מן הפסים?
קטר מס´ 123 נהרג זה:
הושבת לאחר חבלה במסילת הברזל בקו ירושלים - תל-אביב בק"מ 66.450. התאונה ארעה ביום 11.05.1975 בשעה 05:10. אסמכתא: מברק תאונה מס´ 229-5/75. תאריך השבתה סופי: 15.05.1975. קטר מס´ 123 נמחק סופית ממצאי קטרי "רכבת-ישראל" על-פי אישור מנכ"ל - המלצות ועדת נייד מס´ 69 מיום 05.01.1986. ביום 31.12.2005 יצא לאור מעל גבי סי.די. רום - קובץ חובבי הרכבת המושלם המכיל את כל מה שרצית לדעת על הרכבת מיום 05.09.1839 ועד ליום 30.12.2005. תתאזר בסבלנות. שווה לחכות ! הדיסק יעלה כמה מאות ש"ח ויהיה ממוספר עם רשיונות. ערב טוב, אביתר.
 
תיקון טעות - קטר מס´ 123 !

קטר מס´ 123 נהרג זה:
הושבת לאחר חבלה במסילת הברזל בקו ירושלים - תל-אביב בק"מ 66.450. התאונה ארעה ביום 11.05.1975 בשעה 05:10. אסמכתא: מברק תאונה מס´ 229-5/75. תאריך השבתה סופי: 15.05.1975. קטר מס´ 123 נמחק סופית ממצאי קטרי "רכבת-ישראל" על-פי אישור מנכ"ל - המלצות ועדת נייד מס´ 69 מיום 05.01.1986. ביום 31.12.2005 יצא לאור מעל גבי סי.די. רום - קובץ חובבי הרכבת המושלם המכיל את כל מה שרצית לדעת על הרכבת מיום 05.09.1839 ועד ליום 30.12.2005. תתאזר בסבלנות. שווה לחכות ! הדיסק יעלה כמה מאות ש"ח ויהיה ממוספר עם רשיונות. ערב טוב, אביתר.
תיקון טעות - קטר מס´ 123 !
התאונה ארעה בשעה 05:10.
 

oren*

New member
עוד שלוש שנים יצא דיסק?

קטר מס´ 123 נהרג זה:
הושבת לאחר חבלה במסילת הברזל בקו ירושלים - תל-אביב בק"מ 66.450. התאונה ארעה ביום 11.05.1975 בשעה 05:10. אסמכתא: מברק תאונה מס´ 229-5/75. תאריך השבתה סופי: 15.05.1975. קטר מס´ 123 נמחק סופית ממצאי קטרי "רכבת-ישראל" על-פי אישור מנכ"ל - המלצות ועדת נייד מס´ 69 מיום 05.01.1986. ביום 31.12.2005 יצא לאור מעל גבי סי.די. רום - קובץ חובבי הרכבת המושלם המכיל את כל מה שרצית לדעת על הרכבת מיום 05.09.1839 ועד ליום 30.12.2005. תתאזר בסבלנות. שווה לחכות ! הדיסק יעלה כמה מאות ש"ח ויהיה ממוספר עם רשיונות. ערב טוב, אביתר.
עוד שלוש שנים יצא דיסק?
חתיכת השקעה יש פה אם לוקח כל כך הרבה זמן להפיק אותו
 
סי.די. קובץ חובבי הרכבת !

עוד שלוש שנים יצא דיסק?
חתיכת השקעה יש פה אם לוקח כל כך הרבה זמן להפיק אותו
סי.די. קובץ חובבי הרכבת !
הדיסק יכלול את כל המידע הידוע על ציוד נייד, תחנות, ביבליוגרפיה אדירה, בקיצור: בנק נתונים על כל מה שזז על המסילה באזורנו מ- 1892 ועד 2005. כל שנה תצא מהדורה מעודכנת. הסי.די רום יכלול אלפי עמודי מידע על הרכבות בארץ ישראל ובמדינת ישראל כולל כמובן רכבות תעשייתיות ורשימות מפורטות של אינפורמציה מדעית על כל קטר ועל כל קרון (אפילו על כל קרון משא !) הסי-די רום ימכר במאות ש"ח וכל ההכנסות תהיינה קודש להמשך המחקר לקראת המהדורה הבאה. כיום, מכיל הדיסק מידע על פני למעלה מ- 1050 עמ´ עמוסים. אביתר.
 

יהוושע

New member
שמא אפשר לפרסם בינתיים "דיסק ביניים

סי.די. קובץ חובבי הרכבת !
הדיסק יכלול את כל המידע הידוע על ציוד נייד, תחנות, ביבליוגרפיה אדירה, בקיצור: בנק נתונים על כל מה שזז על המסילה באזורנו מ- 1892 ועד 2005. כל שנה תצא מהדורה מעודכנת. הסי.די רום יכלול אלפי עמודי מידע על הרכבות בארץ ישראל ובמדינת ישראל כולל כמובן רכבות תעשייתיות ורשימות מפורטות של אינפורמציה מדעית על כל קטר ועל כל קרון (אפילו על כל קרון משא !) הסי-די רום ימכר במאות ש"ח וכל ההכנסות תהיינה קודש להמשך המחקר לקראת המהדורה הבאה. כיום, מכיל הדיסק מידע על פני למעלה מ- 1050 עמ´ עמוסים. אביתר.
שמא אפשר לפרסם בינתיים "דיסק ביניים
כדי שלא נצטרך לחכות 3 שנים? ומה יקרה אם עד אז נושמד ע"י טילים לא קונבנציונלים , ככה לפחות נוכל לספק את סקרנותנו הרכבתית בטרם ניפח את הנשמה...
 
התשובה שלילית לשאלה זו !

שמא אפשר לפרסם בינתיים "דיסק ביניים
כדי שלא נצטרך לחכות 3 שנים? ומה יקרה אם עד אז נושמד ע"י טילים לא קונבנציונלים , ככה לפחות נוכל לספק את סקרנותנו הרכבתית בטרם ניפח את הנשמה...
התשובה שלילית לשאלה זו !
יום נהדר אביתר !
 
קטר מס´ 123

קטר מס´ 123 נהרג זה:
הושבת לאחר חבלה במסילת הברזל בקו ירושלים - תל-אביב בק"מ 66.450. התאונה ארעה ביום 11.05.1975 בשעה 05:10. אסמכתא: מברק תאונה מס´ 229-5/75. תאריך השבתה סופי: 15.05.1975. קטר מס´ 123 נמחק סופית ממצאי קטרי "רכבת-ישראל" על-פי אישור מנכ"ל - המלצות ועדת נייד מס´ 69 מיום 05.01.1986. ביום 31.12.2005 יצא לאור מעל גבי סי.די. רום - קובץ חובבי הרכבת המושלם המכיל את כל מה שרצית לדעת על הרכבת מיום 05.09.1839 ועד ליום 30.12.2005. תתאזר בסבלנות. שווה לחכות ! הדיסק יעלה כמה מאות ש"ח ויהיה ממוספר עם רשיונות. ערב טוב, אביתר.
קטר מס´ 123
סיפורו המפורט של קטר מס´ 123 מופיע בעיתון "הרכבת". אם זה מעניין אותך, חפש את מאמרי בעיתון ותהנה. ברשותי צילומים רבים של הקטר: חדש, משומש, הפוך בוואדי לאחר התאונה, מושבת בחיפה, מושבת בקישון, שרידיו, צילומים של חלקים מהקטר שהועברו לקטרים אחרים ועוד ועוד ועוד.......... אביתר.
 

יהוושע

New member
איך מגיעים לעיתון הזה?

קטר מס´ 123
סיפורו המפורט של קטר מס´ 123 מופיע בעיתון "הרכבת". אם זה מעניין אותך, חפש את מאמרי בעיתון ותהנה. ברשותי צילומים רבים של הקטר: חדש, משומש, הפוך בוואדי לאחר התאונה, מושבת בחיפה, מושבת בקישון, שרידיו, צילומים של חלקים מהקטר שהועברו לקטרים אחרים ועוד ועוד ועוד.......... אביתר.
איך מגיעים לעיתון הזה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה